mistä tietää jos on pojan mielestä mukava tai jos poika on kiinnostunut ? :-):-) eli siis miten käyttäydytte tai osoitatte sen ? Tai sit vaan et miten sen huomaa :D
pojat vastailkaa :)!!!
5
159
Vastaukset
- foreveralonedude
en jaksa käyttäytyy mitenkää ku tiiän ettei oo tsänssei
- einäin
itse en mitenkään ja yritän piilottaa mahdollisen kiinnostuksen koska olen arka, laiska, tyhmä ja saamaton. eli siis en uskalla osoittaa mutta mulla on näitten osoitusten aika jo muutenkin mennyt, lukio loppuu ja jään kotiin makoilemaan
- Ihmine nii ku muutki
Poika koittaa yleensä peittää sen joka näkyy tosin selvästi pienenä teatterina tytön ympärillä "ystävyytenä" PAITSI jos olet 1-4 lk niin sitten poika kiusaa sinua
- yksinäinen poika...
Ainakin jos poika on jotenkin hirveän vaivautuneen oloinen seurassasi, varsinkin keskustellessa. Itsekkin yritän mahdollisimman vähän näyttää sitä, ja just nimenomaan siitä huomaa. Jos luulet et poika susta tykkää, niin kysy vaikka jotain tyylillä "oonko mielestäs nätti" tai jotain. Jos poika ei oikein meinaa saada vastausta suustaan ulos, ja tuntuu hirmu vaivaantuneelta, ni pussaa sitä vaikka poskelle. Sitten ainakin huomaat. Ja hups, tuli nyt vähän kirjotettua omia unelmia, mut hälläkö väliä...ei siis välttämättä toimi kaikissa, mutta ujoissa melko varmasti.
- vinkki mies
en mitenkää erityisesti, jossain vaiheessa kysyn suoraan tytöltä pitääkö hän minusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944