Vaimo "seksiorjana"

xXx-isäntä

Muutama vuosi sitten normaalisti seksissä rajoittunut vaimoni oli järjestänyt perjantai-illan kunniaksi todellisen jymy-yllätyksen: löysin sängystämme käsiraudat, silmälaput, liukuvoiteen, ruoskan ja kolme erikokoista dildoa. Vaimoni ilmoitti kaikkien reikiensä olevan vapaasti käytettävissäni ja kertoi vielä toivovansa kaikkia apuvälineitä käytettävän. Hän sanoi haluavansa olla narttu ja seksiorja minulle.
Yllätyin, kuinka tuosta kiihoituin! Ruoskan käyttö jäi lopulta vähemmälle, mutta muuten apuvälineet tulivat tehokkaaseen käyttöön ja kahlitun rouvan reiät muutaman tunnin jälkeen (muutama juomatauko välissä) useaan kertaan venytettyä ja kokeiltua apuvälinein sekä ilman ja myös yhtä aikaa.
Olemme harrastaneet samaa muutaman kerran jälkeen päinkin, mutta vuoteen hän ei ole enää tuollaista iloittelua halunnut. Itselläni on kuitenkin jäänyt polte ja toivoisin taas saavani "seksiorjan" käyttööni. Olen jopa etsinyt sopivan halukasta naista netistä, mutta ammattilaisten yhteydenottoja lukuunottamatta normaalijärkisiä halukkaita naisia ei tunnu löytyvän, vaikka olen jopa komea ja hyvinvarustettu mies. Olisiko neuvoja, mistä oikeasti hakea seuraa tai miten saisi vaimon uudestaan innostumaan näistä leikeistä?

10

2230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz

Puhumalla asiasta rehellisesti.

• Vihjaileppas vaimolle.

• xXx-isäntä

Olemme keskustelleet asiasta ihan avoimesti, mutta vaimoni on huomattavasti minua rajoittuneempi seksin suhteen. Hän sanoo tuntevansa itsensä likaiseksi seksin jälkeen ja erityisesti erikoisemman seksin jälkeen.

• Tosimies1900

Niin että puhumisen sijaan olet etsinyt naista jonka kanssa pettää vaimoasi ...

Täytyy sanoa että etpä ole kyllä paskankaan väärti sano mitä sanot.

• tosmiess

No Voe! Mun Akka läksi toiseen kaupunkiin kun sillä oli niin monta " työkaveria" akkoin iltahuutoon, elikkä halusi olla naisten kanssa ryhmässä ja jätti oman ukon kotia itekseen.Ihan uskomatonta, täytyy ottaa Ero moisesta..

• manu52

Viime viikonloppuna mökillä tapahtunut seuraavaa: Olin ulkona polttopuita tekemässä ja tulin käymään välillä syömässä sisällä. Naiseni oli laittanut ruokaa meille. Hänellä oli ilmeisesti halut alkaneet hyrräämään siinä heti aamupäivällä ja oli pukeutunut tiukkaan avokaulaiseen T-paitaan, D-rinnat ilman rintaliivejä näkyivät lupaavasti paidan läpi ja vako kaula-aukosta. päällensä hän oli laittanut tiukan hameen. Kun hän siinä sitten kattoi ihan muina naisina ruokapöytää, alkoi minuakin himottaa.
      Arvasin heti, että myös hameen alle on minulle viritetty yllätystä. Hän ei ollut huomaavinaan katseitani eikä sitä, että minulla seisoi istuessani ruokapöydän päässä osottamassa ruokaa. Kun hän sitten kumartui tarkistamaan uunin lasiluukusta ruuan kypsymistä näkyi myös seksikkään hameen alta tummat sukat ja niiden reunuskset vaaleaa reittä vasten. Siinä vaiheessa en pystynyt enää pidättelemään, vaan otin heti "jälkiruokaa". Nostin hametta ja työnnyin takaa päin keittiön pöytää vasten herkkuun. Siinä vaiheessa naiseni otti pöydältä muovisen paistinlastan ja vaati sillä annettavan itselleen piiskaa. Siinä sitten nainnin tahtiin läpsin häntä herkkuperseen päälle paistinlastalla. Hän oli niin kovassa kiimassa, että hänelle tuli orkku huudon kanssa ja niin minunkin huippu läheni.
      Kuten usein , otti hän minulta kastikkeet suuhunsa, sperma on hänen herkkuaan.
      En ole ennen hänen kanssaan mitään piiskajuttuja kokeillut, mutta nyt hän halusi välttämättä itse kokeilla.
      Ja kivaa oli.

• misu38

Pillu märkänä luin...

• antsu36
        misu38 kirjoitti:

Pillu märkänä luin...

Voinko auttaa tohon märkyyteen

• Anonyymi

Kymmenen vuoden takaiset koulukaverit soitti jos pidettäis luokkakokous ja sovittiin paikka ja aika. Varasin tutun kesämökin ja sinne ruuat kuudelle henkilölle. Houkuttelin vaimoa sinne tarjoilijaksi viikkoja aikaisemmin, otettiin viiniä eräs ilta ja otin taas puheeksi, vaimo sanoi katsotaan.
        Kerroin että kerran oli vihjaissut haaveestaan saada vierasta, hyväilin sohvalla rintoja sanoin laittaisit ohuen puseron ja hameen , eihän niiden tarvi tietää että olet vaimoni kukaan niistä ei tunne sinua. Hyväilin vähän rintoja saunatakin alta ja hiljakseen polvea, pitäisin huolen että kukaan ei ole porsas minuakin kiihoittais kun joutuisit antamaan haarat levällään kovaa kalua.
        Vaimo kokeili kalua jo nyt sulla haluttaa kääntyi jos en antaisikkaan sulle vaan miehille ja hieroi kalua istuisin niiden sylissä tai antaisin takaa, mutta omassa huoneessa yksi kerrallaan ,
        Sanoin kokeillaan ja vein vaimon sänkyyn laitoin sen huivin silmille ja kuiskin on sinulla kauniit rinnat ja imin vaimo ei saanut koskea pidin käsistä kiinni lopulla vaimo oikein röyhisti rintoja huokasi ime ja minä imin laskeuduin alaspäin pidin kyljistä kiinni suutelin vatsaa huokasi eikö jo riitä kuiskasin ihana paljas pillu ja sivelin kädellä vaimo vavahteli kuiskas en saa on lapsia suukotin vatsaa ja laskeuduin maistoin pillua levitin jalkoja reilusti kysyin haluatko ja nuolin vaimo huokaili mutta mun mies nuolin ja sanoin olet nyt minun kiimapillu vaimo sai oikeasti orgasmin ja veti päälleen huivi oli vielä paikoillaan imin nännejä pillu oli liukas sanoin vieras kalu työntyy haluatko vaimo piti kyljistä kiinni kuiskas haluan kyrpää suonikasta ja kovaa naitiin voimalla loppuun otin huivin pois makoiltiin vaimo kuiskas hae viiniä.
        Oltiin sängyssä vaimo hymyili oli ihanaa kysyin suostuisko ? Sanoin ei ehkä kukaan tai osa vois naida, otat muka näkyvästi viinaa vaikka mehua. Meni muutama päivä, sanoi houkuttelin Mervin mukaan innostui. Tiesin Mervin nuorempi eronnut ruskeaverikkö.

Vietiin ruuat ja viinat perille Liisa ja Mervi teki boolin, maisteltiin sopivan voimakasta.
        Katsoin naisia, sanoin liivit pois tulee jännitystä, molemmat kävi huoneessa ja tuli , vaimo sanoi maista seisoivat vierekkäin maistoin nännejä molemmilta nännit näkyi nätisti. Vaimo käski suudella Merviä, sain kunnon kieli suudelman kaksi kertaa Mervi kuiskas haluan kyrpää.
        Asko, Esko, Mikko Teppo ja Matti tuli muut perui pitkin iltaa tulemisen. Esittelin tytöt sanoin laittavat meille ruuat ja katsovat että viihdytte. Istuttiin illemmalla ulkona Asko sanoi on kyllä seksikkäät naiset saakohan niihin yhtään koskea sanoin voin kokeilla.
        Kaappasin Tiinan ( vaimoni ) syliin pyysin anna pusu Tiina yritti ylös vedin takaisin ja suutelin Tiina suuteli halukkaasti silittelin rinnoista työnsi kädellään pois tunsin kuinka nännit oli kovina kun nousi nostin hametta mustat pikku housut näkyi kun meni sisälle.
        Alkoi kuula musiikkia, mentii porukalla sisään, Asko haki heti Tiinaa tanssimaan Tiina näytteli vähän humalaista Asko tanssi lähellä Tiina nojasi reilusti lantiollaan hain Merviä tanssimaan kuiskas heti luulin että et hae tunsin isommat rinnat itseäni vasten Mervi kuiskas mitenhän tämä etenee ja painoi lantiota, meollaan Tiinan kanssa kumpikin kiimassa katsoin Tiinaa Asko hyväili tansiessa rintoja, pojat huusi meidänkin vuoro.
        Esko otti Tiina ja Mikko Mervin, mentiin Tepon kanssa tupakalle, Teppo sanoin tulee khan puheita sanoin naimisissa olevia naisia ei tule. Näin sisälle Esko suuteli jo Tiinan kanssa ja Mikkon käsi oli jo haaroissa naurettiin ei tule puheita tulee lapsia.
        Esko veti Tiinaa huoneeseen ja Mikko teki samoin, Mentiin sisälle katsottiin ovelta Tiinan rinnat oli jo käsittelyssä Teppo kuiskas mene kaveriksi, minä menin katsomaan Merviä Mokko nuoli jo pillua Mervi katsoi ovelle laskin housuja Mervi näytti sormella etää tule, Mervi imi innoissa kalua Mikko työnsi pois ja alkoi naimaan kuului hei märkä pillun ääni Mervi kiljahteli nainnin mukaan Mikko nousi pitäähän sinun kin saada ja käänsi Mervin Mervi alkoi heti imemään Mikko pani takaa laukesi aika nopeaan ja lähti, Mervi halasi tule rakas haluan kyrpää rutisti ja kuiskas saakohan Tiina kuunneltiin kuinka kiljui Mervi nauroi saahan se ja suuteli kuiskas sinä käyt sitten naimassa minua kun tarvin, imin rintoja Mervi huokaili ei taas ihanaa sain kun Mikko nuoli ihanasti tule haluan sinuakin sisään laukesin kuiskasin haluatko lisää Mervi halasi varmaan onhan aikaa aamuun.
        Naiset oli alusasuissaan koko ajan aina välillä joku talutti kamariin. Vein Tiinan kamariin suuteli kiihkeänä kuiskas Mervi sanoi on niin huora olo kun aina joku panee kysyin onko sulla sanoin vaan ihanaa. Kun katseltiin nukkuma paikkoja Asko vei Tiinan minä varasin heti Mervin. muut kolme nukkui olo huoneessa.
        Makoiltiin Mervin kanssa lusikka asennossa, Mervi sanoi olihan ilta kalu alkoi kovettua kuiskasin sun pillu kutsuu nauroi ei se itkee turvoksissa liikuttelin liukkaassa pylyn vaossa sanoin olet kyllä saanut Mervi nosti jalkaa työnnyin sisään.

• kelpaisi tännekkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe