elikkäs luin netistä ettei gta san andreasta pääse 100% läpi jos on käyttäny koodeja ja ite oon käyttäny asekoodia, loputtomat ammukset-koodia ja sitä ettei kytät tuu perää viel healthia, panssaria ja $250 000-koodia pariiki kertaa. Kannattaako alottaa suoraa uus peli vai ? Oon päässy vast 3.21% läpi vaik oon pelannu n. 12 h :DDdd eli jos pitää alottaa alust nii viel se ei oo mikää suuri ongelma.
Ja sitte mul viel sellane et en pääse sitä tehtävää läpi jos pitää eka ajaa sinne pika-ruokalaa ja jotenki suojeltuu sitä omaa jengii (tai en tiiä onko se viel jengi mut kumminki niit ihmisii sil kadul jossa se cjki asuu) eli vissii tappaa ne ihmiset siin violetinvärises autos.. en pääse sitä millää läpi, onnistun törmää ain johonki seinää yms.
HEEELP ?!!? (:
eikö san andreasta pääse ollenkaa läpi jos on käyttäny koodei ??
5
134
Vastaukset
- 2047
Aloita uusi peli vaan, ne koodit estää mun tietääkseni sen 100% läpi menemisen. Mutta voit käytää tätä koodejen sijaan: http://www.thegtaplace.com/downloads/f4507-gta-san-andreas-20-trainer-by-insanity
Se on aika yksinkertainen. Lataa aluksi, sitte käynnistä se ja sitte GTA SA. Sitä voi käyttää menettämättä 100% läpi meno mahdollisuutta.
Itse olen mennyt 100% 3 kertaa. Ilman koodeja tietenkikn, koska itse uskon tohon että ei voi mennä pelii läpi jos on käyttänyt koodeja. Itse en ole testannut tota traineria, mutta GTA IV:ssä käytän kyllä sellaista simple native traineria (en tällä hetkellä). - ..................
Oookei , eli jos lataan ton ja käynnistän sen ja gta sa nii voiko siin laittaa jonkinnäkösii koodei vai mitä hyötyy siitä on?
- 2047
Joo sillä voi tehä sellasia kuolemattomuus, poliisit pois ja sen semmosia. Mutta et voi koodata esim. tankkia, mutta kyllä sellanenkin jolla voit löytyy
- 2047
Tässä on lista niistä koodeista:
LCTRL F5: God mode, loputtomasti enlämää
LCTRL F6: Semi Infinite Health (ei head shotteja) sori en oikein osannu suomentaa :( oon niin tyhmä vielä.
LCTRL F7: Loputon Armor eli luotiliivi
LCTRL F8: Loputtomat panokset
LCTRL F9: Ei Wantet leveliä eli poliiseja
LCTRL F10: $99999999 rahaa
LCTRL F11: Pysäytä kello/aika
LCTRL F12: Nopeuta kelloa/aikaa
LCTRL 1: Loputon happi
LCTRL 2: Täydellinen hallinta autoille
LCTRL 3: Autot räjähtää kun lyöt niitä niitä (kuulostaa siistiltä)
LCTRL 4: Kaikilla autoilla on nitrot
LCTRL 5: Autot lentää kun lyöt niitä
LCTRL 6: Voit ampua autoa ajaessa
LCTRL 7: Täydet tähdet: ★★★★★★
LCTRL 8: Täysi kunnioitus
LCTRL 9: Freeze health bar. Oisko jäädytä/pysäytä elämä bar eli eiko toi niin kuin kuolemattomuus?
(for rescue mission,use god mode if this not work)
LCTRL 0: Pysäytä tehtävän aika/kello
LCTRL P: Laske vastustajan pisteitä (vaikka lowrider kisassa)
LCTRL O: Freeze increasing bar (like noise bar) (tätä en oikein tajunnu/selittää)
LCTRL I: Tulen- ja luodinkestävä auto.
LCRTL=Left CRTL=Oikean puolimmainen CRTL.
Anteeksi tuosta huonosta kääntämisestä pistän vielä englaninksi:
LCTRL F5 : Infinite Health (god mode)
LCTRL F6 : Semi Infinite Health (no head shots)
LCTRL F7 : Infinite Armor
LCTRL F8 : Infinite Ammo (including car ammo)
LCTRL F9 : No Wanted Level
LCTRL F10 : $99999999 money
LCTRL F11 : Freeze Game Time
LCTRL F12 : Speed-up Game Time
LCTRL 1: Infinite Oxygen
LCTRL 2: Perfect handling for all vehicles
LCTRL 3: Cars blast when you hit them
LCTRL 4: All cars have nitro
LCTRL 5: Cars float away when you hit them
LCTRL 6: Free aim while driving
LCTRL 7: Max wanted level
LCTRL 8: Max Respect
LCTRL 9: Freeze health bar
(for rescue mission,use god mode if this not work)
LCTRL 0: Freeze mission time
LCTRL p: Reset opponent score to 0
(like lowrider challenge)
LCTRL o: Freeze increasing bar (like noise bar)
LCTRL i: Bulletproof and fireproof car
Siinä on lista niistä vaikutuksista ja näppäimistä. - ............
Kiitoksia (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368