Olen kohta lähdössä

Limmys girl

Gambiaan, Senegambian alueelle, tapaamaan miesystävääni. Onko kukaan varaillut lippuja Banjuliin, on melkoisen kalliit hinnat ja Frankfurtin ja Brysselin kautta, siis kaksi vaihtoa, hinta lähelle 1300e .
Osaisiko joku neuvoa, mistä ehkä saisi edullisemmalla hinnalla, kun en millään löydä, vaikka kuinka etsisin.

27

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1LOVE

      Hei! Varasin Matkapörssin kautta Helsinki-Madrid-Dakar-Hki 570eur.
      ajalle 8.6-8.7.2012 Edullinen hinta ja vain yhden stepin kanssa.(Mennessä 2tunnin vaihto aika Madridissa).
      Dakarista saa hyvin kyytejä Gambiaan,vaikka kimppa autolla.Olen itse menossa Gambiaan Bakaun puolelle kuukaudeksi,mieheni luokse.
      Milloin olet lähdössä ?

      • Prrrr

        Voisi ehkä löytyä, jos ensin Norwaylla tai Blue1 Lontoon Gadwikiin ja sieltä suora lento Banjuliin Thomas Cookilla. Ainoa ongelma, miten saa vaihtoaikatauöun stemmaamaan, tai sitten pitää löytää halpa yömajoitus Gatwikista.


      • Limmys girl

        Olen lähdössä vajaan viikon päästä neljäksi viikoksi. Harmi, että ei osunut lähtö samoihin aikoihin kanssasi.


      • marjai54
        Prrrr kirjoitti:

        Voisi ehkä löytyä, jos ensin Norwaylla tai Blue1 Lontoon Gadwikiin ja sieltä suora lento Banjuliin Thomas Cookilla. Ainoa ongelma, miten saa vaihtoaikatauöun stemmaamaan, tai sitten pitää löytää halpa yömajoitus Gatwikista.

        Olen yrittänyt etsiä Thomas Cookilta lentoja, mutta en löydä tai ne ei avaudu. Mikä on oikea osoite, millä pääsee varaamaan lentoja ja katselemaan hintoja. Olen nimenomaan kiinnostunut lennosta Lontoosta Banjuliin. Olisitko ystävällinen ja vastaa minulle s-postiini [email protected]. Kiitos!


      • maraja&lam
        marjai54 kirjoitti:

        Olen yrittänyt etsiä Thomas Cookilta lentoja, mutta en löydä tai ne ei avaudu. Mikä on oikea osoite, millä pääsee varaamaan lentoja ja katselemaan hintoja. Olen nimenomaan kiinnostunut lennosta Lontoosta Banjuliin. Olisitko ystävällinen ja vastaa minulle s-postiini [email protected]. Kiitos!

        Täällä toinen Marja, olisin myös kiinnostunut Lontoosta Banjuliin lennoista. Syksyllä aikomus mennä Gambiaan miesystävääni tapaamaan, mutta ei ole löytynyt muita, kuin aika kalliita lippuja muita reittejä kun olen katsellut.


      • gambiaan
        maraja&lam kirjoitti:

        Täällä toinen Marja, olisin myös kiinnostunut Lontoosta Banjuliin lennoista. Syksyllä aikomus mennä Gambiaan miesystävääni tapaamaan, mutta ei ole löytynyt muita, kuin aika kalliita lippuja muita reittejä kun olen katsellut.

        eivät lennä kesällä, ilmeisesti vasta marraskuun puolella.


      • GBGB
        gambiaan kirjoitti:

        eivät lennä kesällä, ilmeisesti vasta marraskuun puolella.

        Hei " gambiaan ", tarkoititko, että Lontoosta eivät lennä kesällä?


      • 1LOVE
        gambiaan kirjoitti:

        eivät lennä kesällä, ilmeisesti vasta marraskuun puolella.

        Eivät lennä kesäaikaan .. saman huomasin itsekkin kevättalvella,kun katselin lentoja.


      • marjai
        gambiaan kirjoitti:

        eivät lennä kesällä, ilmeisesti vasta marraskuun puolella.

        Kiitos tiedosta.


    • 1LOVE

      Harmi! Saitko jo lennot varattua ? Oikein mukavaa reissua sinulle :o)

      • Limmys girl

        Kiitos, lennot on varattu ja lähtö ensi torstaina. Sinulle myös hyvää matkaa, sitten kun aika koittaa.


