Aukeaako Libre Officella tehty odt. tiedosto asiakirja Microsoft Wordillä? Niin että sitä voi uudelleenmuokata Wordillä ja uudellentallentaa.
Microsoft Word yhteensopiva
10
657
Vastaukset
- ap.
Jos laitan export pdf se tekee pdf tiedoston mutta sitä ei voi enää muokata.
Mikä on export XHTML? Itselläni tulee tälläinen ilmoitus, kun yritän avata .odt tiedostoa MS Office 2010: "Officen avointa XML tiedostoa ei voi avata, koska sen sisällön kanssa on ongelmia. Jos painan ok niin se onnistuu näyttämään sen.
- Ohvise2010:.!1#%?+
.
Eiks ohvise2010 pitänyt tukea avoimia tiedostomuotoja?
Ainakaan tuota vanhemmilla ei aukea ilman hankalia plugineja
Libre- ja Openohvisessa voi kyl valita tallenna officexp (office 2000) formaatissa
.
- ap.
"Libre- ja Openohvisessa voi kyl valita tallenna officexp (office 2000) formaatissa"
Kuinka? Minulla englanninkielinen Libre Office 3.4.4 ja sen voi tehdä send e-mail as Microsoft Word mutta en ole konfiguroinut sähköpostiani joten tulee virheilmoitus (minulla webmail). Siellä export kohdassa on vain export as pdf.
Mikäs on" create html document"? Voi olla että minun testitiedosto on vioittunut. Libreofficella voi tosiaan tallentaa teksitiedostoja Word muotoon., Itse käytän uusinta Libreoffice 3.5.2 versiota. Siinä on korjattu monia bugeja.
http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/3.5.2/win/x86/LibO_3.5.2_Win_x86_install_multi.msi- ap. asia selvä
No nyt löytyikin....save as kohdasta voi doc. muotoon tallentaa XP/2003-versioon saakka.
- ap. vielä kerran
Jaa näköjään pystyy 2010 Microsoft Word XML docx. :ksi tallentaa.
Kyllä. Muista kuitenkin säätää LibreOfficen asetuksista tallennusmuodoksi ODF 1.0/1.1. Eli Työkalut->Asetukset->Lataus ja tallennus
Sieltä käännät ODF 1.0/1.1 muille paitsi laskentataulukoille. Laskentataulukot kannattaa pitää Microsoft Excel muodossa.
Muista kuitenkin, että Microsoft Word ei tietenkää saa olla mikään jeesuksen aikainen versio. Eli vähintään MS Office 2007 päivitettynä. MS Office 2003 tarvitsee ODF lisäosan jos sitä jossain vielä on käytössä. MS Office 2003:a vanhemmat MS Officet nyt tulisi poistaa tietoturvasyistä. Samoin MS Worksit.- Office 2007 käyttäjä
Osaatko sanoa M-Kar että milloin Office 2007 tuki päättyy?
Viiden vuoden kuluttua. Ei siis mikään kiire tämän kanssa. MS Office 2003 vanhenee muistaakseni kahden vuoden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750