han kereenny jo lapsii tekee....?
ootko
24
414
Vastaukset
- hauska kysymys
ja missäköhän välissä? ;D
- ap.
nopee toimitushan se on :)
- hauska kysymys
ap. kirjoitti:
nopee toimitushan se on :)
mutta jos on nainen ja on nähty aika usein niin aika hoikkana olis pitänyt pysyä ja vieläpä kun olen ottanut viinaa, enkä todellakaan niin tekisi jos vaavia oottaisin.
- oha noita
haluutko yhen? halvalla lähtis?
- Ettästiijät...
En enkä tee.
- haluutko sinäkin
Kyllä munaveroa makselen joka suuntaan,voin saada jo kohta vapautuksen,kun on niin paljon jälkeläisiä ympäri suomen maata.
- mä konkari siinä
Yli 50-v. mies on viriili ottamaan parikymppisen, jonka kanssa
vääntää muksuja. Tiedän.
- tässä vastaus
En ole.
- teeeeeeeeeeee
Oon kerenny kolme kipaletta !! Ja hoikkana edelleen. Revi siitä huumoria :).
- on mulla yksi
tosin ei se niin lapsi enää ole, haittakse? eli olen ihan vitun vanha jo, josset sit viä oo tajunnut. n>m.
- lapseton
tekemättä jäi omat lapset...
- yksinhuoltaja
Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.
- lapseton
yksinhuoltaja kirjoitti:
Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.
Eipäs ole enää sitäkään..
- ap.
mulle tuli tällänen ajatus etten varmaan sais muiden kans lapsia...:) ei oo ainakaan tapahtunu niin.....
- en saa lapsia
eli omalta puolelta ei lähde itämään? vai mitä ajat takaa? etsit ihmistä, joka ei halua lapsia?
- .
siis selvennä tyhmälle mitä hait tällä?
- on mulla yksi
enkä ihan välttämättä, tälläsee paskamaailmaan tee toista. saattaisi kyllä ottaa jonkun katulapsen hoiviini, jos elämäntilanne ois sellanen, että pystyisi huolehtiin siitä.
- s....
onko sulla vauvakuume?
- ap.
ei ku muuten vaan kirjottelen aiheesta :)
- blaaa
myö tuskin hankin tälle pallolle lapsia. Kattookaa nyt millaseen suuntaa tää menee ja muutenkin niin itsetuhosta ja väkivaltasta ja masentunutta menoo nykysin ja vielä siihen ongelmat mitä hän tulis kokeen niin ei kiitos. Toki vanhinkoja voi käydä...
- lapseton lehemä
Eipä minusta koskaan äitiä tullut. Tuskin olisin kovin hääppönen äiti ollut
- E***
Elä välitä. Voit olla "äiti"kenelle tahansa lähimmäiselle.
- mies
Ei ole lapsia. Kun oikea löytyy niin jaan mielelläni hyvät geenini hänen kanssaan.
Etsintä jatkuu... - nainen-
Mulla on *lapsi*. Sen katselu lohduttaa ikävässä. Ja muutaman viikon päästä se lohduttaa muutenkin. Hajuhaitta on ainot, miksi en enempää kehtaa siementäni viljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070