    • Prrrr

      No mitä kautta ja millaisella reitillä varasit ja paljonko maksoi? Lentoyhtiö?

      • Limmys girl

        Bryssels Airlines, Frankfurtin ja Brysselin kautta, kahdella vaihdolla, hinta 1256 e.


    • gambiaan

      Lähdössä olen, 23.4 ja Frankfurtin ja Brysselin kautta, 1214 e

    • gambian ystävä

      Yritä Arlandan kautta. Sieltä pääsee paljon halvemmalla ja helsingistä arlandaan menee halpalentoja

      • Limmys girl

        Olin katsellut Arlandan kautta lähteviä lentoja, mutta nekin olivat kahdella vaihdolla ja hintakin oli vähän päälle 1300e, ja siihen tietty vielä Helsingistä Tukholmaan edestakaisin, n.60 e, eli olisi tullut vielä kalliimmaksi kuin nyt valitsemani reitti ja aikaakin olisi palanut melkoisesti.


      • 1LOVE
        Limmys girl kirjoitti:

        Olin katsellut Arlandan kautta lähteviä lentoja, mutta nekin olivat kahdella vaihdolla ja hintakin oli vähän päälle 1300e, ja siihen tietty vielä Helsingistä Tukholmaan edestakaisin, n.60 e, eli olisi tullut vielä kalliimmaksi kuin nyt valitsemani reitti ja aikaakin olisi palanut melkoisesti.

        Itse katsoin helpoimmaksi vaihtoehdoksi varata tuon Hki-Dakar lennon, on vain yksi vaihto !
        Hintakin puolet halvempi,kuin vaihdoilla Gambiaan. Matka Senegalista Gambiaan ei nyt niin rasittava ole ja
        reppureissaus tyyliä hiukka mukaan,niin rennosti menee :o) ja aikaa on levätä matkan päälle...
        Tosin mieheni tulee Dakariin minua vastaa,joten helpompaa on liikkuminen sieltä pois.


    • gambia

      Lennän Banjuliin Tallinnasta, maksoin menopaluulipusta 840 euroa

      • Limsonin rakas

        Etsiskelin myös Tallinnan kautta meneviä lentoja, mutta hinnaksi tuli menopaluulle n.1600 e ja kahdella vaihdolla., tosi kallista, mutta oli vain tietyt päivät, jolloin voin matkustaa, ei sattunut edullista lippua kohdalle.
        Täytyy vielä jatkaa etsiskelyä, jos löytyisi jotain halvempaa vaihtoehtoa.


      • Gambiaan myös
        Limsonin rakas kirjoitti:

        Etsiskelin myös Tallinnan kautta meneviä lentoja, mutta hinnaksi tuli menopaluulle n.1600 e ja kahdella vaihdolla., tosi kallista, mutta oli vain tietyt päivät, jolloin voin matkustaa, ei sattunut edullista lippua kohdalle.
        Täytyy vielä jatkaa etsiskelyä, jos löytyisi jotain halvempaa vaihtoehtoa.

        Moi!
        Koska olet ajatellut lähteä, jos vaikka samoihin aikoihin sattuisi matkat. Saisin minäkin vinkkejä lentolipuista?


      • Limsonin rakas
        Gambiaan myös kirjoitti:

        Moi!
        Koska olet ajatellut lähteä, jos vaikka samoihin aikoihin sattuisi matkat. Saisin minäkin vinkkejä lentolipuista?

        Olen varannut Supersaverilta lennot, lähtö on 7 tätä kuuta, ja paluu 30 heinäkuuta.. Hinta on 1270,90 e, kaksi koneenvaihtoa. On mukava, että voin tällä kertaa viipyä siellä pitempään, miesystäväni on päivisin työssä ja sen ajan vietän aurinkoa ottaen ja kokkailen hänelle ruokaa valmiiksi, kun hän kotiutuu töistänsä.


      • Gambiaan myös
        Limsonin rakas kirjoitti:

        Olen varannut Supersaverilta lennot, lähtö on 7 tätä kuuta, ja paluu 30 heinäkuuta.. Hinta on 1270,90 e, kaksi koneenvaihtoa. On mukava, että voin tällä kertaa viipyä siellä pitempään, miesystäväni on päivisin työssä ja sen ajan vietän aurinkoa ottaen ja kokkailen hänelle ruokaa valmiiksi, kun hän kotiutuu töistänsä.

        Ihanan pitkä loma!

        Ei satu samoihin aikoihin lähtöni. Vasta myöhemmin. Mihinpäin Gambiaa asetut asumaan? Oletko vuokrannut Gesthaussin vai paikalliselta ns.tavallisen asunnon? Onko halpa vuokra?

        Minunkin pitäisi löytää sieltä joku halpa asunto,ettei tarvitsisi kalliissa Gesthaussissa asua, jos on pidempään siellä.

        Itsekin olen katsellut lentoja ja samaa hintaluokkaa näyttää olevan.


      • Limsonin rakas
        Gambiaan myös kirjoitti:

        Ihanan pitkä loma!

        Ei satu samoihin aikoihin lähtöni. Vasta myöhemmin. Mihinpäin Gambiaa asetut asumaan? Oletko vuokrannut Gesthaussin vai paikalliselta ns.tavallisen asunnon? Onko halpa vuokra?

        Minunkin pitäisi löytää sieltä joku halpa asunto,ettei tarvitsisi kalliissa Gesthaussissa asua, jos on pidempään siellä.

        Itsekin olen katsellut lentoja ja samaa hintaluokkaa näyttää olevan.

        Mieheni on etsinyt meille taloa, on muutama katsottuna, mutta päätös vielä tekemättä. Mahdollisesti asutaan ensin muutama yö gesthousissa, ja käydään yhdessä katsastamassa ne talo vaihtoehdot.
        Hintahaitari on melkoinen, 2500 d ja siitä ylöspäin.


      • Gambiaan myös
        Limsonin rakas kirjoitti:

        Mieheni on etsinyt meille taloa, on muutama katsottuna, mutta päätös vielä tekemättä. Mahdollisesti asutaan ensin muutama yö gesthousissa, ja käydään yhdessä katsastamassa ne talo vaihtoehdot.
        Hintahaitari on melkoinen, 2500 d ja siitä ylöspäin.

        Miltä alueelta olette etsineet asuntoa? Tiedätkö missäpäin olisi halvimpia majoituspaikkoja?

        Kiitos vastauksistasi ja

        Oikein hyvää ja aurinkoista lomaa Sinulle!


      • 1LOVE
        Gambiaan myös kirjoitti:

        Miltä alueelta olette etsineet asuntoa? Tiedätkö missäpäin olisi halvimpia majoituspaikkoja?

        Kiitos vastauksistasi ja

        Oikein hyvää ja aurinkoista lomaa Sinulle!

        One World Village Bakaussa (cape point area) on hintatasoltaan edullinen, 500dalasia 2hklöä per pv.Paikka on Ruotsalaisen naisen ja hänen miehensä ylläpitämä.
        yleinen keittiö,puutarha uima-altaineen löytyy..
        Sinne olisi tarkoitus itse majoittua 10.6 alkaen 3-4vkoa. Mieheni kanssa .


      • 1LOVE
        1LOVE kirjoitti:

        One World Village Bakaussa (cape point area) on hintatasoltaan edullinen, 500dalasia 2hklöä per pv.Paikka on Ruotsalaisen naisen ja hänen miehensä ylläpitämä.
        yleinen keittiö,puutarha uima-altaineen löytyy..
        Sinne olisi tarkoitus itse majoittua 10.6 alkaen 3-4vkoa. Mieheni kanssa .

        Mieheni on juuri paikanpäällä etsinyt eri Aparmentos/guesthouse vaihtoehtoja Bakaussa,mutta hintahaitari on korkea myös kesä aikaan !
        tämä paikka tuntui hyvältä ja löytyi se allaskin.Asuntojen vuokrahinnat alhaiset,mutta huonekalut on hommattava itse ja se tulee samalle tasolle,jos vuokraa Aparmentoksen esim.


    • uskomatonta000110

      ÄLÄ KÄYTÄ SUPERSAVERIA. Jos käytät supersaverin palveluja harkitse toisen kerran. Saatat jäädä matkan varrelle siitä syystä, kun heitä ei kiinnosta informoida sinua muuttuneista matka-aikatauluista. Saati kantaa vastuuta tapahtuneesta, eli maksaa sinulle menetyksistä. Jaa eteenpäin - tiedoksi kaikille jotka välittävät omasta/ystäviensä lompakoista ja stressitttömistä lomista. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe