mqmml

sqfa

ihminen ( hlq ) ei ole täydellistä; se on normaali kaikkissa meissä vähän ruuvi löysä, se tekee meitä ihmiseksi. Kuka on täydellinen, hän on sairas ihminen. Jumala on ainoastaan täydellinen.

11

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäuskoinen

Jumala ei ole täydellinen kun ei pystynyt luomaan tydellistä ihmistä.
      Hän on yhtä vajavainen kuin luomansa ihmiset.
      Muslimit ovat siitä selvä näyttö

• Täydellisyys tekisi ihmisestä jumalallisen. Elämällä on kuitenkin tarkoitus. Jos Jumala olisi yhtä vajavainen kuin me, Hän ei olisi pystynyt luomaan meitä. Vai pystytkö sinä samaan kuin Hän?

• Pietari Suuri
        a.yahya kirjoitti:

Täydellisyys tekisi ihmisestä jumalallisen. Elämällä on kuitenkin tarkoitus. Jos Jumala olisi yhtä vajavainen kuin me, Hän ei olisi pystynyt luomaan meitä. Vai pystytkö sinä samaan kuin Hän?

Minä osaan tehdä ihmisen toisen ihmisen sisään.

• Epäuskoinen
        a.yahya kirjoitti:

Täydellisyys tekisi ihmisestä jumalallisen. Elämällä on kuitenkin tarkoitus. Jos Jumala olisi yhtä vajavainen kuin me, Hän ei olisi pystynyt luomaan meitä. Vai pystytkö sinä samaan kuin Hän?

Ei mun tartte pystyä kun siihen ei pystynyt Jumalakaan

• sqfa

Jumalan pelko; 10 käskyä?

• Epäuskoinen kirjoitti:

Ei mun tartte pystyä kun siihen ei pystynyt Jumalakaan

Mistä olemassaolomme on sitten saanut alkunsa ja miksi olemme?

• Pietari Suuri kirjoitti:

Minä osaan tehdä ihmisen toisen ihmisen sisään.

Miten olet päässyt siihen pisteeseen, että pystyt tekemään niin?

• Epäuskoinen
        a.yahya kirjoitti:

Mistä olemassaolomme on sitten saanut alkunsa ja miksi olemme?

ayahyalle
        Niin sinä kuin minä ja moni muukin,olemme vanhempiemme sukupuolisten himojen
        purkauksien seurausta.
        Alkuihmiset ovat ennemminkin kehityksen kuin luomisen tulosta

• Epäuskoinen kirjoitti:

ayahyalle
        Niin sinä kuin minä ja moni muukin,olemme vanhempiemme sukupuolisten himojen
        purkauksien seurausta.
        Alkuihmiset ovat ennemminkin kehityksen kuin luomisen tulosta

Mutta mikä on lopullinen alkuperämme? Mistä ovat alkuihmiset kehittyneet?

• onnimanni

Torah on pyhä kirja, lue Vanhasta Testamentista Mooseksen ensimmäisen kirjan luvut 1ja 2. Siinä sinulle luomiskertomus, jota kaipasit. Jatka siitä lukemista eteenpäin, miksi Jumala näki hyväksi luoda ihmisen.

• sqfa

Are human being part of the cosmos?

A human being is part of the whole called by us universe, a part limited in time and space. We experience ourselves, our thoughts and feelings as something separate from the rest. A kind of optical delusion of consciousness. This delusion is a kind of prison for us, restricting us to our personal desires and to affection for a few persons nearest to us. Our task must be to free ourselves from the prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty. The true value of a human being is determined by the measure and the sense in which they have obtained liberation from the self. We shall require a substantially new manner of thinking if humanity is to survive. (Albert Einstein, 1954)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      131
      3787
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1763
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      26
      1608
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      301
      1435
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      19
      1410
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      41
      1330
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      994
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      74
      978
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      127
      944
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      73
      848
    Aihe