ootko

tuli mielee vaan....

han kereenny jo lapsii tekee....?

24

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska kysymys

ja missäköhän välissä? ;D

• ap.

nopee toimitushan se on :)

• hauska kysymys
        ap. kirjoitti:

nopee toimitushan se on :)

mutta jos on nainen ja on nähty aika usein niin aika hoikkana olis pitänyt pysyä ja vieläpä kun olen ottanut viinaa, enkä todellakaan niin tekisi jos vaavia oottaisin.

• oha noita

haluutko yhen? halvalla lähtis?

• Ettästiijät...

En enkä tee.

• haluutko sinäkin

Kyllä munaveroa makselen joka suuntaan,voin saada jo kohta vapautuksen,kun on niin paljon jälkeläisiä ympäri suomen maata.

• mä konkari siinä

Yli 50-v. mies on viriili ottamaan parikymppisen, jonka kanssa
        vääntää muksuja. Tiedän.

• tässä vastaus

En ole.

• teeeeeeeeeeee

Oon kerenny kolme kipaletta !! Ja hoikkana edelleen. Revi siitä huumoria :).

• on mulla yksi

tosin ei se niin lapsi enää ole, haittakse? eli olen ihan vitun vanha jo, josset sit viä oo tajunnut. n>m.

• lapseton

tekemättä jäi omat lapset...

• yksinhuoltaja

Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.

• lapseton
        yksinhuoltaja kirjoitti:

Ohan sulla yks hoivattava kumminkin.

Eipäs ole enää sitäkään..

• ap.

mulle tuli tällänen ajatus etten varmaan sais muiden kans lapsia...:) ei oo ainakaan tapahtunu niin.....

• en saa lapsia

eli omalta puolelta ei lähde itämään? vai mitä ajat takaa? etsit ihmistä, joka ei halua lapsia?

• .

siis selvennä tyhmälle mitä hait tällä?

• on mulla yksi

enkä ihan välttämättä, tälläsee paskamaailmaan tee toista. saattaisi kyllä ottaa jonkun katulapsen hoiviini, jos elämäntilanne ois sellanen, että pystyisi huolehtiin siitä.

• s....

onko sulla vauvakuume?

• ap.

ei ku muuten vaan kirjottelen aiheesta :)

• blaaa

myö tuskin hankin tälle pallolle lapsia. Kattookaa nyt millaseen suuntaa tää menee ja muutenkin niin itsetuhosta ja väkivaltasta ja masentunutta menoo nykysin ja vielä siihen ongelmat mitä hän tulis kokeen niin ei kiitos. Toki vanhinkoja voi käydä...

• lapseton lehemä

Eipä minusta koskaan äitiä tullut. Tuskin olisin kovin hääppönen äiti ollut

• E***

Elä välitä. Voit olla "äiti"kenelle tahansa lähimmäiselle.

• mies

Ei ole lapsia. Kun oikea löytyy niin jaan mielelläni hyvät geenini hänen kanssaan.

Etsintä jatkuu...

• nainen-

Mulla on *lapsi*. Sen katselu lohduttaa ikävässä. Ja muutaman viikon päästä se lohduttaa muutenkin. Hajuhaitta on ainot, miksi en enempää kehtaa siementäni viljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe