Kuinkahan moni myöhäisherännyt on vetäytynyt takaisin heterokuoreensa ihan vain sen takia, että kaikki "valistava materiaali" antaa kuvan, että naisten kesken täytyisi toimia tietyllä tavalla, harrastaa tietynlaista sexiä jne. Mulle kävi aikanaan niin. Etsin itseäni ja otin selvää asioista... reaktio: Ei Ikinä!
Itseään ei kuitenkaan pääse pakoon. Helpotti, kun tajusin, ettei mun henk.koht. totuuteni ole yhtä kuin muiden mieltymykset ja kokemukset.
Takaisin 'uneen'
5
468
Vastaukset
- ohimennen...
mä veikkaan että monet on vaipunut takaisin uneen... ja vain harvat heräävät takaisin. tai ehkä heräävät, mutta tosi myöhään. sit ne valittelee et voi voi voi kun elämä on jo mennyt ohi.
- herätetty
Joo, mutkin "herätettiin" parikymppisenä, mutta en ollut silloin vielä heti valmis siihen. Sen jälkeen on tullut elettyä heterona kolkyt vuotta ja naimisissakin 25 vuotta. Nyt sitten taas heräsin uudelleen kun tapasin ihanan naisen. Olin hänet tuntenut jo vuosia sitten kun hän oli samassa paikassa töissä. Meillä oli heti molemminpuolista vetovoimaa ja ajauduimmekin aina tavattaessa suutelemaan. Mieheni kuitenkin kerran yllätti meidät eikä tietenkään pitänyt näkemästään. Tämän naisen miesystävä kyllä hyväksyi asian ihan hyvin. No.. nyt sitten taas eletään heteroelämää ja tulee valitettua että voi voi kun elämä meni ohi enkä tehnyt silloin nuorena mitään asialle.
Näin tämä valitettavasti monella muullakin menee. - unihiekkaa
herätetty kirjoitti:
Joo, mutkin "herätettiin" parikymppisenä, mutta en ollut silloin vielä heti valmis siihen. Sen jälkeen on tullut elettyä heterona kolkyt vuotta ja naimisissakin 25 vuotta. Nyt sitten taas heräsin uudelleen kun tapasin ihanan naisen. Olin hänet tuntenut jo vuosia sitten kun hän oli samassa paikassa töissä. Meillä oli heti molemminpuolista vetovoimaa ja ajauduimmekin aina tavattaessa suutelemaan. Mieheni kuitenkin kerran yllätti meidät eikä tietenkään pitänyt näkemästään. Tämän naisen miesystävä kyllä hyväksyi asian ihan hyvin. No.. nyt sitten taas eletään heteroelämää ja tulee valitettua että voi voi kun elämä meni ohi enkä tehnyt silloin nuorena mitään asialle.
Näin tämä valitettavasti monella muullakin menee.Voi ei...tuntuu pahalta.
- biip
Mä en ymmärtänyt ihan tuota aloittajan viestiä. Mikä ihmeen valistava materiaali, mitä on ne tietyt toimintatavat ja tietynlainen seksi, joka sai sut takajaloilleen?
- tunteista kyse
En tiedä aloittajasta, mutta mun mielestä on ongelma, että seksuaalivähemmistöistä puhuttaessa huomio kiinnittyy oikeastaan ainoastaan seksiin. Ihan kuin bi- tai gay-ihmisillä ei olisi mitään muuta. Ja jos tällainen lähtökohta vallitsee kaikessa homoseksuaalisuutta käsittelevässä materiaalissa (kirjallisuus, elokuvat, sarjat, keskustelut jne.), niin ei se ainakaan kannusta kaapin tuuletukseen. Enemmän pitäisi saada sukupuolineutraalia puhetta ja kulttuurintuotoksia koskien rakkautta laajassa merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826