Antautua sinulle,antaa jotakin suloista,mitä kaikki ansaitsevat saada
Niin kovasti haluaisin sinua
23
1502
Vastaukset
- Secret
Anna vaan olla antautumatta, ole vaikea ja elä itsesi ja omien itsekkäiden tarpeittesi kanssa. Niin olet aina tehnyt! Toisesta et ole välittänyt pätkääkään . . .
- playboy
jos a.m noormarkku
- Niin kovasti ..
Nimettömän viestin verran !
- syvälle lämpimään
Taitaa nainen puhua suloisesta pillustaan.
- ei ollu multa :)
kuka nainen:)?
- tahtoisinhan minä;)
Niin minä tahtoisin.. Kyllä se mies jokaisella naisella tarttis olla.. juu-u;)
- Tiellä tapahtuu
Ei ollut multakaan, väsyttää, seksi sucks, uni maittaisi
- reitastassu
Elämä ilman seksiä on kuin ikävä-palsta ilman sekopäitä, eli TYLSÄÄ :D
- Dingdongkello
reitastassu kirjoitti:
Elämä ilman seksiä on kuin ikävä-palsta ilman sekopäitä, eli TYLSÄÄ :D
Näin on, hullua porukkaa ja hihittävät vielä itsekseen.
- -------
Mä puolustan henkeen ja vereen oikeuttani antautua sulle.
http://www.youtube.com/watch?v=hua3zrF4Kwo- Antaudun suudelmaan
kun yhdessä sovitaan niin yhteen sovitaan ja ehkä päädytään. Happy - yes!
- Leijuntaa
Eläköön Se Nerous Ja Lahjakkuus, jolla näitä biisejä ja videoita tehdään!
Upea.
- 618
Jotkut elävät koko elämänsä ilman.
- "sano mulle
että elämä vasta alkaa" oujee, tästä ainakin päivä ihanasti alkaa....mitänyt rouhee ikävä vaivaa....ja ne perhoset, ajatus susta, uuuuh.
- -------
Kiitos sinulle "antaudun suudelmaan" kirjoittaja =)
Happy, Yes todellakin olisin. Jos kuvailemasi ihme tapahtuisi.
Mutta et taida olla kaipaamani nainen, sillä hän ei mua kaipaa.
Vikoista viesteistä irl aikaa jo vuoden päivät.
Niissä kertoi kuinka en merkinnyt hänelle mitään eikä halua olla kanssani yhteydessä. Kertoi myös katuvansa että ylipäätänsä tavattiin.
Pitkä matka suudelmiin..
http://www.youtube.com/watch?v=e5O90uzvUA4 - hmmmph
Haluaisit antaa jotain mitä kaikki on jo saanu. :----D
minä odotan..kerro tunteesi..että tiedän..ja ymmärrän..olen sinun jos niin haluat.
- Tosimies71
Kumpa olisikin "Ajis" armaani joka siellä huutelee. Mielelläni yhdyn sinuun. Ensin kuitenkin voisimme syödä lihanpalat ja juoda lasit viininlitkua.
- elämä opettaa
enköhän ole jo saanut mitä olen ansainnut, näin minut on ainakin opetettu. joten keskityn tästä lähin vain oleellisesti tärkeimpään ja sitähän en täällä kerro mikä se on...
- opetus.
Passamaan toista,heh.hjeh...
- opitko itse mitään?
opetus. kirjoitti:
Passamaan toista,heh.hjeh...
passaamaan?
eihän hän kertonut mitä, jotne arvailuksi jää tai olet itse oppinut tuon mitä itse julistat. - opetus.
opitko itse mitään? kirjoitti:
passaamaan?
eihän hän kertonut mitä, jotne arvailuksi jää tai olet itse oppinut tuon mitä itse julistat.Voi anteeksi,jos osuin arkaan "kohtaasi".
- Joopa joo.
opetus. kirjoitti:
Voi anteeksi,jos osuin arkaan "kohtaasi".
ihmettelen tälläista vastausta, tulee mieleen tahallinen riidan haasto ja vastauksella on ollut tarkoitus ärsyttää toista.
mutta "passamis" vastaushan perustui pelkkään omaan LUULOON, ei mitään muuta.
Ja toinen LUULO heti perään "osuin arkaan kohtaasi".
ja kuka meistä on toista ihmistä opettamaan, kyllä elämä opettaa... parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658