ootko

tuli mielee vaan....

han kereenny jo lapsii tekee....?

24

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska kysymys

ja missäköhän välissä? ;D

• ap.

nopee toimitushan se on :)

• hauska kysymys
        ap. kirjoitti:

nopee toimitushan se on :)

mutta jos on nainen ja on nähty aika usein niin aika hoikkana olis pitänyt pysyä ja vieläpä kun olen ottanut viinaa, enkä todellakaan niin tekisi jos vaavia oottaisin.

• oha noita

haluutko yhen? halvalla lähtis?

• Ettästiijät...

En enkä tee.

• haluutko sinäkin

Kyllä munaveroa makselen joka suuntaan,voin saada jo kohta vapautuksen,kun on niin paljon jälkeläisiä ympäri suomen maata.

• mä konkari siinä

Yli 50-v. mies on viriili ottamaan parikymppisen, jonka kanssa
        vääntää muksuja. Tiedän.

• tässä vastaus

En ole.

• teeeeeeeeeeee

Oon kerenny kolme kipaletta !! Ja hoikkana edelleen. Revi siitä huumoria :).

• on mulla yksi

tosin ei se niin lapsi enää ole, haittakse? eli olen ihan vitun vanha jo, josset sit viä oo tajunnut. n>m.

• lapseton

tekemättä jäi omat lapset...

• yksinhuoltaja

Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.

• lapseton
        yksinhuoltaja kirjoitti:

Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.

Eipäs ole enää sitäkään..

• ap.

mulle tuli tällänen ajatus etten varmaan sais muiden kans lapsia...:) ei oo ainakaan tapahtunu niin.....

• en saa lapsia

eli omalta puolelta ei lähde itämään? vai mitä ajat takaa? etsit ihmistä, joka ei halua lapsia?

• .

siis selvennä tyhmälle mitä hait tällä?

• on mulla yksi

enkä ihan välttämättä, tälläsee paskamaailmaan tee toista. saattaisi kyllä ottaa jonkun katulapsen hoiviini, jos elämäntilanne ois sellanen, että pystyisi huolehtiin siitä.

• s....

onko sulla vauvakuume?

• ap.

ei ku muuten vaan kirjottelen aiheesta :)

• blaaa

myö tuskin hankin tälle pallolle lapsia. Kattookaa nyt millaseen suuntaa tää menee ja muutenkin niin itsetuhosta ja väkivaltasta ja masentunutta menoo nykysin ja vielä siihen ongelmat mitä hän tulis kokeen niin ei kiitos. Toki vanhinkoja voi käydä...

• lapseton lehemä

Eipä minusta koskaan äitiä tullut. Tuskin olisin kovin hääppönen äiti ollut

• E***

Elä välitä. Voit olla "äiti"kenelle tahansa lähimmäiselle.

• mies

Ei ole lapsia. Kun oikea löytyy niin jaan mielelläni hyvät geenini hänen kanssaan.

Etsintä jatkuu...

• nainen-

Mulla on *lapsi*. Sen katselu lohduttaa ikävässä. Ja muutaman viikon päästä se lohduttaa muutenkin. Hajuhaitta on ainot, miksi en enempää kehtaa siementäni viljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe