Hehkeimmät kassaneidit ja -tädit ?

Asiakasgallup1

Yleinen gallup, mistä mielestäsi löytyy hehkeimmät kassaneidit ja -tädit ?
Siwa, S-market, K-citymarket, Prisma,Alepa, Alko, Valintatalo vai jokin muu mikä ? Vai kenties löytyykö ne hemaisimmat Mäkkäristä tai Hesestä ?

82

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no5

Prismasta, kassa no 5. Asiakas on aina oikeassa

• ?

Onko tuo Prisma kassa nro.5:n neiti se, jonka perään moni jo joskus aikoja sitten kuolasi? Tuli vain mieleen. =D

• lonkero 6kpl

En tiedä, mutta aika hassua jos moni on kuolannut saman kassan perään =)

iItse vastaisin, että Alko.

• lonkero 6 kpl
        lonkero 6kpl kirjoitti:

En tiedä, mutta aika hassua jos moni on kuolannut saman kassan perään =)

iItse vastaisin, että Alko.

Ja niin, tämä oli siis Hki ;) Terveisiä vaan sille söpölle, olet ajatuksissani, vieläkin...

• Pää pilvissä

S-market ja kassaneiti no. 7 ;)

• 10+7

minä vastaisin ABC ;)

• mäkin pauloissa

mäkki ehottomasti, varsinkin se yks tietty.

• miinävaaaan

Jep, yks mäkkärin työntekijä on niin ;);););)

• keski-suomessa

Siwa

• Talous vatupassissa

Valintatalon myyjätär jäi mieleen..! ;)

• hkaleok

no alepassa tietenkin!

• loverrr..

höpöhöpö, Itä-Vantaan k-kaupat! :))

• Huomattu on

Ei ole pöllömmät näkymät myöskään eräässä vaateliikkeessa täällä Helsingin liepeillä. Aika pirteä on, muttei liian.
        Mites noi muut palvelualat? Löytyykö niistä helmiä?

• Aamuisin iloa

Asematunnelin erään peruskaupan eräät nuoret naiset. Oihh. Aamujen ilot. ;)

• Lisäys

Lisään vielä, että siis Helsingin keskustan asematunneli kyseessä.

• lonkero 6 kpl
        Lisäys kirjoitti:

Lisään vielä, että siis Helsingin keskustan asematunneli kyseessä.

Siis ihana, kun joku on uskaltanut laittaa noinkin tarkasti paikan =)

• 2+20

Itäkeskuksen Prismassa eräs söpöläinen kassatyttö. :o)

Himpura, kun en ole hänen kassalleen koskaan "päässyt". Ja nyt häntä en ole vähään aikaan kassalla nähnytkään. Pöh!

• Meee1

Ai minkäs näkönen tyttö? ite välillä teen vuoroja siellä.. :P heh jos oon minä..

• kassaneiti

on ne asiakkaatkin aika hehkeitä !

• MyyjätärHki

Sieltä missä minä olen ;)

• kevättä

Salesta

• Saletisti

Höyhtyän Sale

• Höpönhöpön

Ei semmosta Höyhtyää oo olemassakaan, ihan höhlä nimi.

• Höpönhöpön itelles

Heinäpään Sale, sijaitsee Oulussa. Kuten myös tuo Höyhtyä. ;)

• saletisti

Aivan, tuo Höyhtyä on Oulussa. Täällä vissiin Salet rulaaa!! :)

• 7+16

Alkosta...ehdottomasti.... oih..

• lonkero 6 kpl

Samaa mieltä;) Ei ole vaan nyt ajat kohdanneet ;) Alkaa tulla jo ikävä..

• 7+16

Hän on maailman upein androgyyni nainen....aivan käsittämätön.. vain hänen takiaan palaa aina uudestaan ja uudestaan....

• lonkero6 kpl

Kukahan tänne kaiken aikaa miinuksia lykkää... Ja mitkä olikaan motiivit;) ???

• Hkissä

Subwayn tyttönen...

• HKi

Sinun katseesi ja hymysi Helsingissä tässä eräs päivä. Mitenhän sinua uskaltaisi lähestyä.. Piristi päivääni ja olen huomannut sen ennekin. :)

• Customer

Tämä oli siis eräälle, joka on töissä kaupassa. :)

• myyjätär!
        Customer kirjoitti:

Tämä oli siis eräälle, joka on töissä kaupassa. :)

more details, pliis!

• Mielessä.
        myyjätär! kirjoitti:

more details, pliis!

Sinulla pitkät hiukset. Olet minua vähän nuorempi. Ja sinulla on kauniit silmät, joilla katsoit aika pitkään ja syvälle silmiini. Hymyilytti koko päivän. :) Ennenkin on siis kohdattu. Mites tästä sitten eteenpäin(jos se olisit sinä).

• myyjätär
        Mielessä. kirjoitti:

Sinulla pitkät hiukset. Olet minua vähän nuorempi. Ja sinulla on kauniit silmät, joilla katsoit aika pitkään ja syvälle silmiini. Hymyilytti koko päivän. :) Ennenkin on siis kohdattu. Mites tästä sitten eteenpäin(jos se olisit sinä).

minkähän värinen työpaitani mahtaa olla? sinulla oli viimeksi keltainen kun nähtiin

• hassua ;)
        myyjätär kirjoitti:

minkähän värinen työpaitani mahtaa olla? sinulla oli viimeksi keltainen kun nähtiin

Hassua, en ole tuohon aikaisempaan kommentoinut (en siis ole tuo Mielessä tai Customer kommentoija), mutta minullakin (asiakkaalla) oli keltainen paita ja myyjällä valkoinen paita..

• myyjätär
        Mielessä. kirjoitti:

tai voit laittaa mulle privaa os. [email protected]

• Customer
        myyjätär kirjoitti:

Voi harmi, minulla ei ollut mitään keltaista ylläni. Tummemmat vaatteet. Ei osunut nyt oikeaan. Jatketaan sitten ihastelua, mutta ei toistemme. Toivotaan, että meitä onnistaa. :)

• hassua;)
        Customer kirjoitti:

Voi harmi, minulla ei ollut mitään keltaista ylläni. Tummemmat vaatteet. Ei osunut nyt oikeaan. Jatketaan sitten ihastelua, mutta ei toistemme. Toivotaan, että meitä onnistaa. :)

No nyt meitä on ainakin kolme Helsingistä päin eikä olla löydetty etsimäämme tätä kautta, mutta toivotaan, että meitä kaikkia onnistaa =)

• haaveissako vain (?)

Helsinki täälläkin;)

Haluaisin lähestyä, mutta kun viime aikoina jos olen nähnyt, niin ei vain niissä tilanteissa oikein voi mtn erikoista sanoa, katsot muualle kun sun työkaverit on siinä ja muita asiakkaita. Ei oikein ole tullut niitä kahdenkeskisiä hetkiä tai sitten en ole nähnyt sinua ollenkaan. Enkä oikein uskalla sulle lykätä mitään puhelinnumeroakaan ihan noin vaan;)

Ei olla oikein osuttu samaan aikaan siihen toiseen kauppaankaan ja jotenkin lähestyminen on hankalaa plus se, että olen ujo kun olen ihastunut/rakastunut...

Olen se asiakas (lyhyet vaaleat hiukset) joka sulle aina moikkailee ja joka kävi asiakkaana tämän viikon tiistaina ja olit siinä kassalla, ostokseni n. 13 e ja päälle, maksoin pankkikortilla, keskiviikkona kävelin vain ohi ja sinä olit siinä lähellä, mutta en saanut sinuun katsekontaktia..

Olisi hienoa viettää vaikka yhteistä kesää, vai jääkö se vain sitten haaveeksi..(?)

• Mee1

Kannattaa laittaa vähän tarkempia tuntomerkkejä et mikä kauppa tyyliin.. ni vois oikea henkilö tunnistaa paremmin, jos täällä käy.. tai seur.kerran ku käyt kassalla ni annat numeron.. :P rohkeutta lisää, et menetä mitään..

• haaveissa ainoastaan
        Mee1 kirjoitti:

Kannattaa laittaa vähän tarkempia tuntomerkkejä et mikä kauppa tyyliin.. ni vois oikea henkilö tunnistaa paremmin, jos täällä käy.. tai seur.kerran ku käyt kassalla ni annat numeron.. :P rohkeutta lisää, et menetä mitään..

On jo laitettu tuntomerkkejä. Ja kun kyseistä henkilöä ei näy joka päivä... Tyyliin pari viikkoa putkeen ja sitten taas monta viikkoa menee, ettei näy. Eikä nyt ole kyseessä Itäkeskuksen Prisma. Ja nyt ei ole kysymys mistään parikymppisestä.

Eikä se ole noin helppoa miltä kuulostaa. Jos meet mokaamaan ja iskemään sellaista, joka ei sitten sattuiskaan haluamaan/tuntemaan mitään samanlaista, niin ei siinä lähikaupassa enää kehtais pahemmin näyttää naamaa. SItten pitäis matkustaa joka kerta kilometrien päähän pelkästään kauppaan.

Varsinkin kun on aikaisempia kokemuksia näistä naisista, jotka testaavat viehätysvoimaansa iskemällä, tuijottelemalla silmiin ja lähentelemällä, mutta annas olla kun menet suoraan iskemään, niin sitä sitten ollaan niin heteroa että !

• Noheidaa

Kotkassa tietysti!!!

• ässäm

Joo, on täällä Kotkassa yksi :D Ei paljoakaan sen enempää hehkeitä ole näkynyt...

• ;))

ärrän "täti" ;)

• no daaaaaa

Kotkassa nyt viimiseksi.

• SUPERDAA

Ei nää Kotkan kassatkaan kaikkeen alennu. Ei sitä itseensä tarvi ottaa.

• IHQ

Kotka sucks. Joensuu tämän skaban voittaa ettäs tiedät pikkupissis.

