Mielikuvitus peliin nyt!
Miten teidän tarina päättyy?
18
220
Vastaukset
- ystävyys jatkuu
Luulen että jatketaan vaan ystävinä...
- 193
Mielikuvitus? Tähän palstaan se päättyy nyt.
- Ystävyyttä
siihen saakka, kunnes toinen löytää todellisen rakkauden eikä toinen kestä sitä.
- :)
mies myöntää: olit oikeassa ja päädymme pussailemaan ja sovimme asiat:)
- pikkasen toivoa
Toivottavasti oikein mukavasti! :)
- Pöllyää
Yksi rakentelee hulluna pilvilinnoja ja toinen porailee vimmaisesti käytäviä hiekkalaatikon pohjalla. Kohta pöllähtää varmaan jostain kohtaa, kun rakennelmat ei pysy kasassa, mutta lisää vaan pukkaa seinää tulemaan toiselle reunalle. Ei ainakaan ole tylsää, eikä loppua näy :-p
- Tosimies71
Minun ja "Ajiksen" tarina kun ei vielä alkanutkaan, mutta oletankin ettemme maan päällä seurustele koskaan. Taivaassa hän sitten huomaa hyvyyteni ja siellä nautimme hyvästä ruoasta, viinistä, seksistä ja ajelemme valkoisella mersulla.
- see you...
taivaassa ei tarvita mersuja, siellä lennetään siivillä
- Tosimies71
see you... kirjoitti:
taivaassa ei tarvita mersuja, siellä lennetään siivillä
No kyllä minä toivon, että siellä voi tehdä suunnilleen samoja asioita kuin täällä maan päälläkin. Korostan asiaa - minä toivon!:-) Luonnollisesti voimme myös ajella Hornetilla ennen saunomista, niin pääsee kunnon hikeen. Pidäthän siitä, että nuolen sinua pitkään? Saatan välilläkin sitä tehdä, että saa pikkuveikka hieman levätä kun tuntikaupalla saa tehdä töitä,,,
- ed
Tosimies71 kirjoitti:
No kyllä minä toivon, että siellä voi tehdä suunnilleen samoja asioita kuin täällä maan päälläkin. Korostan asiaa - minä toivon!:-) Luonnollisesti voimme myös ajella Hornetilla ennen saunomista, niin pääsee kunnon hikeen. Pidäthän siitä, että nuolen sinua pitkään? Saatan välilläkin sitä tehdä, että saa pikkuveikka hieman levätä kun tuntikaupalla saa tehdä töitä,,,
suksi kuuseen nuolemaan käpyjä ja hinkka sitä pikkuveikkaa vaikka oksanhankaan
- Tosimies71
ed kirjoitti:
suksi kuuseen nuolemaan käpyjä ja hinkka sitä pikkuveikkaa vaikka oksanhankaan
No en tasan nuole käpyjä, enkä hinkkaa pikkuveikkaa oksanvakoon! Törkeää tekstiä, kun toinen vikittelee tulevaa kultaansa täällä!
- ed
Tosimies71 kirjoitti:
No en tasan nuole käpyjä, enkä hinkkaa pikkuveikkaa oksanvakoon! Törkeää tekstiä, kun toinen vikittelee tulevaa kultaansa täällä!
täällähän onkin mistä valita
- monologi
Ei ollut, ei tullut yhteistä tarinaa. Tyhjästä on paha nyhjästä
- piinaa & piikkilanka
sielu vaikertaa kunnes lakkaa vaikertamasta.... :)
kilttejä unia!
http://www.youtube.com/watch?v=g8zj7ih_5Cs&feature=related - varmaan jonoon
kyllästyn jonottamaan hänen henkilökohtaista huomiotaan.
- teeeeeeeeeeeee
Toivottavasti hää työntää piipun suuhunsa ja pum. Olis sankari. Mut ei siitä ole siihen vaikka kuin uhkailis. Paluu todellisuuteen.
- ei mitään kerrottava
sehän päättyi jo
- Se ei voi loppua
Silleen, että ollaan koko (loppu)elämä yhdessä. Tarinamme ei pääty koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648