Kuuntele kuulokkeilla musiikkia normaalisti ja surffaile puhelimella netissa. Kallista pujelinta pystyasennosta vaaka asentoon jolloin naytto kaantyy automaattisesti ja jumittuu..mulla 3 kertaa eilen..ois tiltannut useamminkin mutta lopetin..Jouduin katkaisemaan virrat ja musiikki lakkasi soimasta Eli tilttaa. Bugi korjatkaa tama paivityksella.
nokia 800 saa jumiin
9
127
Vastaukset
- housuissas vai?
Ehkä supportti olis oikeampi osoite bugiraporteille. Testasin tuon väitteesi, mutta ei mitään jumitusta tapahtunut. Kuuntelin siis musiikkia normaalisti ja surffailin ie:llä netissä, kääntelin puhelinta kunnes näyttö kääntyi, kävin kaikki kulmat läpi ja hyvin toimi. Onks sulla joku appi hommattu marketista jolla soitat musiikkia? Jos on, niin vika on siinä eikä Lumiassa.
- Marko Marko!
Oisit sanonut,et ei vika,vaan ominaisuus.
- isopaskala
Marko Marko! kirjoitti:
Oisit sanonut,et ei vika,vaan ominaisuus.
Taas jumitti nyt en edes kääntänyt näyttöä kuuntelin musaa ja surffailin netissä. Oma Nokian soittimella. Tilttas taas.
- tietäjä.
isopaskala kirjoitti:
Taas jumitti nyt en edes kääntänyt näyttöä kuuntelin musaa ja surffailin netissä. Oma Nokian soittimella. Tilttas taas.
sää et vaan osaa.....
- isopaskala
tietäjä. kirjoitti:
sää et vaan osaa.....
Kyse ei ole osaamisesta vaan bugista. Korjatkaa tämä epämiellyttävä bugi
päivityksellä. - isopaskala
isopaskala kirjoitti:
Kyse ei ole osaamisesta vaan bugista. Korjatkaa tämä epämiellyttävä bugi
päivityksellä.Useasti tiltannut tänäänkin. Bugi korjattavaksi päivityksellä ASAP.
- seppo lepo
isopaskala kirjoitti:
Useasti tiltannut tänäänkin. Bugi korjattavaksi päivityksellä ASAP.
Oletko miettinyt miksi vain sinulla tilttaa?
- isopaskala
seppo lepo kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi vain sinulla tilttaa?
En. Viimeks 3 min sir tuottaa taas kun luin tätä viestiä ja olin vastaamassa musiikki keskeytyi ja tiesin heti,että taas tuottaa ja niin teki. Virta pois ja uudelleenkäynnistys. Laite oli latauksessa ja akku täynnä. Eli tämänpäivän aikana mulla tilttas arviolta 10-15 kertaa.
- testbed
isopaskala kirjoitti:
En. Viimeks 3 min sir tuottaa taas kun luin tätä viestiä ja olin vastaamassa musiikki keskeytyi ja tiesin heti,että taas tuottaa ja niin teki. Virta pois ja uudelleenkäynnistys. Laite oli latauksessa ja akku täynnä. Eli tämänpäivän aikana mulla tilttas arviolta 10-15 kertaa.
No, vie laitteesi huollettavaksi. Kellään muulla ei tuota ongelmaa ole joten luulis sunkin hoksaavan vian olevan sun laitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862