mekö molemmat vai me kaikkiko?
Jos useampia, niin puh pah pelistä pois hyppää pupunen.
Minä vai hän
4
152
Vastaukset
- Mulle ainakin
riittää yks...vaikka joku saattais muuta luulla.
- yksi pupu mielessä
Luuletko tosiaan että sinut voi täältä varmuudella kukaan tunnistaa? Kaveri piiri?
Sitten vastaukseen. Ketkä molemmat? Ketkä kaikki?
Kirjoitan itse täällä niin kauan kenen kanssa haluan kunnes olen aikuisten oikeasti sitoutunut toiseen, aikuisten oikeasti jossain muualla. Sitä paitsi ei voi tietää kenen kanssa kirjoittaa, se on hyvin tavallista. Naisen, miehen, homon, lesbon, transun. Enemmistö taitaa kuitenkin olla naisia, ilman minkäänlaista tietoa, katsekontaktia, ilman mitään tulevaa. Eli mietipäs nyt asiaa kerran uudelleen. - yksikön viides pupu
Voithan se olla sinä, mistä sen tietää. Jos olet,hyppää vain, täällä rotkon pohjalla odotellaan, hyppy jäi liian lyhyeksi.
- hyppää kaivoon.
Jonkun idiiotti miehen päiväunelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076