Ei hajuakaan

kummallista

Tekisi mieli kysyä häneltä yhtä asiaa. tietenkin mulla olisi vaikka kuinka paljon kysymyksiä johon haluaisin vastauksia mutta tämä kysymys on ollut jo jonkin aikaa mielessä. Ei vaan tajua sitä asiaa, ei mee vaan se ymmärrykseen. Saisinkohan milloinkaan kunnollista vastausta siihen joskus... ehkä sitten naamatusten.

34

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräs mielenkiinto

mikä kysymys?

• for u

kysy vaikka heti huomenna :)

• reipasN

Kysy, me vastaillaan :)

• .....

niin täältä saa ainakin nopeasti vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen:)!

• -no-one-

ja se kysymy kuuluu, että.....?

• merkillisten

Mitä onko kysymysten aika?

• ap

En minä täällä sitä kehtaa kysyä naurettaisiin pellolle ja ehken hänkin nauraisi minut pellolle jos kysyisin sitä joskus häneltä itseltään.

• ...........

hölmöjä kysymyksiä ei ole :)

• ..... ;)

Ei täällä kukaan naura kellekkään. Kysy nyt edes täällä jos et sitä uskalla kysyä häneltä itseltään.

• en usko

että naurettaisi,eikä hänkään varmaan nauraisi,jos kysyisit.Rohkea rokan syö...

• ap
        ........... kirjoitti:

hölmöjä kysymyksiä ei ole :)

Jos joskus saa tilaisuuden ja rohkenen kysyä sitä jossain vaiheessa niin kysyn toki. Voin kyllä kuvitella semmoisen leikkisän hymyn joka tulee varmasti hänen kasvoilleen,olettaisin näin... mitä lienee sitten vastaakaan.

• ...........
        ap kirjoitti:

Jos joskus saa tilaisuuden ja rohkenen kysyä sitä jossain vaiheessa niin kysyn toki. Voin kyllä kuvitella semmoisen leikkisän hymyn joka tulee varmasti hänen kasvoilleen,olettaisin näin... mitä lienee sitten vastaakaan.

no niin ei siis ole mikään hölmö kysymys :) kerro se kysymys täällä pliis :) ei kukaan tiedä kuka sä olet :)

• Sua kiinnostaa
        ap kirjoitti:

miten iso se on :D myönnä

• ap
        ........... kirjoitti:

no niin ei siis ole mikään hölmö kysymys :) kerro se kysymys täällä pliis :) ei kukaan tiedä kuka sä olet :)

No kun se on se ongelma ettei täällä saa sitä "oikeaa" vastausta "oikealta" henkilöltä, voidaan valehdella ja leikkiä,ja kuka ties vastaa. Haluan saada häneltä itseltään sen vastauksen,valehdelkoon tai ei niin ainakin se olisi kasvotusten,suoraan ihmiseltä ihmiselle.

• ap
        Sua kiinnostaa kirjoitti:

miten iso se on :D myönnä

Se ei ollut kysymykseni, mutta kerro nyt sitten, menee tässä samalla.. :)

• siis aivan
        ap kirjoitti:

Se ei ollut kysymykseni, mutta kerro nyt sitten, menee tässä samalla.. :)

liian pieni :E

• reipasN

ei naureta, asiallisia vastauksia tulee :)

• s....

kysyä saa kun ei kysy tyhmiä

• vågafråga
        s.... kirjoitti:

kysyä saa kun ei kysy tyhmiä

Et taida tietää sitä, ettei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä, mutta tyhmiä vastauksia on joskus.

Joten kysy vaan ap, minä kyllä vastaan!

• next please

Kiitos että jaoit tämän helvetin informatiivisen viestin kanssamme.

• ap

no, mua kiinnostais tietää, mimmonen karvoitus on alapäässä, älkääkä nyt naurako

• ............

joopa joo.....mikä se kysymys on :)?

• ap

höh no ei! :)
        et ole oikea ap

• Karvaperse

Voi ei, pahin mahdollinen kysymys!

• outs

Ei minkäänlaista :))

• ,
        ap kirjoitti:

höh no ei! :)
        et ole oikea ap

aletaaks olee? :)

• ap
        , kirjoitti:

aletaaks olee? :)

Tuo kysymyksesi täällä vaati hyvin paljon rohkeutta.

• ,
        ap kirjoitti:

Tuo kysymyksesi täällä vaati hyvin paljon rohkeutta.

oon rohkee :) olisipa hän myös :) no oliko se tuo ?

• ap
        , kirjoitti:

oon rohkee :) olisipa hän myös :) no oliko se tuo ?

Ei ollut se. :) Ei kannata arvuutella, kysyn sitten kun kysyn sitä, häneltä itseltään, mutta halusin nyt vain kirjoittaa tuon aloituksen kun se vähän kaivertaa jotenkin mieltä.

• ,
        ap kirjoitti:

Ei ollut se. :) Ei kannata arvuutella, kysyn sitten kun kysyn sitä, häneltä itseltään, mutta halusin nyt vain kirjoittaa tuon aloituksen kun se vähän kaivertaa jotenkin mieltä.

no ei muilla kysymyksillä oo merkitystä ainakaan itselle:/

• ?
        ap kirjoitti:

S

• ap
        , kirjoitti:

no ei muilla kysymyksillä oo merkitystä ainakaan itselle:/

Tietenkin se on minullekin se yksi merkityksellisimmistä kysymyksistä ellei se kaikken merkityksellisin,mutta ajattelin taas jotenkin niin moniulotteisesti.
        Saisin olla Hänen ja Hän minun, mitä muuta voikaan enempää toivoa kuin sitä.

• ap
        ap kirjoitti:

Tietenkin se on minullekin se yksi merkityksellisimmistä kysymyksistä ellei se kaikken merkityksellisin,mutta ajattelin taas jotenkin niin moniulotteisesti.
        Saisin olla Hänen ja Hän minun, mitä muuta voikaan enempää toivoa kuin sitä.

Eikun minä Hänen korjaan vai miten se nyt oikein vääntyy... suomen kieli on sitten hankalaa varsinkin näin ikävissään. :)

• 44

Tiedetään. Haluat kysyä kuka onneton tänne kirjoittelee. Vastaus: maksettu työntekijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1259
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe