Hei!
Minun aprilia sx ei pysy käynnissä ilman ryyppyä. Ryypyn kanssa kulkee ja näin muttakun otan ryypyn pois mopo sammuu. Välillä mopo ottaa itse kierroksia O_o.
Ennen tätä kaikkea pesin mopon paine pesurilla!
AUTTAKAA!
Mopo ei pysy käynnissä.
9
11737
Vastaukset
- hfdbxfn
Toivottaasti et oo minnekkään ilmanputsariin suihkutellu... kato nyt tulppa ainaki ekaks.
- mo
En tiedä onko vettä mennyt ilmanputsariin.
- dfg4
Noi oireet viittaa selvästi liian pieneen suuttimeen. Toki imukaulan kumi on voinut vedenpaineen voimasta livetä paikaltaan. Eli tarkista onko imukaulan kumi (se joka tulee kaasarilta moottorin imukaulalle) paikallaan niin että se ei vuoda yhtään.
Seuraava vaihtoehto onkin sitten se liian pieni suutin. - blääh
Putsaa kaasari ja jos ei yhtään auta niin vaihda suutinta
- rtywesdf
Älä putsaa, kun vika ei ole siinä...
Suutin. On. Liian. Pieni. - Anonyymi
rtywesdf kirjoitti:
Älä putsaa, kun vika ei ole siinä...
Suutin. On. Liian. Pieni.Nyt on kyllä ahdasmielistä puhetta😁
Jos se yhtäkkiä alkaa niin tekemää ni ei kyllä suuttimesra ole
- mo
Kun vaihdan vaihetta kuuluu ¨ rämähys ¨ mistä tämä voisi johtua ?
- Anonyymi
Sun pitää ostaa keulaan uudet stefat
- Irmelipetteri
Mäkään en pysy kännissä vaikka ryyppyä otankin, aina jallupullo tyhjenee ja loppuu kesken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027