Jääpiikkiarvet

Icepeaks

Oletteko saaneet onnistuneesti pois ns. jääpiikkiarpia eli syviä kuin piikillä tehtyjä arpia? Mulla akne on jo takanapäin mutta siitä riemusta jäi sitten arvet. Oletteko käyneet poistattamassa niitä kirurgisesti, vai kotikonstein jollain hapolla tms?

Olen kyllä varannut konsultaation lääkärille mutta aika on vasta pitkän ajan päästä ja kohtalotovereiden kokrmukset ja neuvot tulisivat tarpeeseen :)

5

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icepeaks

Siis eikö teillä kellään tosiaan ole näitä syviä jääpiikkiarpia?? Ne kraaterimaiset laakeat ja matalat arvethan saa aika helposti tasaisemmiksi hionnoilla tai laserilla tai happokuorinnalla, mutta syvät arvet on toinen juttu. Kertokaa hyvät ihmiset miten olette saanut hoidettua nämä hankalammat arvet, vai eikö niitä saa pois millään? Olen jo ihan epätoivoinen!

• iceice

Molempia löytyy tästä lärvistä eikä niihin mikään taida auttaa. Neulaushoitoa kokeilen silloin tällöin icepick-arpiin, mutta sen tulokset näkee vasta todella hitaasti ja kärsivällisen hoidon jälkeen, jos silloinkaan...

• Icepeaks

Hei, mitä se neulaushoito on? "Neulotaanko" siinä aukot jotenkin upmeen tms.? Tämä kuulostaa kyllä sikäli hyvältä operaatiolta koska mitään semmoista ainetta tai voidetta en ole onnistunut löytämään joka umpeuttaisi mitenkään näitä reikiä. Mistä tuollaista neulausta saa, onko kallis toimenpide? Kerroit jo että on pitkäjänteinen hoito kyseessä?

• Icepeaks

Jatkoa vielä; joku on merkannut tämän aiheen "miinuksella" eli peukku alaspäin.. Hmm, tarkoittaako se että joku on loukkaantunut tästä kysymyksestäni/aiheesta vai mistä moinen mahtaa johtua..? Ihan hullu juttu jos ei tällä nimenomaisella palstalla vois tästä aiheesta kysyä/jakaa kokemuksia...

• iceice

Neulauksessa on periaatteessa sama idea kuin dermarollauksessa, iho rikotaan ohuella neulalla/neuloilla ja parantuessaan arpi tuottaa uutta kollageenia ja saattaa usean hoidon jälkeen ja pittän ajan kuluessa muuttua paremman näköiseksi rakenteeltaan. Kannattaa perehtyä huolella, ennen kuin rupeaa itse kokeilemaan. Tässä linkki laajempaan keskusteluun aiheesta, jos osaat enkkua:

http://www.acne.org/messageboard/index.php/topic/230758-my-self-needling-experience-w-tattoo-needles/page__hl__plumpy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      348
      6399
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1005
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      846
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      823
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      810
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      761
    Aihe