Älä koskaan puhu tunteista - jos niitä ei todella ole olemassa.
Älä koskaan pidä kädestä - jos aiot särkeä sydämen.
Älä koskaan lupaa - jos et voi pitää lupaustasi.
Älä koskaan katso silmiin - jos vain aiot valehdella
Älä koskaan tule elämääni - jos haluat lähteä siitä pois.
Hei...
10
374
Vastaukset
- neuvoton
Puhu tunteistasi vaikka niistä huonoistakin. Älä peitä niitä minulta.
Pidä ja kosketa kädestä vaikka olisit ystävä vain hetken aikaa sillä ajalla ei ole merkitystä ainoastaan läheisyydelläsi.
Lupaa se, että et voi luvat mitään, mutta sen mitä haluat luvata haluaisit pitää.
Katso aina rehellisesti silmiin vaikka aikoisitkin valehdella. Silmilläsi haluat kertoa
sen mitä suullasi et voi. Tiedän, että silloinkin olet rehellinen.
Vaikka viipyisit vain hetken olen siitä kiitollinen, että sain sinut tuntea ja elämääni hetkeksi rikastuttamaan.- Ilmaaa
Tämä on hyvä, oliskin kiva olla jollekulle kokonainen, mutta itsesensuurihan siinä iskee, suojelee toista omalta kehnoudeltaan, ei se ole kovin rehellistä tosin. Esim että joinakin päivinä ei oikeasti kiinnosta hirveästi, kaipaisi lähinnö omaa tilaa. Jotkut ei ymmärrä sitä ollenkaan :-( jsa silloin tuntuu, että tukehtuu.
- hengitä syvään
Ilmaaa kirjoitti:
Tämä on hyvä, oliskin kiva olla jollekulle kokonainen, mutta itsesensuurihan siinä iskee, suojelee toista omalta kehnoudeltaan, ei se ole kovin rehellistä tosin. Esim että joinakin päivinä ei oikeasti kiinnosta hirveästi, kaipaisi lähinnö omaa tilaa. Jotkut ei ymmärrä sitä ollenkaan :-( jsa silloin tuntuu, että tukehtuu.
Miksi pitää peittää se mitä oikeasti on? Ehkäpä toisen silmissä omat puutteet eivät ole mikään ongelma vaan saavat sen toisen oikeasti kiinnostumaan ja avautumaan. Epätäydellisyys voi olla jotain sellaista mikä toista oikeasti kiehtoo ja saa tuntemaan olonsa turvalliseksi. Olisi todella raskasta olla jonkun kanssa jos pitää kokoajan näytellä jotain ja pitää itsesensuurin viittaa harteillaan kun ei ole kaikissa asioissa se niin täydellinen.
Jos joku haluaa joskus ihan oikeasti omaa aikaa ja tilaa niin sitä voi sanoa suoraan.Ei pidä olettaa että mies voi ymmärtää naisen ajatukset tai päinvastoin.
- opetus-lapsi
Sinun pitää kertoa tuo asia hänelle siten kuin se on. Me olemme rakkaani kanssa keskustelleet tuosta asiasta ja olen hänelle sanonut, että se ei johdu hänestä, kun haluan vetäytyä ja omaa tilaa. Se on minulle välttämätön juttu ja hän on sen hyväksynyt ja silti tunnen, että hän on läsnä ja hän tietää minunkin olevan hänen lähellään...
jos et koskaan puhu ja kerro tunteistasi ja tarpeistasi, niin sinä todellakin hajotat ja tukehdutat itsesi olemalla aina vaan toiselle mieliksi ja toista varten. Me olemme toisiamme varten kaikessa, silloinkin kun lataamme omia akkujamme ja haluamme olla itsemme kanssa.
Eräs tärkeä henkilö vetäytyi aina ihmisvilinän keskeltä vuorille hiljaisuuteen, koska halusi kuulla sisäistä ääntään ja olla itsensä kanssa hiljentymässä jaksaakseen taas muidenkin kuormia kantaa.
Et ole ilmaa, mutta puhukaa tunteistanne ja kertokaa toiveenne toisellenne rakkaudellisesti ja sopuisasti. - Entä jos
tunteita on ja tulee aina varmaan olemaankin.. Haluaa, että toinen saa tietää niistä
ennen kuin esim. kuolee, mutta tietää ettei voi ikinä olla yhdessä toisen kanssa monista eri syistä.. - josjosjos so what
Miksi haluaisit toisen tietävän tunteistasi, jos hän ei niistä välitä?Turhaa tuhlausta. Jos sillä on sinulle jotain merkitystä ( tosin en tiedä mitä ) niin mene ja kerro, jos se sinua helpottaa. Minä henk.koht. en viitsisi kertoa ja nolota itseäni, jos tietäisin ettei hän minusta välitä tai on varattu tai olisin hänelle vaan yksi sulka hänen hattuunsa.
- Entä jos (ei ap.)
Mitä sitten vaikkei välittäisi. Ei mun itsetunto ainakaan siihen kaadu.. Paitsi, että mä tiedän hänellä olevan tunteita mua kohtaan 100% varmuudella.
- ap
Entä jos (ei ap.) kirjoitti:
Mitä sitten vaikkei välittäisi. Ei mun itsetunto ainakaan siihen kaadu.. Paitsi, että mä tiedän hänellä olevan tunteita mua kohtaan 100% varmuudella.
No mitkäs ne syyt sitten on jotka estää sen yhdessäolon. Kiinnostais hirveesti..
- Olen varattu ja
ap kirjoitti:
No mitkäs ne syyt sitten on jotka estää sen yhdessäolon. Kiinnostais hirveesti..
hänestä en tiedä onko. Meillä on jo jotain pientä ollutkin ja siihen kokemukseen
pohjautuen tiedän, että olemme molemmat liian joustamattomia. Eli ongelmia
olisi tiedossa ennemmin tai myöhemmin, luulen..
- ymm'ällää
Kumma juttu tosiaankin??? Jos hänellä on tunteita sinua kohtaan, niin mikset sitten kerro omista tunteistasi hänelle? Jos olette varattuja niin miettikää mitä olette tekemässä ja onko kaikki sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938