En tiedä onko merkitystä

sanon kuitenkin

Yhä edelleen - tykkään kuin silloin kun ekan kerran nähtiin.

26

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä kun ei tiedä..

Vois ollakin merkitystä paljonkin jos sanoisit tuon suoraan hänelle.

• siv.huom.

ainaki noilla muilla palstoilla kaikki raksuttavat toisiaan eikä kukaan sano tommosta. miks sä sanot ?

• mä oon niin fiksu ;)
        siv.huom. kirjoitti:

ainaki noilla muilla palstoilla kaikki raksuttavat toisiaan eikä kukaan sano tommosta. miks sä sanot ?

siks koska musta se on just ihan höpön löpöä. mä haluisin että ihmiset kertoisivat tuollaiset asiat suoraan tai jos täällä niin ainakin kunnon tunnistein..

• Ap.

Olen ymmärtänyt että oli muita joille tunteet kerrottiin, siksi en kerro enää muuta,
        tuon halusin sanoa ennen lähtöäni.
        Tulin ns. sivuutetuksi eikä yrityksilleni annettu mitään arvoa, siksi näin.

• Hyvää jatkoa
        Ap. kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että oli muita joille tunteet kerrottiin, siksi en kerro enää muuta,

Sekin on sivuuttamista, mitä teet. Et anna toisen tunteille mitään arvoa vaan katsot, että sulla on oikeus toitottaa omaa puoltasi asiasta vuodesta toiseen.

• Ap.
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

Sekin on sivuuttamista, mitä teet. Et anna toisen tunteille mitään arvoa vaan katsot, että sulla on oikeus toitottaa omaa puoltasi asiasta vuodesta toiseen.

Kiitos toivotuksista, minä annoin arvoa, paljon, mutta toinen osapuoli rakasti toista /
        toisia. Ole huoletta, olen lopettamassa toitottamisen.
        Hyvää jatkoa sinne myös.

• ihme tylytystä !
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

eikös meillä jokaisella oo oikeus toitottaa sitä omaa puolta asioista ja nimenomaan juuri sitä ! mitäs muuta ? miten haluat sen kieltää alottajalta ?
        miksei hällä ois siihen oikeus kuten meillä kaikilla on ?
        en kässännyt tätä ollenkaan mikä tarkotus oli ??!!

• Oudolta kuulosti
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

Jos meistä jokainen ei kirjoita asioista täällä omasta näkövinkkelistään niin mitenkäs sitten ?
        Miten se kiellettäisiin tältä henkilöltä ja miksi kummassa ? Miksei hänellä ole samaa oikeutta kirjoittaa tuntemuksistaan kuin muillakin ?
        Oletettavasti tunnet aloittajan koska tiedät hänen olleen täällä vuosia ?
        Sitä suuremmin ainakin itse ihmettelen ilkeää kirjoitusta.

• kiusaanko?
        Ap. kirjoitti:

Kun kerran kysyin, että kuka tuo on, mulle vastattiin, että ap. Mutta minulla ei ollut mitään tietoa, kuka oli kyseessä, miksi tietäisin hänen asiansa, ajattelin tietysti, että ne olivat joillekin muille. Jatkoin kirjoittamista eräälle, joka antoi yleisesti os. siv. Mutta häneltä tuli viestiä, että mun pitäis lopettaa, olen tottakai ollut ristiriitaisessa tilanteessa, enkä tiedä, mihin uskoa vai onko mitään uskottavaa. Tottakai ajattelen, että olen toiminut väärin, kun en ymmäärrä mistään mitään!

• vaikeita suhteita
        kiusaanko? kirjoitti:

Kun kerran kysyin, että kuka tuo on, mulle vastattiin, että ap. Mutta minulla ei ollut mitään tietoa, kuka oli kyseessä, miksi tietäisin hänen asiansa, ajattelin tietysti, että ne olivat joillekin muille. Jatkoin kirjoittamista eräälle, joka antoi yleisesti os. siv. Mutta häneltä tuli viestiä, että mun pitäis lopettaa, olen tottakai ollut ristiriitaisessa tilanteessa, enkä tiedä, mihin uskoa vai onko mitään uskottavaa. Tottakai ajattelen, että olen toiminut väärin, kun en ymmäärrä mistään mitään!

Tuohon ed. jatkasin, ap on välillä nainen ja välillä mies, itse olen nainen, vaikka olen epäonnistunut miessuhteissa, en voi kuvitella naista rinnalleni, kaveri voin tietyssä tapauksissa olla.

