Sensurointi

Lehdissähän on aina joku Poliisin tiedotus jostakin tapahtumasta.
Poliisi tiedottaa, mutta joutuu aina toteamaan että enempää emme voi kertoa.
Syynä on se että Matti Möttösen, tässä tapauksessa epäillyn uhrin naama on sen verran hajalla että kuviamme ei voisi laittaa kun Youtubeen, sekin epäonnistui koska vatsamme kääntyi nurin kännykkämme päälle ja se ei nyt toimi, meidän on pakko odottaa tekniikanpoikien toipumista yrjönhajusta ja aikaa jolloin he pääsevät terapiaryhmältämme karkuun.
Kenttämiehet kyllä jatkavat partiointia, kovaa porukkaa ovat he.

Tuo tietysti perustuu lakeihin ja asetuksiin, tai siihen että tapahtuma on liian läheisesti kytköksissä tärkkelyksien/politiikan huipulle, tuomarin mielestä.

Kerran aikaisemminkin ilmaisin toiveeni olla tämän palstan Sheriffi.
Olisinks mä aikasti, sillee, ihqu kiva?
En kieltäisi paljon mitään, en miinustaisi, en laittaisi ketään arestiin, olisin vain minä, hellästi toruva viisas mies, joka tarvittaessa kirjoittaisin kierosti varoittaen? :)
Huomenna on Perjantai, alan varustautua vastailemaan joskus 14.00.
Tietysti vastailen tänäänkin, ehkä kuitenkin vähän kuivemmin.
H.

55

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn lukemassa.

Etkö jo ole sheriffi? Aina kun tulee aloitus, varsinkin uudelta kirjoittajalta tämä saa kuulla tehneensä tyhmän aloituksen jonka vuoksi joku nauraa mahansa kipeäksi, tai sitten aihetta on käsitelty jo, viime vuoden puolella.

• "käyn lukemassa."

Oikeastansa mä en tiedä...
        Olen jo vanhastansa ihmetellyt miksi minua poistetaan niin vähän, vaikka ilakoiva ilkimys olenkin? Kammottava rumien sanojen käyttäjä.
        Kaameaa.. ajattele, jospa minusta on tehty tietämättäni salainen, palkaton Sheriffi?
        Tiedä vaikka olisin palstan omistajan koulutuksien loistoesimerkki Sheriffi-aloittelijoille, nykyaikaisen sensuurin edelläkävijä....

Heh! jospa Poliisimmekin kohta kutsuu minut palvelukseen.
        H.

• demeter

Heh, heh, nasevammin ei asiaa voi ilmaista (käyn lukemassa)..))

Meillä on sheriffi - kannatus vain puuttuu.
        Vaan minäpä kannatan häntä. Valitaan hänet, koeajalle.

Lapsiryhmien kanssa on käytetty sellaista menettelyä, että ryhmän kurittomin (yleensä poika) asetaan valvomaan muita. Aika usein hän rauhoittuu, alkaa ottaa muut huomioon, eikä häärää suuna päänä joka paikassa.

• Täält lentää tähti rintapiälees.Ruppe vaa serihviks.

Joskus on kyl sensurointi on paikallas !

• Ai tää on joku tiedotus, vai kui...
      Juu en kommentoi, jotain siinä menee väärin kuiteskii.

Huomenna on vissiin sit nestepitoisuus korkeammalla.
      :)

• "Anceli"

Aina on aikaa tyhjänpäiväisyyksille, varsinkin kommenteille, ajat sitten todetulle nesteytysjutulle.
        Asiaan pienoiseni, jotain uutta, ole hyvä.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Aina on aikaa tyhjänpäiväisyyksille, varsinkin kommenteille, ajat sitten todetulle nesteytysjutulle.
        Asiaan pienoiseni, jotain uutta, ole hyvä.
        H.

Älä taas ala jäkättämään, itse kirjoitit, että tänään tulee kuivia vastauksia. Ja kas kummaa, se pitää paikkansa.
        Minusta on ihan yks lysti, ole vaikka sheriffi, ei hetkauta minua millään tavalla.
        Samaa juttua työnsit meille jo aikaisemmin, jotain uutta, ole hyvä.

• Anceli kirjoitti:

Älä taas ala jäkättämään, itse kirjoitit, että tänään tulee kuivia vastauksia. Ja kas kummaa, se pitää paikkansa.
        Minusta on ihan yks lysti, ole vaikka sheriffi, ei hetkauta minua millään tavalla.
        Samaa juttua työnsit meille jo aikaisemmin, jotain uutta, ole hyvä.

"Anceli"

Jos olisit ymmärtänyt aloituksen, olisit huomannut että siinä pääpaino oli Sensuurilla joka ei enää ole tästä päivästä.
        Minä en ollut se pääasia.
        Yritä uudelleen, vaikka et ehkä ole ainut joka painottuu vain minuun, minustakin saa kyllä kirjoittaa, kunhan ensin kirjoittaa vakavemmemmasta asiasta.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Jos olisit ymmärtänyt aloituksen, olisit huomannut että siinä pääpaino oli Sensuurilla joka ei enää ole tästä päivästä.
        Minä en ollut se pääasia.
        Yritä uudelleen, vaikka et ehkä ole ainut joka painottuu vain minuun, minustakin saa kyllä kirjoittaa, kunhan ensin kirjoittaa vakavemmemmasta asiasta.
        H.

Mistä sinä tiedät mitä ymmärsin ja mitä en, katopas, kun mie vastaan siihen mihin haluan ja silleen kuten haluan.
        Sensuuri saisi toimia joskus paremminkin, mutta minkä mie sille mahdan.
        Enkä yritä!!!!

• Anceli kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä ymmärsin ja mitä en, katopas, kun mie vastaan siihen mihin haluan ja silleen kuten haluan.
        Sensuuri saisi toimia joskus paremminkin, mutta minkä mie sille mahdan.
        Enkä yritä!!!!

"Anceli"

Tämä tsätti riittää.
        H.

• joopajoo

Epävirallinen sefu-raati asettanut seuraavat ehdokkaat sefu finaalin.
      Myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana ilmoitetaan ketä valitsee tämän huoneen sefun.Kuten varmaan havaitaan on ehdokkaissa sekä erittäin tiukkoja mutta myös tosi leppoisia sefu-kandeja. (jos olet yksi näistä niin onneksi olkoon)

1)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8658

2)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8646

3)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8637

4)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8660

5)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8697

6)http://www.bestgraph.com/fi/kuva/apina/8719

• leilei.

joopajoolle.

Kiitos, ykkönen olin minä, juuri minulle ominaisella ilmeellä. Aina yhtä herttainen minä.

• "joopajoo"

Eipä minulle jää kuin peili, noita kun ei saa auki.
      H.

• Tai sais, mutta useat ehkä eivät.
        H.

• Miten monesti olenkaan toivonut ja kirjoittanut sen asian että mitään ,ei mitään saa poistaa.
      Kaikki sammakot ja herjat on jätettävä näkyviin jos ne ovat tunnistettavalta nikiltä.
      Syystä että silloin on pieni olematon mahdollisuus että siitä kirjoittajasta voi muorostaa jonkinlaisen mielikuvan.
      Silloin ei lukijat olisi kirjoittajan omien sanojen varassa ,koska harva meistä itsensä alentaa.
      Onko vihroinkin löytynyt yhteinen toive meille?

• meeriamanda

Jos sä maduixa jatkat tuota samaa... kirjoitat ja poistat... en tasan ymmärrä sinua. Kirjoituksesi ovat asiallisia, järkeviä... miksi hosut poistoilla?
        Rohkeutta vaan mukaan tulossa, äläkä välitä kenenkään mollauksista... minä pidän lukea sinun kirjoituksia. Uskon monen muunkin.

Ole lempeämpi itsellesi, ota paikkasi palstalla... älä poistele. Olet hyvä kirjoittelija.

• Maduixalle
        Anna olla älä poistele.

• Tämänkin voisi oikeastaan sensuroida, siis tämän aloituksen.
      Kopioithan nyt itse itseäsi.
      Suurta itserakkautta se tämäkin on.

• "tulisilla"

En kai ole havaitsevinani jotain harvinaista, Kateutta?
        Aloitukseeni voi vasta kahteen eri vaihtoehtoon. miten sitten rakastaakin maailman menoa.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"tulisilla"

En kai ole havaitsevinani jotain harvinaista, Kateutta?
        Aloitukseeni voi vasta kahteen eri vaihtoehtoon. miten sitten rakastaakin maailman menoa.
        H.

Totaaaa, voithan sinä havaita vaikka mitä.
        Mutta nyt jäin miettimään että mistä näet sen kateuden?
        Mille olisin kateellinen?
        Ehkä näet jotain sellaista mitä toivot.

• "koti-kiusattu"

...eivät lukijat...

En voi antaa muuta kuin toivoa, luntakaan kun ei enää ole.
      Minkälaisen sensuurin muuten haluaisit, ilman minuakin?
      H.

• En hyväksy poistoja antaa kaikkien typeryyksien olla esillä,aikuiset lukijat kyllä kestää ne ja siinä samalla saavat rauhassa mielipiteensä muorostaa.
        Toisaalta jos joku ilman nikkiä lähettelee pelkkiä linkkejä tai vain alapään asioita ilman itttesensuuria sen vois poistaa jos pakko olis.
        Ei minuu haittaa jos kaliffi olisit, kysymys oli siitä että olisitko sanojesi mittainen,se jäisi nähtäväksi.

• koti-kiusattu kirjoitti:

En hyväksy poistoja antaa kaikkien typeryyksien olla esillä,aikuiset lukijat kyllä kestää ne ja siinä samalla saavat rauhassa mielipiteensä muorostaa.
        Toisaalta jos joku ilman nikkiä lähettelee pelkkiä linkkejä tai vain alapään asioita ilman itttesensuuria sen vois poistaa jos pakko olis.
        Ei minuu haittaa jos kaliffi olisit, kysymys oli siitä että olisitko sanojesi mittainen,se jäisi nähtäväksi.

"koti-kiusattu"

Ei ku , niinku oikeessa elämässä?
        H.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Ei ku , niinku oikeessa elämässä?
        H.

Oikea elämä on mustavalkosta ei siinä oo takaisinkelaus ei sensuuri nappulaa.
        Ellet oo sovinnos ittes kanssa niin sillon kaipaa jotain isoveljeä sensuroimaan tekojaan, mä meen ehtoolla rauhallisena makaamaan .
        Hampaitten pesunaikana peilistä katteli mun näkönen äijä.

• 20+13

Aloittajalle ei pitäisi kenenkään vastata. Ihmisillä on tapana yrittää hyväksyntää keinolla millä hyvänsä.
      Tämä ihminen lipoo välillä ja sitten mollaa, vuoronperään, ja annatte sen tapahtua.
      Siinä hän puhuu totta että nauraa istuessaan kotonaan ja hörppiessään nesteitään.
      Ei tuollainen ole edes nokkelaa sanailua, nokkelaa on osata olla viihdyttävä muutenkin kuin muiden kustannuksella.

• Tiedän ja siitä huolimatta kaivan verta nenästäni, turpiin tulee harva se päivä.
        Ei kai minussa kuitenkin asu pieni masokisti.
        Jotenkin en vaan malta olla härnäämättä.
        Palsta on hänen sirkuksensa ja me kirjoittajat olemme pellejä, joita tirehtööri ohjaa.

• Hii o hoi
        Anceli kirjoitti:

Tiedän ja siitä huolimatta kaivan verta nenästäni, turpiin tulee harva se päivä.
        Ei kai minussa kuitenkin asu pieni masokisti.
        Jotenkin en vaan malta olla härnäämättä.
        Palsta on hänen sirkuksensa ja me kirjoittajat olemme pellejä, joita tirehtööri ohjaa.

Minua ei ainakaan tämä sekundatirehtööri ohjaa yhtään mihinkään. En viitsi hänelle kommentoida mitään koska olen tullut siihen tulokseen , että kyseessä on potaskaa suoltava tyhjäntoimittaja.

• demeter
        Hii o hoi kirjoitti:

Minua ei ainakaan tämä sekundatirehtööri ohjaa yhtään mihinkään. En viitsi hänelle kommentoida mitään koska olen tullut siihen tulokseen , että kyseessä on potaskaa suoltava tyhjäntoimittaja.

Jälleen samaa mieltä Ancelin kanssa, Jos ottaa itsensä kovin vakavasti, ei hunksia tietenkään jaksa. Jos kuitenkin tahtoo välillä heittää vapaalle niin menee meteliin mukaan ja katsoo mitä siitä seuraa. Yleensä ei mitään, mutta parhaimmillaan on hauskaa...

• demeter kirjoitti:

Jälleen samaa mieltä Ancelin kanssa, Jos ottaa itsensä kovin vakavasti, ei hunksia tietenkään jaksa. Jos kuitenkin tahtoo välillä heittää vapaalle niin menee meteliin mukaan ja katsoo mitä siitä seuraa. Yleensä ei mitään, mutta parhaimmillaan on hauskaa...

No meillähän ei ole sitä ongelmaa, että ottaisimme edes itsemme kovin vakavasti.
        Olen yleensä heittänyt vapaalle, kun tänne tulen, eikä aina jaksa eikä pysty keskittymään vakavaan vastaamiseen.
        Sitten tulee pyyhkeitä, niitä onkin jo melkoinen kasa.
        Tänään ei muuten ole tullut "tuupiin" vielä yhtään niin monta kertaa kuin eilen. :))

• demeter
        Anceli kirjoitti:

No meillähän ei ole sitä ongelmaa, että ottaisimme edes itsemme kovin vakavasti.
        Olen yleensä heittänyt vapaalle, kun tänne tulen, eikä aina jaksa eikä pysty keskittymään vakavaan vastaamiseen.
        Sitten tulee pyyhkeitä, niitä onkin jo melkoinen kasa.
        Tänään ei muuten ole tullut "tuupiin" vielä yhtään niin monta kertaa kuin eilen. :))

Äläpäs iloittele Anceli. Ilta on vielä nuori, perjantai ja 13. vielä...

• demeter kirjoitti:

Äläpäs iloittele Anceli. Ilta on vielä nuori, perjantai ja 13. vielä...

En pelkää perjantaita enkä 13. päivää, olen jopa syntynyt 13 päivä.
        Olen valmis taisteluun ja erittäin hyvällä tuulella, turneekestävyys on taattu.

• demeter
        Anceli kirjoitti:

En pelkää perjantaita enkä 13. päivää, olen jopa syntynyt 13 päivä.
        Olen valmis taisteluun ja erittäin hyvällä tuulella, turneekestävyys on taattu.

Juu, mutta kun meidät on diskattu kehistä (Anceli). Adonis sitä vakuutteli pari päivää sitten vai koska se oli...

• demeter kirjoitti:

Juu, mutta kun meidät on diskattu kehistä (Anceli). Adonis sitä vakuutteli pari päivää sitten vai koska se oli...

Ehkä siinä oli jotain hämmennystä hänen puoleltaan, ei kestänyt sitä valtavaa ihailun ja ystävyyden tulvaa. Miehet on joskus arvaamattoman herkkiä tuollaisissa jutuissa.
        Vähän alkoi tietty nolostuttamaan ja sitten mietti, että mitä kaikki muut tytöt nyt sanoo.
        Tyrkki meitä pois, kuten tyrkkii taas kohta, jos tämä keskustelu pitemmälle jatkuu.

• Anceli kirjoitti:

Ehkä siinä oli jotain hämmennystä hänen puoleltaan, ei kestänyt sitä valtavaa ihailun ja ystävyyden tulvaa. Miehet on joskus arvaamattoman herkkiä tuollaisissa jutuissa.
        Vähän alkoi tietty nolostuttamaan ja sitten mietti, että mitä kaikki muut tytöt nyt sanoo.
        Tyrkki meitä pois, kuten tyrkkii taas kohta, jos tämä keskustelu pitemmälle jatkuu.

"AD-HD tytöt"

Enpä tyrki keskinäistä kisailuanne.
        Kommentoin vasta kun aloitustani kommentoidaan.
        Joutaisitte kylläkin huivialoitukseen, se kun ei ole minun.
        Mutta jatkakaa vapaasti.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"AD-HD tytöt"

Mutta jatkakaa vapaasti.
        H.

Ei ole pyydettykään kommentoimaan ja voi voi, kun pilattiin sun hieno aloituksesi.
        Jospa joku tosi järkevä ja fiksu sitä vielä kommentoisi.

• demeter
        Anceli kirjoitti:

Sinä sen sanoit, Anceli. Vetäydytään me vain rotkomme rauhaan ennenkuin meidät singotaan tähdistöön niinkuin ne pahimmat kirosanat..))
        Vaan sieltä, toiselta tähdeltä, me seuraamme HÄNTÄ, joka ei enää meistä huvitu...
        Olemme kuin varjot, yhtä uskolliset...

• demeter
        hunksz kirjoitti:

"AD-HD tytöt"

Mutta jatkakaa vapaasti.
        H.

Olen kommentoinut aloitusta hunksi. Hän lukee nyt tarkoin kaikki vastaukset.

• demeter kirjoitti:

Sinä sen sanoit, Anceli. Vetäydytään me vain rotkomme rauhaan ennenkuin meidät singotaan tähdistöön niinkuin ne pahimmat kirosanat..))
        Vaan sieltä, toiselta tähdeltä, me seuraamme HÄNTÄ, joka ei enää meistä huvitu...
        Olemme kuin varjot, yhtä uskolliset...

Eihän tässä muutakaan voida, meidät on työnnetty syrjään ja tyrkätty ei-toivottujen henkilöiden joukkoon.
        Vastaan on turha laittaa, suuri johtaja ei muuta mieltään.
        Luopiota ollaan, mutta sivusta seuraamme hänen vaellustaan tässä murheen laaksossa. Me aina uskolliset palvelijansa.

• Anceli kirjoitti:

Ei ole pyydettykään kommentoimaan ja voi voi, kun pilattiin sun hieno aloituksesi.
        Jospa joku tosi järkevä ja fiksu sitä vielä kommentoisi.

"Anceli"

"kuten tyrkkii taas kohta, jos tämä keskustelu pitemmälle jatkuu. "

Miten tuon sitten ottaa, kaipauksenako, kuten muutkin kommenttisi tänään?
        H.

• meeriamanda
        Anceli kirjoitti:

Eihän tässä muutakaan voida, meidät on työnnetty syrjään ja tyrkätty ei-toivottujen henkilöiden joukkoon.
        Vastaan on turha laittaa, suuri johtaja ei muuta mieltään.
        Luopiota ollaan, mutta sivusta seuraamme hänen vaellustaan tässä murheen laaksossa. Me aina uskolliset palvelijansa.

Älkääs siskot menettäkö toivorikkauttanne... soon tuulinen paikka tuo ´suosiossa´ olevallakin ... ´ketä hellemmin tänään hän lähestyy...se huomenissa on eldankajärven jäätä´ :)

Kevät ottaa lujille, miehilläkin :o

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

"kuten tyrkkii taas kohta, jos tämä keskustelu pitemmälle jatkuu. "

Miten tuon sitten ottaa, kaipauksenako, kuten muutkin kommenttisi tänään?
        H.

No etpähän malttanut olla vastaamatta.

• meeriamanda kirjoitti:

Älkääs siskot menettäkö toivorikkauttanne... soon tuulinen paikka tuo ´suosiossa´ olevallakin ... ´ketä hellemmin tänään hän lähestyy...se huomenissa on eldankajärven jäätä´ :)

Kevät ottaa lujille, miehilläkin :o

Kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole. :))

• Anceli kirjoitti:

No etpähän malttanut olla vastaamatta.

"Anceli"

En usko että haluat tietää miksi...
        Mutta nautihan sinä vahingonilosta, varo vaan että et sitten pillahda itkuun kun tajuat.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

En usko että haluat tietää miksi...
        Mutta nautihan sinä vahingonilosta, varo vaan että et sitten pillahda itkuun kun tajuat.
        H.

En ole koskaan nauttinut vahingonilosta enkä tule nauttimaan.

• lähellä 70 v

Tyhjäntoimittaja on enkä minäkään hänelle vastaile, mutta pidän heistä jotka sanovat vastaan eivät itse alennu lirkkuihin ja mielistele.Heitäkin on jotka siihen ryhtyvät ehkä kiinnostuneina jollakin tavalla.Onhan tänne asettunut vähän yli 50 v ikäisiä aloittajaa seuraamaan.

• Suurilla johtajilla on aina hännystelijöitä... :))
        Suuri johtaja, hehheee...

• Kevätsiivousta

Hyvänen aika, miksi sinun pitäisi liittyä poliisiin tai odotella kutsua? Voit aivan vapaasti olla vapaaehtoinen vartija. Sijoitupa sinne Viikin Prisman nurkille (siellä on paljon tilaa isommallekin ilmestykselle,saati sinulle) ja ryhdy kommentoimaan ääneen samaan tyyliin kuin täällä. Suosiosi on taattu. Tosin voi tapahtua,että ihaileva yleisö irrottaa sekä huivisi että pyörätuolisi pyörät,mutta sellaista on idolin elo.

Jätä siis tämä pieni ja aivan liian kriittinen piiri . Siirry kalastamaan suuremmille vesille, missä menestyksesi on taatu ja missä olet primus inter pares. Varsinkin lähikapakoiden lihavat mummat toivottavat sinut tervetulleeksi seuraansa. Miksi suotta täällä tuhlaat lahjojasi, born to be wild and free!

• "Kevätsiivousta"

Annoitpa pari hyvää neuvoa.
        Vuosi sitten olin aikasti lähellä liittyä persuihin, mutta sisäinen Demarini sen vielä esti.
        Mutta uhka on olemassa, jos Demarit edelleenkin jatkavat Kokoomuksen tahdottomina käskyläisinä tulen lipsumaan ja kovetan Sydämeni.

Minusta tulisi kyllä loistava, jatkuvasti murjottu ja mustasilmäinen korttelisheriffi, helpostikin, vaan komeuteni on se jolle minä elän.
        Pari vuotta vaiennut digi-vaakani ilmoitti eilen, uusin patterein, että 96 Kg.
        Siinä on vielä 8 kilua liikaa lihaksikkaalle, 185 senttiselle, omin jaloin, joustavasti liikkuvalle adonikselle. :)
        Julkaisen kesällä vartalokuvani uikkareissa jos Tiinakin julkaisee omansa.
        H.

• Kassu Kantalahesta

H:n aika on ohi. Polliisit joutuvat eläkkeelle kun täyttävät 60 v. Päällystöön H ei oliskaan pätevä joilla "armovuosia" anomuksesta.

• Nonni, nyt olen saanut maallisenkin todistuksen viisaudestani:

"Parin viinaryypyn ottaminen "neuvoa-antavina" ei ole tyhjää puhetta. Yhdysvaltalaisen Illinoisin yliopiston tutkijat ovat todistaneet, että alkoholin nauttiminen maltillisina annoksina parantaa ihmisen luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä "
      YLE.fi
      Mukavaa olla luova ja viisas nörtti :)

Ja palstalla kiinnostavat sanat Pittu ja pussien leikkaus.
      Pahaa pelkään että tämä aloitukseni häviää noille "tärkeille" asioille.
      Enkä minäkään käytä huivia, en edes kaulalla.
      Avonaisesta parvekkeenovesta kaikuu Mustarastaan laulu, ja paikkakuntamme pelloilla oli paljon Lokkeja, vaan vaeltavat Pulut eivät ole vielä saapuneet. Mitä nyt muutama sata Romanialaista ja Irlantilainen, vaeltava lauluryhmä.

H.

• Lopeta jo

1. Et ole ihku eli ihana etkä muutenkaan kiva.
      2. Sheriffin pitää olla mahdollisimman puolueeton eli ei suosikkeja. Sinulla on nimenomaan niitä ja olet äärimmäisen subjektiivinen.
      3. Sheriffillä pitää olla tolkku päässä, missä sinun tolkkusi on?
      4. Et ole erityisemmin viisas ja siitä mieheydestäkin olen hyvin epäileväinen. Tietysti voit kuvitella itsesi mieheksi, jos elo niin paremmalta tuntuu.
      5. Lopettaisit teeskentelemisen, saatat silloin olla ainakin tolkullinen - ehkä.
      6. Kehut aina olevasi hauska.Miksi sinun pitäisi olla hauska? Ei kukaan sitä pyydä eikä edellytä.

Kuivuus ja pikkumaisuus tuntuvat olevan yleisimmät piirteesi eikä suinkaan hauskuus. Olet myös äärimmäisen kostonhaluinen ollaksesi noinkin vanha otus. Tosin näytät huitovan kitkeryyttäsi aina vääriin henkilöihin. Nuo ominaisuudet eivät sovi sheriffille niin suuret halut kuin sinulla onkin olla esillä, hallita ja vallita, kuten myös eräällä korpikirjailijalla, jonka muunnos lienet todellisuudessa. Etkö voisi jo jättää jäkyttämisen eli jatkuvan päivystämisen ja päiväilyn. Kai aikuinen muutakin tointa itselleen keksii.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5574
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1655
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1129
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1007
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      949
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      872
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe