löysin eilen kirpparilta kyseisen kameran ja en tiedä toimiiko se... onko esim kameroissa jotaa patteria jonka voisi vaihtaa ? kun ei tuossa ainekaan mitkään valot pala vaikka siinä takana nuo kaksi lediä. vai onko se niin että alkaa pelittää ku filmi on sisällä?
polaroid 600 supercolor esprit
hukassa356457
4
399
Vastaukset
- Soita polaroid
Filmikasetti, vaikka tyhjäkin, sinne sisään ja sitten se toimii. Jos filmikasetin patterissa on virtaa.
- hukassa356457
okei kiitos! mä kans aattelin et kai se sit siihe liittyy:)
- Canonisti minäkin
http://shop.the-impossible-project.com/shop/film/600/fi_600_1_600_pge
Telefotolla taisiainakin olla tuota hyllyssä? - abigail2
If you would like to sell this camera, I would be willing to pay a lot of cash. Please let me know by emailing - [email protected] - Thank you!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921373Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 80930
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815