Kertokaas mitä kaikkea pitää olla jos meinaa pienimuotoisen leipomon perustaa? Mitä koneita tarvitsen, haluaisin leipoa kakkuja ja leipää...
Kotileipomosta?
2
308
Vastaukset
- leipäkakkuja
Niin ensimmäiseksi pitää olla ko työhön hyväksytty tila. Sen hyväksyy yleensä kunnan eläinlääkäri. Kuitenkin yhteyttä pitää ottaa ensin terveystarkastajaan. Hän kyllä kertoo.
sitten sinulla pitää olla omavalvontasuunnitelma, googlaa jos on vieras asia.
Kone ja tarvikelistan tietänet itse parhaiten.
mutta uuni lienee kaiken perusta. Joku pizzauuni voi olla melko sopiva pienimuotoiseen leivän tekoon. kotiuunilla saat menemään vain hermot.
yleiskone. metos karhu tai vastaava. vanhoja käytettyjä kannattaa kysellä, ovat melko hajoamattomia koneita.
vuokia muotteja kauhoja kulhoja... mahdotonmäärä, myös pienempiä vatkaimia aina pallovatkaimista käsikoneeseen. pöytäkönekin varmaan aiheellinen. pari pkaste arkkua, jääkaappi tai kylmiöitä, leivontapöytä, rasvakeitin. luulisin että n. 10000 euroa kuitenkin tarvinnet rahaa. - kymysyksiä....
Te ammatiltanne leipurit ja kondiittorit hoi! :)
Olen leipuri-kondiittorikouluun ajatellut hakea, ja kuulisin mielelläni parhaita/huonompia puolia ammatissanne? Millaisia tietoja/taitoja tarvitaan työssä ja miksi olette itse valinneet alan? Entäpä palkkaus ja työajat...?!
T. Kaikesta tiedosta kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498