• snadisti Stadi

Helsinki rules =)

• Pää pilvissä

Mun kassa ihanuus onkin numero 37,
      eikä nro 7 niin kuin tuolla aikaisemmin kirjoitin.

Ja S-marketissa tietenkin ;)

• Me Basta!

Minkä takia ap olet noin sairaalloisen kiinnostunut asiakaspalvelijoista? Tosi pervo olet. Jatkuvasti näitä typeriä alotuksia laitat. Mee hoitoon.

• ajattele ny vähän

Ihastuminenko tai rakastuminenko sairasta ja pervoa ? Täällä on varmaan monta muutakin ihastunutta kuin tuo ap.

• 8+9

Stokkalta etenkin Herkusta löytyy muutamia oikein kauniita ja fiksunoloisia parikymppisiä tyttöjä, jotka aina hymyilevät.

• kisha Kurnauskis

Musti& Mirri...

• m&m

Mankkaan musti & mirri =D

• kisha Kurnauskis
        m&m kirjoitti:

Mankkaan musti & mirri =D

Täsmälleen!

• 232

Itse olen kassaneiti, jonka eräs naisvartija saa pudottelemaan tavaroita ja sekoilemaan sanoissaan. Toisin sanoen; teen itsestäni idiootin aina kun näen hänet. Mutta ei se mitään, pääasia että näen. :D

• 11+20

haha tuttu tunne. kiva siinä yritää piippailla jonkun viikonlopun ruokia kun kaikki menee päi helvettiä vaan sen takia että vieressä seisoo naisvartija :DDD

• Mee1
        11+20 kirjoitti:

haha tuttu tunne. kiva siinä yritää piippailla jonkun viikonlopun ruokia kun kaikki menee päi helvettiä vaan sen takia että vieressä seisoo naisvartija :DDD

Onks se se vartija mikä on tossa itäkeskuksen s-marketissa? :D mietin vaan kun niin upee ilmestys.. se univormu sopii niin hyvin.. oih mikä nainen

• 232
        Mee1 kirjoitti:

Onks se se vartija mikä on tossa itäkeskuksen s-marketissa? :D mietin vaan kun niin upee ilmestys.. se univormu sopii niin hyvin.. oih mikä nainen

Ainakin minun kohdallani on kyse eri henkilöstä.. Mutta upea nainen hänkin. Sain häneltä muutama kuukausi sitten silmäniskunkin. Siinä minä sitten pyörin ympyrää kunnes tajusin lopettaa ja totesin että okei, se iski silmää. Entä sitten? Kuulostan sekopäiseltä, mutta oi kyllä, menen sekaisin kun ajattelen häntä.

• ,,.
        232 kirjoitti:

Ainakin minun kohdallani on kyse eri henkilöstä.. Mutta upea nainen hänkin. Sain häneltä muutama kuukausi sitten silmäniskunkin. Siinä minä sitten pyörin ympyrää kunnes tajusin lopettaa ja totesin että okei, se iski silmää. Entä sitten? Kuulostan sekopäiseltä, mutta oi kyllä, menen sekaisin kun ajattelen häntä.

Se pitkähiuksinen vai?

• 232
        ,,. kirjoitti:

Se pitkähiuksinen vai?

Kyllä, hän on pitkähiuksinen :)

• 13+1

tuiran valintatalo oulussa ;)

• 17+17

Lidl.

• lilla my

täällä yksi lidlin myyjätär ;)

• Kaisa88

Amurin Valintatalon vaaleahiuksinen nainen, harvemmin kassalla. :)

• sq

Hollolan S-market.

• Smile :)

Tiksin Hese :) Tummatukkainen ja niiin pirtsakka tapaus, että ei voi kuin hymyillä..

• mäntyävaialumiinia

Ihan ehdottomasti Lähdesmäen kesäkalustehallista. NAM :)

• nakkinen

Säälittävää...

• lattetyttö(si)?

Rokkimäkki :) aaah jotain sulosinta pitkään aikaan!

• Heinon tukku ;)

• silmänruokaa

Kampin K-Kauppa, ehdottomasti ;)

• sinistä ja valkoista

Eipä nyt tule mieleen. Eikö melkein kaikki ole?

• 15+1

siwassa

• kassaneiti

missähän siwassa? :)

• Ainajonossa

Cittari Tampereella.

Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin

-ei tartte :)

• punastus....

Turun prisma, tampereentie, aivan namu tumma kassa! Harmi, että muutin pois enkä enää nää tätä herkkua :(

• runawayw/me

Huuuuh mikä nainen Kampin Nike kauppa

• dtndmtnhn gfhndf

Vantaan ikean tavaranvastaanottopisteessä oli kyllä semmonen nami et huh huh.. :O kaverin kanssa käytiin pöytä sieltä hakemassa, ja niihin silmiin kyllä olis uponnu pidemmäksi aikaa.. huoh.

• Mee1

Itäkeskuksen R-kioski metroasemalla.. sai mun tutkan piippailemaan.. blondi muija ja niin mukavaki vielä

• tulkaakattoonmua

muahaha tääl kaikki lebe myyjät ja kassamisut mainostaa itteesä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe