Olisin kiinnostunut vanhoista ripustettavista koulukartoista.
Löytyykö tällaisia kenties joltain......tai onko tietoa mistä voisi kysellä??
saa laittaa myös sähköpostia: [email protected]
Vanhat koulukartat
12
1381
Vastaukset
- kirppiksellä
Mistähän päin mahdat olla ?
Täällä LA-kirpputorilla näkyy olevan eri maanosien karttoja.
Hintaa en huomannut katsoa.
Voin katsoa jos kiinnostaa. - mapa-man
ahaa, vau.... =)
LA-kirppis on ilmeisesti Tampereella, vai??
Itse olen etelä-suomesta, mutta voisihan sitä hyvän asian puolesta ajella =)
Jos olisit ystävällinen ja katsoisit niiden hinnat, niin olisin todella kiitollinen. - kirppiksellä
No ei ihan Tampereella, mutta täällä :
http://www.lakirpputori.fi/
Näkyi olevan enään Pohjois-Amerikan kartta, 50 €
Näin sattumalta myös myyjän ja hän sanoi että kotona olis vielä Aasian kartta, jossa näkyy myös Suomi, sen hinta , 60 €.
Muut oli jo mennyt, niitä oli useimpia. - mapa-man
no voihan...
Oikeastaan kaikki muuta paitsi tuo P-Amerikka kiinnostaa.
Kumpa asuisin vähän lähempänä, niin voisi helpommin ajella katsomaan. Kyllä siitä kartasta jokin kuva pitäisi kuitenkin saada ennenkuin ajaa tai pyytää postittamaan. 60e on kuitenkin aika paljon..- mansen mies
Hei !
Mulla olis sellainen koulukartta, jossa on vielä Suomineidolla se "toinenkin käsi".
On huippukuntoinen. En tiedä hintaa, mutta ilmeisesti aika arvokas. Jos selvität arvon, niin voin siitä kyllä luopua. mansen mies kirjoitti:
Hei !
Mulla olis sellainen koulukartta, jossa on vielä Suomineidolla se "toinenkin käsi".
On huippukuntoinen. En tiedä hintaa, mutta ilmeisesti aika arvokas. Jos selvität arvon, niin voin siitä kyllä luopua.Hei,
vieläkö sinulla on kartta? Jos on, oletko miettinyt hintaa. Olisin kovin kiinnostunut.
Terv. lejone
- Ramalgaami
Hei..
Vaasan Jupiter-säätiöstä tuli vanhoja koulukarttoja "joka lajia".. n. 20 kpl..
Yhteystiedot löytyy seuraavalta sivulta..
www.jupiter.fi - hanoipunkkari
hei! muakin kiinnostas vanhat koulukartat, alasvedettävät tai "kiinteät". sähköpostia voi laittaa [email protected] jos tietää mistä niitä löytys.
- Kartanmyyjä
Hei! Täältä löytyy muutamiakin vanhoja koulukarttoja (maailman kartta, lähi-idän ym) 6-7 erilaista karttaa.
Terv Mari - Anonyymi
Ostaisin vanhan koulukartan, jossa Suomella on vielä toinen käsi
[email protected]- Anonyymi
Eikös se toinen käsi ole nykyisessäkin kartassa, ilmeisesti tarkoitat että on molemmat kädet siinä kartassa.
- Anonyymi
Hei. Mulla löytyi vintin kätköistä. Useampia.
Hintaa metsästän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070