Riittääkö kantti rikosilmoituksen tekoon...

surullinneenn

Toivoisin ehkä saavani jotain kannustusta tämän kirjoituksen myötä.... ehkä...

Pari viikkoa sitten laitoin poliisille sähköpsotia ja tiedustelin voinko vielä tehdä rikosilmoituksen kun tapahtumasta on jo hieman yli 10v. Sain vastauksen että voin tehdä, ennen kuin täytän 28v.

Nyt on kuitenkin semmoinen tilanne, etten tiedä tekisinkö ilmoituksen!

Olin 14v kun sain puhelun yhdeltä nuorelta mieheltä, tai niin ainakin luulin. En sen kummemmin alkanut ihmetteleen mistä oli saanut numeroni jne. Se oli sitä aikaa kun kaikilla kavereillakin alkoi jo olla ekat poikaystävät ja erikoinen puhelu sai minut kiinnostumaan. Olin nuori ja tyhmä. Vasta nyt parin vuoden aikana (olen nyt 25v) olen alkanut ajattelemaan asiaa enemmän ja lopulta tajunnut etten se ollut minä joka tein väärin vaan tuo mies!

Tarina jatkuu... Aluksi tekstailimme aika paljon ja myös puhuimme puhelimessa, luulin häntä noin 18vuotiaaksi hänen kertomansa perusteella. Jossain vaiheessa sitten tavattiin, hän asui noin 40km päässä ja hänellä oli auto. Tuo mies olikin 40v-50vuotias! Niin "hyvät" puhetaidot hän omasi ja sai minut aina suostumaan kaikkeen mitä hän vaati! Sisimmässäni en siis todellakaan halunnut, mutta hän uhkaili kertovansa vanhemmilleni jos en suostu. Minähän olin siitä ihan paniikissa, ei hän saa kertoa! En tajunnut sitä, että hän oli se joka teki väärin! Minä siis suostuin kaikkeen :( Tätä keski noin vuoden verran! Eli tapaamisia oli monia...

Luin jostain naisten lehdestä tositarinan vastaavasta tapahtumasta silloin pari vuotta sitten, se sai minut ajattelemaan. Se sai minut ajattelemaan että siellä se vanha ukko edelleen on vapaana vaikka teki väärin pitkän ajan! Ehkä hänellä oli muitakin "uhreja" ja hän ei joudu vastuuseen teostaan.

En todellakaan tiedä mitä tekisin, toisaalta olisi niin oikein saada hänet vastuuseen teostaan! Mutten käynyt ollenkaan lääkärissä, ei ole siis mitään fyysistä todistetta tapahtumasta. Mainitsin sen myös poliisille sähköpostissani. Ei ole kuulemma este rikosilmoituksen tekoon. Mutta mitä jos tämä mies tosissaan kiistää taoahtuneen, syyttää sitten minua vielä kunnianloukkauksesta? Tämmöistä minä pelkään ehkä eniten. Mutta kaikk mitä kirjoitin on totta. Muistan tuon miehen nimen ja puhelinnumeronki ulkoa. Vielä..

Lisään vielä, että minua vuoden nuorempi siskoni näki kerran tämän miehen kun hän ei meinannu päästää minua autostaan pois. Siinä ehkä pieni todiste... mutta olisiko riittävä. Joskus 15v en enää halunnut vastata miehen puheluihin joten hän alkoi häiriköimään sitten puhelimella, soittteli häkäreitä häläreiden perään. Siis ihan koko ajan. En tajua et miten aikuisella miehellä oli edes aikaa siihen! No se oli prepaid liittymä ja myös hän omastaan soitteli aluksi. Siitä tein rikosilmoituksen silloin, siis häiriköinnistä. Eli en tiedä onko siitä poliisilla sitten koneella muistissa että hän on ainakin ollut yhteyksissä.

Tosi sekava kirjoitus, mutta niin on mielenikin sen jälkeen kun kuulin että olisi mahdollista tehdä rikosolmoitus.

Kiitän jos joku jaksoi edes lukea koko viestin.

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        76
        4558
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        109
        3803
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        149
        3531
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        44
        2004
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        71
        1928
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        89
        1239
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        128
        1078
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        137
        1003
      9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        57
        943
      10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
        Saarijärvi
        25
        857
      Aihe