En tiedä onko merkitystä

sanon kuitenkin

Yhä edelleen - tykkään kuin silloin kun ekan kerran nähtiin.

26

1143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä kun ei tiedä..

Vois ollakin merkitystä paljonkin jos sanoisit tuon suoraan hänelle.

• siv.huom.

ainaki noilla muilla palstoilla kaikki raksuttavat toisiaan eikä kukaan sano tommosta. miks sä sanot ?

• mä oon niin fiksu ;)
        siv.huom. kirjoitti:

ainaki noilla muilla palstoilla kaikki raksuttavat toisiaan eikä kukaan sano tommosta. miks sä sanot ?

siks koska musta se on just ihan höpön löpöä. mä haluisin että ihmiset kertoisivat tuollaiset asiat suoraan tai jos täällä niin ainakin kunnon tunnistein..

• Ap.

Olen ymmärtänyt että oli muita joille tunteet kerrottiin, siksi en kerro enää muuta,
        tuon halusin sanoa ennen lähtöäni.
        Tulin ns. sivuutetuksi eikä yrityksilleni annettu mitään arvoa, siksi näin.

• Hyvää jatkoa
        Ap. kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että oli muita joille tunteet kerrottiin, siksi en kerro enää muuta,

Sekin on sivuuttamista, mitä teet. Et anna toisen tunteille mitään arvoa vaan katsot, että sulla on oikeus toitottaa omaa puoltasi asiasta vuodesta toiseen.

• Ap.
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

Sekin on sivuuttamista, mitä teet. Et anna toisen tunteille mitään arvoa vaan katsot, että sulla on oikeus toitottaa omaa puoltasi asiasta vuodesta toiseen.

Kiitos toivotuksista, minä annoin arvoa, paljon, mutta toinen osapuoli rakasti toista /
        toisia. Ole huoletta, olen lopettamassa toitottamisen.
        Hyvää jatkoa sinne myös.

• ihme tylytystä !
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

eikös meillä jokaisella oo oikeus toitottaa sitä omaa puolta asioista ja nimenomaan juuri sitä ! mitäs muuta ? miten haluat sen kieltää alottajalta ?
        miksei hällä ois siihen oikeus kuten meillä kaikilla on ?
        en kässännyt tätä ollenkaan mikä tarkotus oli ??!!

• Oudolta kuulosti
        Hyvää jatkoa kirjoitti:

Jos meistä jokainen ei kirjoita asioista täällä omasta näkövinkkelistään niin mitenkäs sitten ?
        Miten se kiellettäisiin tältä henkilöltä ja miksi kummassa ? Miksei hänellä ole samaa oikeutta kirjoittaa tuntemuksistaan kuin muillakin ?
        Oletettavasti tunnet aloittajan koska tiedät hänen olleen täällä vuosia ?
        Sitä suuremmin ainakin itse ihmettelen ilkeää kirjoitusta.

• kiusaanko?
        Ap. kirjoitti:

Kun kerran kysyin, että kuka tuo on, mulle vastattiin, että ap. Mutta minulla ei ollut mitään tietoa, kuka oli kyseessä, miksi tietäisin hänen asiansa, ajattelin tietysti, että ne olivat joillekin muille. Jatkoin kirjoittamista eräälle, joka antoi yleisesti os. siv. Mutta häneltä tuli viestiä, että mun pitäis lopettaa, olen tottakai ollut ristiriitaisessa tilanteessa, enkä tiedä, mihin uskoa vai onko mitään uskottavaa. Tottakai ajattelen, että olen toiminut väärin, kun en ymmäärrä mistään mitään!

• vaikeita suhteita
        kiusaanko? kirjoitti:

Kun kerran kysyin, että kuka tuo on, mulle vastattiin, että ap. Mutta minulla ei ollut mitään tietoa, kuka oli kyseessä, miksi tietäisin hänen asiansa, ajattelin tietysti, että ne olivat joillekin muille. Jatkoin kirjoittamista eräälle, joka antoi yleisesti os. siv. Mutta häneltä tuli viestiä, että mun pitäis lopettaa, olen tottakai ollut ristiriitaisessa tilanteessa, enkä tiedä, mihin uskoa vai onko mitään uskottavaa. Tottakai ajattelen, että olen toiminut väärin, kun en ymmäärrä mistään mitään!

Tuohon ed. jatkasin, ap on välillä nainen ja välillä mies, itse olen nainen, vaikka olen epäonnistunut miessuhteissa, en voi kuvitella naista rinnalleni, kaveri voin tietyssä tapauksissa olla.

• .
        ihme tylytystä ! kirjoitti:

eikös meillä jokaisella oo oikeus toitottaa sitä omaa puolta asioista ja nimenomaan juuri sitä ! mitäs muuta ? miten haluat sen kieltää alottajalta ?
        miksei hällä ois siihen oikeus kuten meillä kaikilla on ?
        en kässännyt tätä ollenkaan mikä tarkotus oli ??!!

Kyllä, sivuutetulla on oikeus sivuuttaa toisen osapuolen tahto ja tunteet, eli jatkaa tyrkyttäytymistä kuin toisen tahdolla ei olisi mitään merkitystä.

• .
        vaikeita suhteita kirjoitti:

Tuohon ed. jatkasin, ap on välillä nainen ja välillä mies, itse olen nainen, vaikka olen epäonnistunut miessuhteissa, en voi kuvitella naista rinnalleni, kaveri voin tietyssä tapauksissa olla.

Ap voi itse kertoa sukupuolensa, eikö niin?

• vaikeita suhteita
        . kirjoitti:

Ap voi itse kertoa sukupuolensa, eikö niin?

Tarkoittaako se sitä, että tapaamista odotat. Nyt olen taas toisella puolella, mun lähtö aina kestää, kun saan sen aikaiseksi, usein on tullut jo toinen vuodenaika. Ketäs odotat?

• ??
        vaikeita suhteita kirjoitti:

Tarkoittaako se sitä, että tapaamista odotat. Nyt olen taas toisella puolella, mun lähtö aina kestää, kun saan sen aikaiseksi, usein on tullut jo toinen vuodenaika. Ketäs odotat?

Miksi annat ymmärtää et oot alottaja kun et selvästikään sitä oo ?

• vaikeita suhteita
        ?? kirjoitti:

Miksi annat ymmärtää et oot alottaja kun et selvästikään sitä oo ?

Eikö näihin saa vastata? Sp tuli viesti!?

• yks pikku kysmys

Millonkas se eka kerta mahtoi olla?

• Ap.

Hyvin kauan sitten, monta vuotta sitten.

• edelleenkään
        Ap. kirjoitti:

Hyvin kauan sitten, monta vuotta sitten.

Ei kyllä uskoisi..mitään ei kuulu, eikä näy.

• Ap.
        edelleenkään kirjoitti:

Ei tietenkään näy eikä kuulu koska sinä / hän ei halunnut koskaan tavata. Minä en lähesty koskaan ketään kun toinen on siihen vastentahtoinen.

• Kommentti tähän
        edelleenkään kirjoitti:

Aikoja sitten minäkin pidin ja tykkäsin jostakin ihmisestä, kovasti ja toivoin lähestymistä, yhteyttä häneen mutta viesti hänen suunnaltaan oli ; pysy poissa, pysy kaukana. Sain monta loukkausta osakseni ja lopulta uskoin ja pysyin kaukana.
        Elämä kulki eteenpäin kunnes eään kerran kohtasimme ja hän kysyi miksi en ollut lähestynyt aikanaan. Keroin miksi. Hän oli purskahtamaisillaan itkuun ja kertoi oikeasti halunneensa aivan päinvastaista kuin karkoittaa minut luotaan.
        Oli liian myöhäistä siinä vaiheessa enään tehdä mitään.
        Tarinan opetus on se että miettikää myös itsessänne millaisen viestin omalta kohdaltanne annatte tälle toiselle ihmiselle.
        Omalla kohdallani moni ihminen olisi elänyt onnellisemman elämän jos kaikki olisi mennyt toisin.
        Ei pidä koskaan laittaa kaikkea vain toisen kontolle ja ihmetellä miksi ei tapahdu mitään.

• On, on.

Minäkin tykkään erästä komeasta ihanasta miehestä. Näin hänet eilen :) ja tänään.

• irl´`

Ap -kun yhä kerran tykkäät ja täällä kirjoittelet niin toivotko sitten että
      tienne kohtaavat?

• Tykkääminen on hyvä

asia, antakoon hän sille arvon kenelle oli ))

• Sillä että tykkää

on aina merkitystä.

• Saapas nähdä

tietysti on merkitystä mutta muuttaako se mitään?

ISO merkitys...voi kun vain sanoisit sen ääneen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe