Kiinnostais rupeen vetään keikkaa kaukokiidolla. Mimmonen talo ja maksaakos tessin mukaan? Kalusto ainakin päälin puolin matala hyttästä nelossarjalaista.
Kaukokiito työnantajana
15
3777
Vastaukset
- Mistä noita riittää?
Käyhän nyt ensin peruskoulu loppuun ja odottele, että pallit laskeutuu ja parta
alkaa kasvamaan. Katsotaan sitten uudestaan onko ainesta kuljetusalan
koulutukseen. Jos kaikki meneen hyvin pääset varmaankin rekan rattiin noin 6-8 vuoden päästä. Toivotaan, että henkinen kehitys paranee. ...tsemii - .........
Kaukokiito nimistä taloa/firmaa ei ole olemassakaan, tarkista nyt uudestaan ettet vaan oo ajanu ompelukoneajokorttia...
- Rikkaat kaverit
Eipä taida Kiidon Kake paljon maksaa, niinkuin Ranten Ristokin maksaa pizzanpaistajille vain ruokapalkan.
- 18
Eihän se sapuskapalkka mikään huono liksa olekaan,varsinkin
jos popsii kolmen miehen ateriat.!
- Loimaan liitto
Tessi on hanurista, koska siinä maksetaan saikut ja muut velttoilut. Uuden ja virheettömän kortin kanssa kannattaa marssia pankinjohtajan luo ja hommata sen jälkeen oma auto. Kun olet saanut auton, niin sen jälkeen soittelet kaukokiidot, kiidolinjat ja transpointit läpi kuka maksaa eniten. Yrittäjänä tienaat kuitenkin parhaiten, se on fakta. Ja saat monet siviilimenotkin yrityksen kautta alvittomana. Säästöä sekin.
- Velka vie hautaan!!
Ja oman firman kanssa voit sitten unohtaa lomien pitämisen ja sairastelut ne vasta kiellettyjä onkin. Autojen on velkojen takia liikuttava olit sitten ajokunnossa tai et. Juu ja niitä tuuraajia ei oikeasti ole ihan helppo saada. Ostan oman auton ja ajan vielä helvemmalla kuin muut on kyllä ajatustapa joka vuosien saatossa on todettu polttavan kynttilää molemmista päistä ja nopeasti. Yrittäjänä olet itse vastuussa kaikesta ja kaikki joudut itse maksamaan!! Kyllä kuljetusyrittäjän hommaa velkavetoisella firmalla on yrittänyt moni sinuakin ahkerampi kaveri! Miksi sinä saisit alle kannattavuusrajan olevalla kilometritaksalla ajavalla firmallasi homman kannattavaksi??
- ihanaa
Mitä v'ttua. Seinäjoen Kaukokiidolla töissä kuskeja, jotka on kelan kirjoissa työttömänä, ei saatana mitä touhua. Tarkastajat kehiin ja vähän äkkiä.
- mmmmmm...
Mikähän se semmonen Seinäjoen Kaukokiito mahtaa olla.......................?
- isoreiska
mmmmmm... kirjoitti:
Mikähän se semmonen Seinäjoen Kaukokiito mahtaa olla.......................?
Tarkoittaa varmaan Kaukokiidon terminaalia Seinäjoella ja niitten paikallisia alihankkijoita.
- ihanaa
Isonkyrön huijarisaukko näköjään saanut kirjoituksia pois palstalta. On varmaan itkeny ylläpidolle, että poistakaa nämä jutut, muuten häneltä loppuu huijattavat. Ei muuten pysty tekemään Kaukokiidolle hommia HALVALLA !!!!!!
- 10
sopii sinullekun olet vajaa älölenen homo a to b ja takaisin
- hjarkko statista
nualitiän ajojärjestely toimii tän maan parhaiten.
savolaispoikii kun ovat.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117