• .
        ihme tylytystä ! kirjoitti:

eikös meillä jokaisella oo oikeus toitottaa sitä omaa puolta asioista ja nimenomaan juuri sitä ! mitäs muuta ? miten haluat sen kieltää alottajalta ?
        miksei hällä ois siihen oikeus kuten meillä kaikilla on ?
        en kässännyt tätä ollenkaan mikä tarkotus oli ??!!

Kyllä, sivuutetulla on oikeus sivuuttaa toisen osapuolen tahto ja tunteet, eli jatkaa tyrkyttäytymistä kuin toisen tahdolla ei olisi mitään merkitystä.

• .
        vaikeita suhteita kirjoitti:

Tuohon ed. jatkasin, ap on välillä nainen ja välillä mies, itse olen nainen, vaikka olen epäonnistunut miessuhteissa, en voi kuvitella naista rinnalleni, kaveri voin tietyssä tapauksissa olla.

Ap voi itse kertoa sukupuolensa, eikö niin?

• vaikeita suhteita
        . kirjoitti:

Ap voi itse kertoa sukupuolensa, eikö niin?

Tarkoittaako se sitä, että tapaamista odotat. Nyt olen taas toisella puolella, mun lähtö aina kestää, kun saan sen aikaiseksi, usein on tullut jo toinen vuodenaika. Ketäs odotat?

• ??
        vaikeita suhteita kirjoitti:

Tarkoittaako se sitä, että tapaamista odotat. Nyt olen taas toisella puolella, mun lähtö aina kestää, kun saan sen aikaiseksi, usein on tullut jo toinen vuodenaika. Ketäs odotat?

Miksi annat ymmärtää et oot alottaja kun et selvästikään sitä oo ?

• vaikeita suhteita
        ?? kirjoitti:

Miksi annat ymmärtää et oot alottaja kun et selvästikään sitä oo ?

Eikö näihin saa vastata? Sp tuli viesti!?

• yks pikku kysmys

Millonkas se eka kerta mahtoi olla?

• Ap.

Hyvin kauan sitten, monta vuotta sitten.

• edelleenkään
        Ap. kirjoitti:

Hyvin kauan sitten, monta vuotta sitten.

Ei kyllä uskoisi..mitään ei kuulu, eikä näy.

• Ap.
        edelleenkään kirjoitti:

Ei tietenkään näy eikä kuulu koska sinä / hän ei halunnut koskaan tavata. Minä en lähesty koskaan ketään kun toinen on siihen vastentahtoinen.

• Kommentti tähän
        edelleenkään kirjoitti:

Aikoja sitten minäkin pidin ja tykkäsin jostakin ihmisestä, kovasti ja toivoin lähestymistä, yhteyttä häneen mutta viesti hänen suunnaltaan oli ; pysy poissa, pysy kaukana. Sain monta loukkausta osakseni ja lopulta uskoin ja pysyin kaukana.
        Elämä kulki eteenpäin kunnes eään kerran kohtasimme ja hän kysyi miksi en ollut lähestynyt aikanaan. Keroin miksi. Hän oli purskahtamaisillaan itkuun ja kertoi oikeasti halunneensa aivan päinvastaista kuin karkoittaa minut luotaan.
        Oli liian myöhäistä siinä vaiheessa enään tehdä mitään.
        Tarinan opetus on se että miettikää myös itsessänne millaisen viestin omalta kohdaltanne annatte tälle toiselle ihmiselle.
        Omalla kohdallani moni ihminen olisi elänyt onnellisemman elämän jos kaikki olisi mennyt toisin.
        Ei pidä koskaan laittaa kaikkea vain toisen kontolle ja ihmetellä miksi ei tapahdu mitään.

• On, on.

Minäkin tykkään erästä komeasta ihanasta miehestä. Näin hänet eilen :) ja tänään.

• irl´`

Ap -kun yhä kerran tykkäät ja täällä kirjoittelet niin toivotko sitten että
      tienne kohtaavat?

• Tykkääminen on hyvä

asia, antakoon hän sille arvon kenelle oli ))

• Sillä että tykkää

on aina merkitystä.

• Saapas nähdä

tietysti on merkitystä mutta muuttaako se mitään?

ISO merkitys...voi kun vain sanoisit sen ääneen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3682
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3585
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3361
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3174
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2969
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2458
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2255
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      97
      2132
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1989
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1979
    Aihe