Mulla olisi huomenna koulu-uintia enkä tahtoisi jäädä menkkojen vuoksi pois. Ne eivät ole vielä alkaneet (siis ovat mutta eivät tässä kuussaxD) mutta voi olla että pahimmassa tapauksessa ne tulee sitten altaaseen. En ole laskenut monta päivää edellisistä kuukausista on mutta aika kauan. Mulla on aristanut rintoja, mahaa turvottaa ja mielialavaihtelee ja runsasta valkovuotoa. Tässä vaihtoehdot:
a) Kipaisen kaupasta tampooneja ja laitan sellaisen. Vaarana kuitenkin että ne kuivattaa mua liika koska jos menkat eivät alakaan. Plus mulla ei ole kauhean hyvä rahatilanne :( En ole myöskään koskaan ennen käyttänyt tampooneja joten kertokaa onko se helppo asettaa ja paljonko ne suunnilleen maksaa.
b) Otan riskin ja menen suojatta uimaan.
c) jään kotiin
d) pyydän äitiä kirjoittamaan lapun menkoistani jotka eivät vielä todellisuudessa ole alkaneet D:
Tarvin kipeästi apua !!
7
100
Vastaukset
- 14 vee
auttakaa pliis ;_(
- auttakaa pliis ;_(
14 vee11.4.2012 16:510 SULJE
auttakaa pliis ;_( - Girl13wee
Sano äitilles! Mulla alkoi just uinti päivänä ne ja sanoin niin mä en menny! Se oli aika sattuma:O Tai kysy äitiltäsi neuoa tamppoonin suhteen!
- MinäMinä.
B
- 14 vee
mutta mutta entä jos ne tulee altaaseen ja nolaan itseni täysin ;(
- Tytsy15
B, koska ei ne nyt kesken altaassa voi tulla, koska kyllä ne jotain merkkejä näytäävät ennen kuin astut altaaseen.
MUTTA, jos nyt sattuu niin, että ne alkavat kesken uinnin, niin sitten äkkiä pois altaasta ja sanot opelle, sitten ota laukkuun myös mukaan pari sidettä.
Tamponeja en suosittele.
Mutta voihan olla niinkin, että ne eivät ala ollenkaan, on sekin yksi vaihtoehto.
Muista kuitenkin se että jos ei yhtään mitään kuulu niistä ennen uintia, niin tuskin ne sitten alkavat. Yleensä aamulla tai illalla vessassa käydessä huomaa jotain jos ne ovat alkaneet.
Tsemppiä sulle! :) - l
Tamponit??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362