Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Entä ylimääräiset kaksoset?

Vesalle,v.nytSinde

1. Kaksoisveli, sukupuoli-pisteistö, ja melkein syntymäaikakin yhteinen. Sukunimeen, sielullisuuteen sekä alueistoon perustuva , yhteinen isä
Doremifasollasido: "Ei vielä syntynyt, ei syntynyt, ehkä 4 päivää aikaisemmin."
Aikaisemmin, vapaaehtoistyö, syy-yhteys, antaa aina periksi
2. Kaksois-sisar, identtiset piirteet ulkonäön osalta, muttei sielun ja mielen. Synt.aika ei tiedossa, vapaaehtoistyö, inhimillinen, intimiteetti, auttaminen, yhteinen näkö, SPR: se *jäsenyys velvoittaa, paikkakunta yleinen auttamis-alue, kolmiulotteisuus-huomioitava
-synnytys, elämä, ei kuolema
3. Kaksois-sisar, -sisko, pikkuserkku, hyväntekeväisyystyö, vapaaehtoityös, auttamistyö, jatkuva auttaminen velvollista, äidillä yhteinen sukunimi, ja sisar äidin kaima. "Onnistumisen elämysten lahjoittaminen keholle monis vertikseltä, onnistumisen elämysten tarjoaminen luustolta, luustolle." Doremidasollasido: 1984-1985
4. Kaksoisveli, autettava, kuntoutus, inhimilliteetti, inhimillisyys-syistä: hätäkaste Doremifasollasido: Lokakuu 1982, "Asuntoon, ja kotiimme ei mahdu vammaisia, talo ei ole vammaisille sopiva." Ikä yhteinen, hyväntekeväisyystyö, yhteiskunnallinen työ, status ja asema, vaikka eri asunnoissa.
5. Kaksois-sisar, -sisko samalla luokalla, eri isä, yksi yhteinen isä
Ei tarvitse vapaaehtoistyö-, ja tai hyväntekeväisyystyö lisiä.
6. Kaksois-sisko, vain pelkkä eri ikäinen pikku-sisar, mutta en mä muuten osaa arivioida. Nuorempi, mutta häntä usein erikseen esitetään kaksosenani, kuitenkin vain ulospäin, ulkonäöllisesti.: "Oletteko kaksosia?" Että ehkä muistan tehtävääni Flash-toimintojen, ja Flash-heijasteiden sekä tieteelliseen tutkimukseen, ja osallistumiseen velvoittavien esim. lakien merkeissä, joissa tavoitteena on sekä yleiskunto, että yhteinen hyvinvointi.
7.Minä itse, mä teen kaiken tämän hyväntekeväisyyden. Olen Domina-tricks ja Femme Fatale, olen statuksessa ja asemassa, aina ja koko ajan ainakin osittain.

Vesalla on nyt isänä kyllä osittain täydellinen epäonnistuminen kaikkien vapaaehtoistyön osa-alueiden arvioidessa, mutta jos parempi suoriutuminen ei Rosemaryn painajaisen takia, ole edes mahdollista.
-Menee liian pelottavaksi, ymmärtää tämä toinen kaksoisveljeni.
-Se on ihan sama kirjan nimi, kuin Rosemaryn pelkotilat.
- Joo, joo mutta mihin sä sillä viittaat...
-Joo, siihen papan ja sen teologin yhteiseen tyttäreen, pappasi voi tehdä niitä tästä lähtien omasta kallostaaan.

-Ei, Wau, kuutoset....
- Mulla on ihan omatkin piirteet, hei hyväntekeväisyys-työ, hei vapaaehtoistyö....
- Entä tämä multippeli-persoonallisuus?
-Voi Jumalauta: Sano edes sisimmällisyyteen, ei paranormaaliuteen.
-Jaa, sorry oisit sanonut heti.
- Ei hyökkääviä naispersoonia, kiitos.

Joo, nyt mä olen hiljaa.
Joku halusi vielä äsken kertoa mitä tehdään, ja mitä tapahtuu.
Kyllä tästä joku varoitus menee, tästä kaksosuudesta, pyöreäpäisyydestä ja paranoiasta.

5

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikalle:Sindevm-82

      Vesa voisi
      -Sini tuskin ymmärtää kaksosuuttani.
      Janne: muistattehan ettette saa sitten olla silleen.
      - Eikö? Me ollaan asuttu eri asunnoissa koko elämämme.

      Sitten on tämä sosiopatia, tämä sosiopaatti, hän on tukkinut mukaan synnytyksellä, hänellä on osittain sama isä, ja hän haluaa olla vain kaveri.
      _mutta ei hän ajallisesti ole sopiva.
      -Niin, mitä varten sitä autetaan.

      Vesa voisi jotenkin vielä paremmin suoriutua kasvatuksesta.
      -Se saa asua sen toisen naapurissa.
      - Mut voi viedä suoraan niille K....., mä en tiedä sen nimee.
      - Joo, mutta hänelle oli sovittu niin.
      -Niin, tällaista riippuvuutta ei saa luoda. On hänelle sovittu se toisinkin päin, ettei niin saa tehdä.

      Nyt taas se koleerinen viihdyttelijä rupesi viihtymään ja kertomaan, mitä tapahtuu.
      Mulle ei saa selittää statuksen ja aseman takia, kauheasti, koska teen hyväntekeväisyystyötä.
      -Mutta mikä tämä ikä-häiriö on yhdistyksenä.

      3. Kaksois-sisar, -sisko, pikkuserkku, syntynyt perjantai. 13.päivä.
      Tekee kaikkensa ollakseen, kuin minä.
      - Intimiteetti-velvollisuus, myös itseä kohtaan.
      Haettu aikaisemmin, mut todettu vääräksi lapseksi.
      - Ei ole tullut jostain taas papereihin, on itsellä. Pitää peilautua solarikseen tai kylkiluihin. Ei halua tulla haluaa elää 5-vuotiaana loputtomiin, mm. loppuun asti, synnytyksiin, kerjäille.
      - Ei sellaista narsismia. Ei sellaista yhteisen näön narsismia. Mitä jos ei pysty muuhun? Koskaa....?
      -Heti eristettävä, ehkä tieteellinen tutkimus.

      Eristävä, rasistisuus,
      Tieteellinen tutkimus: Koko ryhmä, kukaan koko ryhmästä ei pysty mihinkään muuhun. Ei saa viedä kaikkea huomiota, tosi nolo homma, sama kakkonen.... aikuisten osoittava ja ohjaileva cp-vamma...
      - Hei, hei, en kerkee vaihtaa noin nopeasti.
      -Ai, mennyt naimisiin tässä välillä.

      • Jannellev.nytSinde

        Näkyvä rasistinen ajatus, euforinen sukupuolipisteistön koskettelu ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä.... Persoonallisuus-piirrevirheet
        - Ajatukseni täytyi olla jotenkin väärä.
        Enkä ole tosiaan tilannut mitään verkkoa, vaan häneltä on ihan poistettu se verkko, -anus. 'vapaaehtoistyö
        - Joo, kun mua on aina palveltu näin. Joo, ajatus on hyvä. Ajatus on yleiskunto ja yhteinen hyvinvointi. Yleinen perusturvallisuutta ja *hyväntekeväisyyttä koskeva ajatus, joka on aina yleiskunto, ei koskaan ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofreniat.
        Joo, virainomaisvirhe, koko-skitosfreniat ja aikuisten cp-vamma osoitteleva ja ohjaava, seksuaalinen väkivalta, narsistinen persoonallisuus-häiriö, 'ööö. persoonallisuus-piirrevamma, sama kuin hysteria. Persoonallisuushäiriö


        1.Koko-skitsofreniat, näihin kuuluu vaitiolovelvollisuudet.


      • koskee itseä-sn
        Jannellev.nytSinde kirjoitti:

        Näkyvä rasistinen ajatus, euforinen sukupuolipisteistön koskettelu ja kyseenalaistava keskustelumenetelmä.... Persoonallisuus-piirrevirheet
        - Ajatukseni täytyi olla jotenkin väärä.
        Enkä ole tosiaan tilannut mitään verkkoa, vaan häneltä on ihan poistettu se verkko, -anus. 'vapaaehtoistyö
        - Joo, kun mua on aina palveltu näin. Joo, ajatus on hyvä. Ajatus on yleiskunto ja yhteinen hyvinvointi. Yleinen perusturvallisuutta ja *hyväntekeväisyyttä koskeva ajatus, joka on aina yleiskunto, ei koskaan ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofreniat.
        Joo, virainomaisvirhe, koko-skitosfreniat ja aikuisten cp-vamma osoitteleva ja ohjaava, seksuaalinen väkivalta, narsistinen persoonallisuus-häiriö, 'ööö. persoonallisuus-piirrevamma, sama kuin hysteria. Persoonallisuushäiriö


        1.Koko-skitsofreniat, näihin kuuluu vaitiolovelvollisuudet.

        Yleensä tätä Helkkarin pikkuserkkua.
        tätä epäonnista sisarta
        väärin ehkä osoitettu ja ohjattu seuraan, ulkopuolelta. Ulkopuolisesta ryhmänohjauksesta.
        -Älä puhu ja selitä tapahtumia.
        Eihän myrkytys-tilan aiheuttaja, ei hän myrkytyksen aiheuttama.


    • jk

      ninkö

    • Ihmiskunta Sinde

      Entä ylimääräiset kaksoset, ja Harri kaksosena?
      -Jopa iän, näön, koon ja sisimmän takia omanani. /hylätty ajatus, hylätty prosessi ja hylätty projekti)
      Flash-janalla heijaste-kaksosen hakeminen.
      -Ei tee pahaa....
      Siis eikö ole edes kysytty silmien osien osalta silmien avaamista.
      - Mä olen kiireinen, mutta se on vain trilleri-eleviittoma
      - ---->omaneduntavoittelu
      Eikö sillä lääkärilläkään saa tavoitella omaaetua?
      - Ei se on skitsofrenia, heti skitsofrenia.
      -Oletteko kysyneet silmien avaamista ensisijaisesti holtiton, Gitat sig-persoonalle, vai oletteko lähteneet taas heti hyökkäämään ja väkivalta-käyttäytymään.
      Vielä se arka persoonallisuus....
      -Ei, en tunnista sitä kaupassa ollutta, vähän yllättäväsi vaalentunutta, ja nuortunutta miestä.
      -Niin, ei sitä tarvitse tuntea, täällä on nyt tällainen ikä-tilanne, jos et ole tiennyt.
      Se toinen iskä on behavioristisella tuulella neurologian suhteen.
      - Että pitää huolehtia ennenkuin menee sellaiseen kolmiolääke-vaiheeseen.
      - Se trilleri-eleviittomasta tullut neurobiologinen häiriö, muistin tila, joka ilmeisesti liittyy jonkun muun pahaan vajaamielisyyteen perheessänne.
      Mitä niinkö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe