Mantan Grilli vaihtaa omistajaa.

ikkremimiN.

Kuunvaihteessa.Kiitos Mantalle&perheineen näistä vuosista.

74

5440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

Lieköhän käy niinkuin pikkumantalle aikoinaan? Uusi omistaja alkoi saituuttaan laskemaan jopa ranskalaisia annoksissa, annokset pienenivät vähän väliä ja lopulta tyytymättömät asiakkaat äänestivät jaloillaan ja koko grilli meni nurin. Toivottavasti Mantan uusi omistaja ymmärtää pitää tason sellaisena mihin asiakkaat ovat tottuneet. Onnea vaan yritykseen, ihan pieniä saapaita ei ollakaan täyttämässä!

• mantan asiakas

mielummin nyrkki perseeseen,kuin vaihtaa mantan yrittäjää 0_o

• Mennään Mantalle

Juu! Ei nimi tee grilliä vaan Omistaja

• Vesku Mantalta

Hei,
      Mantan grilliä ei ole myyty.Myytävänä on kyllä ollut meillä jo pidemmän aikaa,
      ja ostattelioita/kyselyjä on on ollut paljon ja sen vuoksi ei ole julkisesti myynnissä!
      Myymme yrityksen mielellään perheyritykseksi joille se olisi sopivin.
      Mennään Mantalle huoletta,alkuperäiset omistajat on.
      t,Vesku &Manta

• bussihousuinen

Hei vaan, myykää yritys ahkerille mustilaisille! Mannen grilli nimeksi ja asiakkaita olisi kuin työttömiä leipäjonossa.

• shalalee

On se hyvä ettette myy, te teette kaupungin parraat eväät!! En ole pitkään aikaan käynyt, mutta tulen varmasti syömingille, nykyään asun eri paikkakunnalla, muuten vierailisin useammastikin.

Olette omistajat niin mahtavia ihmisiä että ei ole toista tämmöistä palvelupaikkaa Kajaanissa!!!

KIITOS näistä vuosista Vesku & Manta!!!

• Joakim

Menee ruokahalut kun grillin naismyyjän tissit roikkuu ruoka-annoksissa! Eikö pitäisi olla kunnon työvaatteet/paita kun on töissä???? Ei kai sitä töissä tarvii itteensä esitellä???

• kajjaanilainen

Nimimerkistä päätellen olet tuolta länsinaapurista ja siksi sinua ärsyttää, jos naisella näkyy tissit. Kyllähän se tietysti vituttaa, jos on hieman miehiin päin.

• faktaa vain

Antoisa kaula-aukko lisää myyntiä. Varuskunnan sotilaat kantavat euroja taatusti yrityksen kassan, jos on silmällekin ruokaa. Itse en ole vielä käynyt kyseisellä grillillä, mutta käväisen ensitilassa : )

• Joakim

Ihan oon kajjaanilainen itekkin! Mutta ei se oo fiksua kun esittelee itteensä ruokapaikassa... on niitä tissejä tähän ikään mennessä tullu nähtyä jos vaikka minkäkin kokosta ja näköstä! Kannattas omistajan aatella paikan mainetta ja imagoa!

• opel mies

käynyt monesti mantalla ja aina hyvä palvelu....varsinkin omistajat tosi mukavia juttelevat niitä näitä, moni paikka sais ottaa oppia heiltä asiakaspalvelun suhteen ja se pääasia ruoka on hyvää....ja lopuksi kun saa todella miellyttävää palvelua niin sinne sitä mielummin menee uudelleen....tähän on paha enää lisätä mitään muuta!

• kkjkljkljlkj yck

miinuspisteistä päätellen kannattaisi vielä ostaa jokin ihmiselle sopiva kulkuneuvo sen opelin sijaan.

ps. "toyota club of finland" ei näytä yhtään älykkäämmältä.

• Laura

Juu sama juttu on mekin huomattu ! :) Vois tietty pitää työvaatteita töissä eikä paljastavii toppeja!

• iloa silmälle he

Jos on mitä näyttää niin antaa näkyä ei kaikilla ole kunnon tissejä !!!!

• Paras...

Jokatapauksessa parhaat ruuat.

• WAUTSI
        Paras... kirjoitti:

Jokatapauksessa parhaat ruuat.

Mantan anokset on pienentyny, ja hinta noussu,maku huonontunu palvelu myös.Se on kyllä faktaa.Jotenka olen siirtynyt toisen grillin asiakkaaksi, siellä on hommat hanskassa kaikin puolin, ja ei tartte yhdellä luukulla jonottaa. Siellä nääs voi mennä sisälle ja syödä vaikka paikanpäällä, jos ei kotia halua ruokaansa kuskata.

• Bautsikaba-auu
        WAUTSI kirjoitti:

Mantan anokset on pienentyny, ja hinta noussu,maku huonontunu palvelu myös.Se on kyllä faktaa.Jotenka olen siirtynyt toisen grillin asiakkaaksi, siellä on hommat hanskassa kaikin puolin, ja ei tartte yhdellä luukulla jonottaa. Siellä nääs voi mennä sisälle ja syödä vaikka paikanpäällä, jos ei kotia halua ruokaansa kuskata.

provo!
        Eikös mantallakin ole kaksi luukkua ja sisätila missä syödä??
        nääs nääs!

• Silmäm piriste

Haittaakse!

• On tissit

Tsiisus eihän täs ruokaa mollatakkaan.... Eiköhän lähes joka työpaikassa pidä olla asialliset työvaatteet ja sit on erikseen työt mis joutuu esitteleen itteesä... :)

• Kävin tänään

syömässä mantalla ja oli kyllä myyjällä sellaiset rinnat että niitä kyllä kehtaa esitellä. Kylläpä meni aika nopeasti ruokaa odotellessa.

• 54gttgggf

Eipä tartte enää käydä Mantalla jos omistaja vaihtuu

• Markku

En minäkään käy enää mantalla. Ja tissien esittelylläkö ne meinaa asiakkaita houkutella...???

• lihis kekulta

Mun mielipide on , et kyllä mantalaiset on aikamoisen työn tehneet makkaraperunoiden kanssa näiden vuosien aikana - kovaa työtä tehneet :)

• Hatun nosto heille

Siitähän olisi uuten yrittäjän hyvä jatkaa,joskushan se on
      sukupoloven vaihto eresä joktappauksesa. Eihä ihimine
      iankaikkisuusolento ole.

• Koti Maailmalla

Muistan kuinka lasten kanssa KAKS:lla käynnin jälkeen käytiin Mantalla hampurilaisella ja limulla. Väliin oltiin tikattavana ja väliin roska silmässä mutta Mantalla käynnin jälkeen kotona eivät juuri muistaneet sairaalareissusta mitään. Muistivat äidille kertoa kotona vain kuinka hyvää hampurilaista käytiin Kajaanissa syömässä.

• jaa jaa joo joo

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta laatu on pudonnut kuin lehmän häntä vuosien aikana. Ja hinnat nousseet.

Minusta paikka OLI Suomen paras...sanotaanko ainakin 90-luvulla..ja ehkä tuonne vuoteen 2002 saakka, sen jälkeen on jotain tapahtunut. Toivottavasti laatu vielä paranee. En ole käynyt nyt ainakaan vuoteen. Pitää kesällä käydä kuitenkin ainakin kerran vielä toteamassa tilanna....

Mitä olette muut mieltä?

ps. älkää syökö liikaa tuollaista ruokaa, se on epäterveellistä. Mikä kioski uskaltaisi ensimmäisenä ottaa jonkun "kevyen vaihtoehdon" tai vaikkapa ns. kotiruoka vaihtoehdon vaikkapa makaroonilaatikon?

• Viivi

Asiallista pukeutumista töihin!!!!

• entinen asiakas

Olen Viivin kans samaa mieltä. Missä työasut? Työntekijöiden hiukset pitää olla kiinni eritysesti pitkienhiusten. Työn ohella kädet käyvät hiuksissa, kasvoilla ja nenän luona huh huh...... Hampurilaisen kastike valui paperisen hampurilaispussin pohjalle lie lantrattu vedellä. Maksoi ostoksen mut syömättä jäi!

• Tyttöset

Huonoa palvelua ainaki meidän kohdalla,pyydettiin myyjää tekemään hampurilaissämpylä parilassa niin myyjä tokaisi että teen jos sopii parilaan... Haloo,onks tää hyvää asiakaspalvelua?????

• yäk123

Huonot eväkset. Oli tosiaan joskus 2000 luvun alkupuolella hyvä mut nyt eväät aika surkeat. Hampparit kuin purukumia ja litkumaista. hyi :(

• Voi surkeus! Pitkästä aikaa pääsin Mantalle ja niin paljon ihmettelin huonontunutta laatua, että piti alkaa googlailemaan. Näin tänne keskusteluun päädyin...sämpylä hampurilaiseen lämmitettiin mikrossa! Ihan ala-arvoista. Enpä käy enää...

• tättärääräätää

Mitä sä sekoilet? Mantalla on AINA lämmitetty hampurilaisensämpylä mikrossa jos ei erikseen ole sitä pyytänyt parilassa lämmitettäväksi.

• Grilliruoka maistuu

Manta on kyllä ollut hyvä paikka (en ole vuoteen käynyt), palvelu hyvää, ruoka myös. Kaikilla on joskus huono päivä, itse en tosin Mantalla sellaiseen ole törmännyt.

• Jontte sai

Kuka se oli, joka tuon grillikioskin aikanaan rakensi? Sellainen pulska viiksekäs ukko...

• mortti 2007

purolassa oli 25 v sitten ykkösmesta..ja vielä 90-luku mnetteli
      nyt kaikki menee alaspäin pikku hiljaa sotku munkmit samaten

pittää ite ostoa litistä syötävät ja syyvä kylymässä aoton toosassa mahatäöteen
      siellähäön se kuistekii vanahoo ja lämpiää samoten
      ai niin kannattaa pyytää mausteet valamiiksi rinnuksille sinnehän ne kuistekiin valluuwat viime käessä...

• Manta edelleen paras

Kävin Mantalla tänään pitkästä aikaa, vuosia on kulunut viime visiitistä. Joo, hinnat on toki nousseet vuosien varrella, mutta niin ovat kustannuksetkin. Ja edullisiahan nuo setit on siihen kokoon nähden.

Mutta asiaan, ei ollut Mantan annos huonontunut yhtään! Samat raaka-aineet ja tuttu maku, kuin jo 2000-luvun vaihteen annoksissa. Baaristakin piti lähteä hyvissä ajoin ennen valomerkkiä, että ehti Mantalle. Ajoipa jotkut porukat aina lähikunnistakin asioikseen teille syömään, että saivat kunnon ruokaa. Kyllä Kebab-ranskalaiset ja Kebab-hampurilainen on niin hyviä, ettei missään. Suomen paras grilli edelleen.

Kaikkea hyvää Mantan omistajille ja olette tehneet tosi kovan työn yrittäjinä, älkää välittäkö näistä pahan kirjoittelijoista. Palvelun taso riippuu joskus asiakaspalvelijasta, mutta yleensä teillä on ollut aina asiallinen palvelu, parasta palvelua saanut ja parhaat jutut on kuullut aina kyllä juuri yrittäjäpariskunnalta.

• Ella

Ei mantan annokset ole kalliitakokoonsa nähden. Mulla kebebriisit riittää kahteen ruokailuun. Ei jää paljoa kerta annokselle hintaa..

• PRÄNTÄTTY

1 100 000 OLI HINTA

• Petzku

Joo ja lehmät lentää...

• Grillikyljys

Grillipuodissa parhaat grilliherkut !!

• kajaani 77

hain mantalta kebab ranskalaiset, ja oli kyllä niin nirsosti kastiketta ja tosi kuiva annos, etten varmastikkaan hae toista kertaa. ja vähän sekavasti käyttäytyvät uudet työntekijät, kun yksi ottaa tilauksen, toinen rahastaa ja kolmas kysyy mausteet ja tuo ruuan luukulle. sattu just olemaan ruuhkaa ja useempi tilaus tulossa niin eipä siinä tiennyt kenen tilauksesta kussakin vaiheessa oli kyse. hyvä grilli nussittu pilalle, harmi..

• 2+9=?

Olen entinen yrittäjä, ongelmahan näissä vaihdoksissa tulee aina olemaan tämä: Vaikka olisi valmiiksi suosittu tuote mitä kaupataan, uusi yrittäjä muuttaa sitä melkeen väistämättä ja kaupanteko joko nousee tai laskee.

Itse harkitsin ostavani vanhan valokuvaamon, kun yrittäjä oli jäämässä eläkkeelle.
      Valokuvaamossa oli vakituisia asiakkaita vaikka kuinka, kävivät siis kaikki elämän vaiheet kuvauttamassa sielä. En tiedä olisiko käyneet enää, kun yrittäjä vaihtuu, yrittäjän ja asiakkaan välille rakentuu ajan myötä niin kestävä side, että hankala on uuden aloittaa!

Toivon kaikkea hyvää uudelle yrittäjälle! Itsekkin mantan koeajanut marraskuussa tänne muuttanut mies! ja hyvää ruokaa oli! :)

• entinen asiakas

Oli mukava käydä vakituiseen mantalla entisten omistajien aikoihin.
        Hiukan hämmästyin kun tuli omistajan vaihdos, mutta vaki-asiakas kun olin, niin sama se kuka paikkaa pyörittää.
        Mutta kas kummaa, silmäni pyöristyivät kun uusilla omistajilla niiiiin likaiset essut, että meinasi jäädä annos syömättä. Miten muu hygienia, kun asiakkaan silmien edessä työvaate, jota tuskin on viikkoon vaihdettu.
        No hällä väliä, asioin jälleen muutaman viikon kuluttua.
        Ruoka-annoksessa outo maku, ei tämä maistunut laatutavaralta, yli-ikäisen lihan maku jäi suuhun.
        En ole sen koommin paikassa asioinut, tämä riitti minulle ja vaihdoin paikkaan jossa saa euroille vastinetta.
        Viimeisin tieto ystäviltä, joista viisi on saanut vatsanpuruja eli toisin sanoen ruokamyrkytyksen mantan ruuista kuukauden sisällä.

MONET KAIPAAVAT ENTISIÄ OMISTAJIA TAKAISIN

Nykyiset omistajat vievät paikan nurin omalla huolimattomuudellaan, asiakas vaatii euroille vastinetta, hyvää ja laadukasta ruokaa, oli se ns.pikaruokaa eli ei

• 007potkukelkka

Äläpä jauha pa**aa. Samanlaiset ruuat ku ennenki !

• Oulussa parempaa

Koskaan ei tältä grilliltä ole saanu hyvää ruokaa ja tuskin tullaan saamaankaan. Onnetonta sotkua...

• Grilliruokahan......

on ihan hyvää, mutta suosittelisin syömään normaalia ruokaa, aikoinaan sukulaisilla oli grilli Kajaanissa, nykyään minulle tulee paha olo, kun edes ajattelen grilliruokaa, viimeksi kävin Mantalla vuonna 2005.....muistaakseni, lihapiirakka makkaralla oli hyvää, mutta en söisi grilliruokaa edes joka viikko, jos edes samana vuonnakkaan.

• jepjep6

Joo, mäkin oon sitämielta ollu pitkään että kivannäköiset työasut puuttuu mantalta. Karhu olut paita ja risaiset lahkeet ei oikein sovi tuohon työhön mun mielestä. Muuten kaikki muu on ok.

• työasut ????
        jepjep6 kirjoitti:

Joo, mäkin oon sitämielta ollu pitkään että kivannäköiset työasut puuttuu mantalta. Karhu olut paita ja risaiset lahkeet ei oikein sovi tuohon työhön mun mielestä. Muuten kaikki muu on ok.

En mä valitse grilliä työasun mukaan, syötkö sä niitä työasuja ? :)
        Tosin en käy nykyään millään grillillä, olipa työasuja tai ei :)

• Ei enää Mantalle

Itse on sanottava, että ikinä en ole missään ruokapaikassa pettynyt näin pahasti kuin Kajaanin Mantan Grillillä.

Jos asiakas sanoo, että ranskalaisiin EI tule salaatinkastiketta, niin sitä ei siihen sitten laiteta! Ollaan käyty n. 5 kertaa hakemassa ranskalaiset, ja kolmella kerralla ranskalaisiin on laitettu salaatinkastiketta. Eihän siinä mitään, mutta jos sattuu olemaan kananmunalle allerginen, niin ei todellakan ole hyvä juttu. Kahdella kerralla ollaan saatu uusi satsi, eikä kukaan ole edes pahoitellut. Nyt viimeisellä kerralla mies toi ruoat kotiin ja yllätys ei ollut suuri, kun taas löytyi salaatinkastiketta ruoasta. Ruoka ja rahat meni siis ihan hukkaan.

Jännä, että ihmiset, jotka työskentelevät elintarvikealalla, eivät ymmärrä, kuinka tärkeää on huomioida allergiat. Tai ylipäätään asiakkaan toiveet.

Nyt oli viimeinen pisara, enää en jaksa yrittää sieltä ruokaa hakea.

• 546wnn56q54h4g

Minä siirryin Korttelin asiakkaaksi jo kaksi vuotta sitten. Bensoissa säästää rahaa kun on lähempänä ja paremmat ateriat.

• Lääääski

Opettele läskimooses kokkaamaan niin ei tarte vikistä

• tsemppiä uud.omistaj

varmaan vie oman aikansa ennenkuin uudet yrittäjät oppivat tyylinsä ym.ei varmaan ole helppoa hypätä entisten omistajien saappaisiin,varsinkin kun käsittääkseni heillä ei ole tällaisesta pyörityksestä kokemusta.siis nyk.omistajalla.tsemppiä uudelle yrittäjälle sekä työntekijoille.KUKAAN EI OLE SEPPÄ SYNTYESSÄÄN.kirjoittelee entisen mantan sukulainen.

• Ent.Mantan asiakas

Kerran tai kaksi kuukaudessa käyn grilli-sapuskaa ostamassa, silloin haluan, että minua palvellaan siisteissä työvaatteissa.
        Työ-asu on esikuva minulle siitä, millä asenteella myös ateria tehdään, oli se sitten grilli-safkaa eli ei. On kyseessä vähä erilainen asiakaspalvelutyöpaikka mitä autokorjaamo.

• kuolaaja2
        Ent.Mantan asiakas kirjoitti:

Kerran tai kaksi kuukaudessa käyn grilli-sapuskaa ostamassa, silloin haluan, että minua palvellaan siisteissä työvaatteissa.
        Työ-asu on esikuva minulle siitä, millä asenteella myös ateria tehdään, oli se sitten grilli-safkaa eli ei. On kyseessä vähä erilainen asiakaspalvelutyöpaikka mitä autokorjaamo.

Kyllä oli Mantalla lauantaina työ asut kohdallaan...legginsit ja tiukka paita nam...Oli ilo katsella ja odotaa ruoka annosta...

• Tosi on

Söisitte kunnon ruokaa eikä sitä höttöä niin ei leijuis teidänkään ympärillä se ainaine paskanlemu.

• kissan häntäkö?

Kertokaapas tosihyvä ruokapaikka Kajaanista, ei siis mitään hotgrillejä.

• hygipassipoliisi

Mantan grillin työntekijöiden kannattaisi oikeasti vähän katsoa sitä pukeutumistaan. Aika härskin näköisiä viritelmiä aika ajoin. Paksua hikisukkaa ja remmikenkää miehillä ja naisilla kuusi numeroa liian pienet trikoot.

Mielikuva hygieniasta syntyy monen osatekijän summana.
      Investointi yhtenäisiin työvaatteisiin ei taloutta kaiketi kaada.

• heppatytöt

Hyvät oli ruoat edelleen Mantalla! Ylivoimaisesti parasta kebabbia saa Mantalta!

• Kebatsu

Ihan paskaa ja ne ynseät/rumat akat myyjinä. Voe elämä... No onneks on muitakin grillejä.

• heppatytöt

Oikein ystävällinen nuori nainen palveli siellä tänään!

• lihavalaadunvalvoja

Joo nyt uskon mantan nykyisen palvelun ja ruoan laadun. Se uusin työntekijä tyttö joka on jo kylläkin useamman kuukauden jo ollut siellä töissä niin ei se osaa yhtään tehdä niitä annoksia. Joka ainoa kerta jos hän töissä ja tekee annoksen niin se on ihan joko palanut pilalle tai siitä puuttuu jotain yms. Varsinkin jos grillillä kyseisellä hetkellä useampi asiakas niin menee ihan ruoanteko pilalle, jättää pihvit paistumaan parilaan,että niistä tulee ihan hiilikorppuja yms. koska on niin hidas tekemään, tekisi sitten yhdelle asiakkaalle vaikka kerralla ja ne kokeneemmat työntekijät tekisi useammalle niin laatu ei kärsisi. Luulisi kyllä jo muutamassa kuukaudessa edes vähän oppineen tekeen niitä annoksia mutta ei se osaa tehdä kyllä niitä yhtään.Hinnat kyllä nousseet mutta laatu on heikentenyt kyllä valitettavasti niin liikaa että seuraavan kerran jos näen että tämä kyseinen tyttö on siellä työvuorossa niin käännyn takaisin autoon ja menen muualle syömään grilliruokani.

• Kaisuukki

Niin totta tuo laadun huononeminen! Taitaa kohta terveystarkastaja tulla käymään... Aina on ripuli kun vetää niitten eväitä!

• Bbbbw

Itsellä tuli mahanpuruja juuri mantan ruuista. Annokset oli pienet, ranskalaisia juuri yhtään.

• eikepap

se tumma joutaisi lorvimaan jonnekin muualle

• rillimättönen

Veskun ja Mantan aikaan siellä homma pelasi.
        Nyt mennään koko ajan huonompaan suuntaan. Omistajan pitää olla huolehtimassa yrityksestään eikä antaa laiskojen työntekijöiden olla siellä odottamassa työvuoron loppumista.
        Harmi kun hyvä ruokapaikka meni pilalle.

• pyllynkatselija

nätti pylly yhdellä tytöllä.

• heppatytöt

Olkaa saatanan munan imijät jo vittu hiljaa! Eilen ostetut kebabit oli hyvää ja sillä siisti!

• Kebab_ranskalaisilla

Kritiikkiä tulisi osata ottaa vastaan. :/

• Kepapburger

Eilen kävin mantalla kun oli pakko saada äkkiä ruokaa mutta ei olis pitäny käydä. Parin tunnin päästä helvetinmoiset mahanväänteet ja ripuli! Vanhaa/pilaantunutta taitaa olla mitä myyvät...

• Mantantaso

Nykyään kierrän kaukaa.. Harmi, ennen pidin kovasti paikasta..
      Jospa omistajat lukee ja tekee asialle jotain.

• Jeesboxpallinaama

Omistajat jos lukevatkin niin mitähän palautetta heidän pitäisi tuosta kommentista irti saada? :D.

• Parhaat

Parhaat ruuat on edelleenkin mantalla.

• autossa

veskun kaa aikonaan joskus 1978 ihan kivat hamburgerit

• muuallemenen

Grilliruoka on hyvää,kun sen tekee oikein ja ammattitaidolla. Valitettavasti Mantan taso on laskenut kuin lehmän häntä ja eritoten palvelu on epäpätevää ja ammattitaidotonta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe