40-vuotias alkaa olla jo liian

vanha...

Kyllähän parikymppiset
vastauksia saavat, mutta odottakaahan vielä 20 vuotta, sitten alatte
olla jo ikäloppuja. 40 kuullostaa jo ikälopulta monien korvissa, vaikka
oikeasti ihminen on silloin parhaassa iässään.

Ketään vain ei kiinnosta vastata kenenkään neljäkymppisen viesteihin,
he kun ovat jo niin vanhoja. Naisetkin vain ruikuttavat yksinäisyyttään
tällä palstalla, mutta eivät tee mitään sen poistamiseksi.
Suomessa ollaan mieluimmin yksin kuin kaksin ja sitten valitetaan
yksin, kun ei ketään löydy.

16

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkö on

Ei 40-vuotias ole todellakaan ikäloppu, vaan mies parhaassa iässään kuten sanoit. En ymmärrä miksi naiset olisivat niin tiukkoja ikärajojensa kanssa, ettei nelikymppinen kelpaisi?

Onhan nuorten naisten ja vanhempien miesten suhteita ollut aina ennenkin. Luulisi nelikymppisten olevan naisten mielestä kiinnostavampia, kuin parikymppiset pojat.

• .............

Ihan uskomatonta! Nainen = parikymppinen nainen? Kai nyt nelikymppinen normaalisti etsii omanikäistään. Ainakin kantsis...

• miksi ei
        ............. kirjoitti:

Ihan uskomatonta! Nainen = parikymppinen nainen? Kai nyt nelikymppinen normaalisti etsii omanikäistään. Ainakin kantsis...

Miksi mies ei saisi olla kiinnostunut nuoremmista naisista?
        Sehän on normaalia. Onhan presidentillämme vuosikymmeniä nuorempi puoliso, ja on monia muitekin julkisuuden henkilöitä, joille löytyy nuoria naisia. Esimerkiksi Jussi Parviainen, joka meni viime vuonna naimisiin silloin vielä teini-ikäisen tytön kanssa, antoi lehdelle haastattelun jossa totesi että on kiinnostunut vain nuorista naisista.

• nykyaika...pyh!

Varmaan vanhempi mies kelpaisi, jos hilloa on tarpeeksi. Naurettavaa. mutta totta monesti.

• tavisnainen

No eihän aloittaja kerro onko mies vai nainen. Mä en saa seuraa kun mä oon köyhä ja kolmekymppinen nainen. En oo ikinä edes seurustellut kunnolla, muutama yhden yön suhde takana ja sitten kaverimies. No täs vanhenen eikä auta muu. Tässä on vielä sairauksiakin niin en ole työelämässä mukana. Tuskin minua kukaan huolii. Paskat minä ihmisistä. Minä oon vaan erakko ja sillä sipuli.

• Mies...
        tavisnainen kirjoitti:

No eihän aloittaja kerro onko mies vai nainen. Mä en saa seuraa kun mä oon köyhä ja kolmekymppinen nainen. En oo ikinä edes seurustellut kunnolla, muutama yhden yön suhde takana ja sitten kaverimies. No täs vanhenen eikä auta muu. Tässä on vielä sairauksiakin niin en ole työelämässä mukana. Tuskin minua kukaan huolii. Paskat minä ihmisistä. Minä oon vaan erakko ja sillä sipuli.

olen.

t. Aloittaja

• osanottoni

No jos olet mies niin seuraa saat varmasti 35 vuodesta eteenpäin (kunnollisista) miehistä on huutava pula. Jos taas olet nainen - otan osaa.

• m36.

On se kumma että tuo huutava pula ei näy mitenkään käytännössä.

• osanottoni
        m36. kirjoitti:

On se kumma että tuo huutava pula ei näy mitenkään käytännössä.

Mitä tarkoitat? Eikö näy baareissa? Vai nettideiteissä? Itse kokeilin nettideittailua tuloksettomana. Baareissa en käy, koska haluan viettää terveellisempää elämää. Tunnen useita 30 sinkkunaisia, jotka käyvät baarissa vain kerran-pari vuodessa, silloinkin pikkujouluissa tmv.

Kai se on sitten joku kohtaamisongelma? Vietämmekö eri tavalla vapaa-aikamme?

• m36.
        osanottoni kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Eikö näy baareissa? Vai nettideiteissä? Itse kokeilin nettideittailua tuloksettomana. Baareissa en käy, koska haluan viettää terveellisempää elämää. Tunnen useita 30 sinkkunaisia, jotka käyvät baarissa vain kerran-pari vuodessa, silloinkin pikkujouluissa tmv.

Kai se on sitten joku kohtaamisongelma? Vietämmekö eri tavalla vapaa-aikamme?

Baareissa käyn hyvin harvoin. Ainoastaan jos joitakin kavereita on menossa baariin niin voin joskus mennä hetkeksi seuraksi tai sitten jos on joku töihin liittyvä tilaisuus. En käytä alkoholia joten merkittävä motivaatio baareihin menemiselle puuttuu. Nettideittailua olen kokeillut. Tulokset eivät olleet kovin kummoisia. En tunne todellakaan useita 30 sinkkunaisia.

• haloo?

Unohda ikä, unohda muiden mielipiteet, unohda yhteiskunnan asettamat muotit ja paineet. Luulisi aikuisten ihmisen nyt osaavan jo elää elämäänsä omana itsenään ja nauttia siitä!

• kokemuspuhuu

Ei ole 40 v. vanha. Miehelle saattaa tuossa 35 ikävuoden kieppeillä tulla pieni taantuma naismarkkinoilla, kun kaikki hyvät naiset on lopettaneet seikkailunsa ja viimeistään tuossa iässä ovat jo olleet lisääntymispuuhissa.

Mutta kun jaksaa odottaa 40-vuotiaaksi ja vähän ylikin, alkaa flaksi taas käydä. Tietysti jos yh-nainen on ehdoton no-no, ja odottaa 4-kymppiseltäkin naiselta parikymppisen timmiä kroppaa, joutuu ehkä etsimään vähän pidempään, mutta kyllä se siitä.

Tuota 35 v. taantumaa olen kyllä itse vähän ihmetellyt, koska luulisi, että aina on suunnilleen sama määrä kumpaakin sukupuolta sinkkuna. Luulen, että se johtuu siitä, että kun nainen lopettaa parisuhteen, niin hän ehkä miettii jokusen vuoden, ennen kuin haluaa uutta juttua, mutta kyllä tosiaan siinä vähän yli 40 v. miehelle alkaa taas kissanpäivät, kunhan ei ole kasvattanut kaljamahaa itselleen ja muutenkin pitää edes vähän huolta itsestään.

• sika olet?

...jopahan oli limaista tekstiä, hyi p3rs3

• Höpö

Höpö

• ---

Nelikymppisiä naisia voisi kiinnostaa nelikymppisten miesten viesteihin vastaaminen.

• 96524157

Jokainen on just niin vanha kuin itsestä tuntuu.

Ei se fyysinen ikä mitään todista, paitsi ihmisten ahdasmielisyydestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe