ainakin naiset unohtavat ikävänsä hömppäsarjojen aikaan :DDD Salkkareiden aikaan voisi Hän vaikka ladella täällä tulisen rakkauden tunnustuksen ja naps, huti :DD
paras ikävän unohtamiskeino
11
197
Vastaukset
- tuskinpa sentään
Meinaatko,että sen puolituntisen aikan,mitä Salkkarit kestää,niin tämä palsta liikkuu eteenpäin yhden sivun verran,että se rakkauden tunnustus ei enää näy
- poistuja
paitsi se ja sama, ei se kuitenkaan tän palstan naisikkaille olis, ei täällä nin fiksuja ole..
- voi zeezuz
tulinen rakkauden tunnustus kerrotaan ihan muuta kautta kuin tälläisella palstalla.
- jaa-has
a-haa
- vai...
-voi zeezuz- sä et ole vissiin tätä palstaa paljoo lukenut :)
- tuula-neiti
Tilasin ikäväntorjuntaan yleshopista Ruma Elsa-elokuvan, eiköhän sillä tokene vähäksi aikaa.
- what a fuck?!
vieläkö ihmiset tölsyä kattelee?? no okei, ehkä minäkin vielä jonain päivänä laitan sen pelittämään.... jos osaan..
- ??
vetää päänsä täyteen ja siinä samalla kattella uutta kämppää...ja erota nyksästä...
Jännä, miten voi olla ikävä sitä toista, vaikka se asuu seinän toisella puolen...
Pakko päästä pois täältä - -1005-
Mulle paras keino on töiden teko, silloin en voi keskittyä mihinkään muuhun eikä ajatus pääse harhailemaan. Mutta eihän niitä töitäkään voi koko ajan tehdä ;).
- kekseliäisyyteni
on intohimoni. Mikään ei ole niiiin ihanaa kuin häiritä sinua ja saada
työsi sekaisin. Järkyttynyt katseesi kertoo minun siinä onnistuneen.
Okay, okay poistun tyytyväinen hymy huulillani. - -1005-
kekseliäisyyteni kirjoitti:
on intohimoni. Mikään ei ole niiiin ihanaa kuin häiritä sinua ja saada
työsi sekaisin. Järkyttynyt katseesi kertoo minun siinä onnistuneen.
Okay, okay poistun tyytyväinen hymy huulillani.Ähäkutti, väärä olet ;)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780