Täällä se todellakin näkyy !Apua pyydetään jos minkälaisiin asioihin.Itsekin olen tehnyt niin, ja tullut siihen tulokseen, että turhaan, aivan turhaan.Olen kysynyt samoja asioita usealtakin "näkijältä" ja kuinkas ollakkaan kaikki vastaavat erilailla.Toiset lupaavat toiset kieltävät.Älkää hyvät ihmiset tehkö mitää elämäänne suuresti vaikuttavia päätöksiä näiden ennustusten mukaan.
Ihmisillä on paha olo ja hätä!
4
58
Vastaukset
Hei
no sinähän sen tiedät. miksi sitten luet tätä palstaa, kun siitä tulee paha olo?
jätä typerät ennustuksen omaan arvoonsa ja perusta sinä tietosi ja olettamuksesi realistisiin faktoihin.
ei psykologikaan kerro sinulle muuta, kuin hyviä neuvoja.
jos menet vaivoinesi usealle lääkärille, saat monta eri diagnoosia. he auttavat sinua kyvyillään, jokainen uskoo omaansa.
niin ennustajatkin, he vastaavat kun heiltä kysytään.
mutta ihmisellä on oma tahto, mikä menee kaiken muun yli.
sinä itse päätät mitä teet, ja viisaana ihmisenä et varmaankaan kysy keneltäkään neuvoa?
t. Keskiyö- Onko näin ?
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ?
Jokainen näkijä katsoo asiaasi omasta näkökulmastaan. Samoin jokaisella näkijällä on omat väylänsä nähdä. Se tuo väistämätöntä vaihtelua niin sanottuihin vastauksiin. Jos kaikki katsomme taloa eri suunnista, jokaisen kuvaus on erilainen. Mielestäni sama pätee näkemiseen. En suosittele kenellekään näkijän puheille menoa, jolla on aikomus elää vastausten mukaan.
- elämän valttikortit.
Eiköhän suurin osa ihmisistä kuiteskin vain kysy ja ilostuu kuulessaan hyviä uutisia näkijältä.
Kun siihen menessäkään ei ole elämänsä oppijen mukaan eläny niin ei kai ala menee näkijän näyn mukaan.Asiathan on ihmisellä vähä hataralla pohjalla kun menee oman mielihalujensa mukaan. Ei todellakaan sitten pysty jonku ennusteen mukaan menee kun ei ole elämässään muutenkaa pitäny rajoja. Sehän aivan mahdotontaki. Heh heh,,, Kyllä tiedän kymmeniä jokka käymme täälä ihanilta ennustajilta kysymässä. Suurinta osaa ilostuttaa ja josku huomaa hei sehän meni aiva niinku ennustaja sano. Itse vaikuttamatta siihen. Suurin osa ennustajien sanomia on todella sellaista mihin ei todellakaan pysty itse vaikuttamaan millään lailla.
Sellaiset ihmiset jotka todella voi huonosti ja tulevat tänne kyselemään ja yrittävät elää ennustajan sanan mukaan ovat koko elämänsä ajan nojanneet johki ihmiseen ja eläneet heidän kauttaan... Niitä kuiteski harvassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668