1.2GHz quad core cpu
2Gb system ram
10.1″ clearblack AMOLED screen (1280×800)
32/64/128Gb storage
12Mp camera (2Mp front facing camera)
wifi/3g connectivity
quad speakers
nfc
wireless charging
MagicKey, projected keyboard
comes bundled with the Nokia play360 speaker!
http://mynokiablog.com/wp-content/uploads/2012/02/Nokia-Espresso1-600x450.jpg
Lumia “Espresso”
7
85
Vastaukset
- Homo -
Noin hidas, eikä edes HD näyttö!
Halpatablettejako nokia alkaa valmistamaan- supermatkustelija
Tuossa kyllä on HD-laatuinen näyttö, että tuota...
- ihmettelijä.
hidas? mistä sä sen näet?
- ihmettelijä.
ihmettelijä. kirjoitti:
hidas? mistä sä sen näet?
juu, nyt hokasin. LTE puuttuu. siksi hidas.
- supermatkustelija
Ja siis kyseessä on My Nokia Blog -sivuston kokoamien 'My Dream Nokia' (=unelma-Nokiani) konseptien joukosta yksi malli, Nokia Espresso. Aika maukkaan näköinen, tosin.
Itse olen harkinnut tabletin ostoa ja olen kahden käyttiksen välillä. WP8 tai Android 4.0. Vuoden loppuun mennesä pitäisi tulla aika paljon tabletteja myyntiin.
- tietäjä.
noilla ominaisuuksilla ei pitkälle pötkitä.
ainakin resuluutiota pitää olla full HD:n verran. LTE pitää olla myös. quad speakers turha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17607- 47516
- 36516
- 25505
- 43492