eli kävijät, kertokaapa mikä olisi hyvä hamam-paikka ja paljonko suurinpiirtein maksaa?
hyvä haman-paikka?
4
401
Vastaukset
- ffffffffffffffffffff
Aqua Flora hamam Konaklissa. Oiskohan se ollut jotain 20-25 euroa.
- Nuut
Missä tämä hamam Konaklissa sijaitsee...keskustassako???
- Dolphin :)
Delfino-hamam Ataturk kadulla Kleopatra-rannan vieressä (Ataturk Cd. no162, Saray Mah) on keskeisellä paikalla, siisti ja todella hyvä! Hinta 20-25 euron tienoilla hieronnan kanssa. Heillä on noutopalvelu, jos asut kauempana, puh. 905385977013. Googleta, heillä on kotisivu netissä.
Itse olen käynyt monissa hamameissa, joiden nimiä en edes muista, mutta tämän otin ylös, kun oli niin hyvä! Oli vanhoja ja pahanhajuisia paikkoja ja aina ei palvelukaan ole ollut hääviä, mutta Delfino on tosi siisti ja tasokas paikka. Pesijät reippaita ja kivoja. Kun kävin siellä, siellä oli myös mukava ruotsalainen tyttö töissä, joka on pitänyt kotisivun yhteydessä blogia. Heillä taitaa saada myös kosmetologipalveluja, - Survas Külli
Paras hirenota on keskikaupunkia oleva
Cevik Parmaklan-Hamam!
Paras naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872