Olen etsimässä avopottaa, mutta sen pitäisi olla ulkoisesti pieni, eli ei mikään ufojuttu. hartiani ovat normaalia kapeammat ja iso potta näyttää kauheelta päässä:( Mitä merkkejä tekee kyseistä pottaa?
Mistä ulkoisesti siro ja pieni avokypärä?
6
2417
Vastaukset
- juttuufosta
Ufojuttuja on sun kirjoitukset.
- löytyy
Kuinka pieni se pitäsi olla ? (pään ympärys) mulla olisi käyttämätön sininen todella pieni jetti ?
- Pikkupää voittaa..
Jotkut nykypotut ja erityisesti "umpikypärät" ovat todella isoja ulkomitoiltaan. Syynä on asiantuntijan mukaan taloudelliset seikat, ei kannata valmistaa ulkomitoiltaan eri kokoja. Siksi vain sisuksien paksuutta muutetaan kokojen mukaan, eli pikkupäinen saa tavaraa enempi tavaraa kypärän sisässä..hhe
- suzuki takanazi
heh heh . . Hauskasti selitetty . . Ehkä pitää paikkansa halpakypärissä . . Tuota halvimmat avokypärät 30 eurosta ylöspäin, avokypärä hyvä kaupunkiajossa .
- PottaOnTotta
Netistä esim. löytyy varmasti jokalähtöön. Eri asia sitten ovatko hyväksyttyjä. Tosin eipä noita hyväksyntä merkintöjä ainakaan minulta ole koskaan poliisi tarkistellut.
Itselläni on avokypäränä ARAIn Freeway, mutta olen myös ajatellu että pieneen lähialue-kruisailuun voisi hankkia vaikkapa hieman semmosen sotilaskypärän näköisen, siromman potan. - VS14OO
Avokypäriä on ohut ja paksukuorisia. Paksukuorinen näyttää siltä kuin toinen mies istuisi hartioilla... Ohutkuorinen on siistin näköinen, mutta tietty sen vaimennuskyky on heikompi kuin tuollaisen saavin kokoisen potan. Yksi varma hankinta olisi avo Bandit. Saa e-baysta alle 100 eukon. On tyyliltään juuri custom pyöriin sopiva potta. Joku suomessa kaivattu merkintä siitä taitaa puuttu, mutta jos sakemanni sen hyväksyy, niin kyllä se suomalaiselle sinivuokollekin kelpaa... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875