En omista yhtään metsäyhtiöitä, kumpaa siis ostaa: Stora enso vai UPM? Sijoittaisin 500€.
Stora enso vai UPM?
8
566
Vastaukset
- BizU
Älä noin pientä summaa sijoita kuin korkeintaan itseesi. Jos nyt kuitenkin niin SE:n strategia tuntuu tällä hetkellä selvemmältä.
- raipe23
UPM:llä korkeampi substanssi ja pätevämpi johto. Myös biopuolen kehittäminen tuo potentiaalia tulevaisuuteen...
- munaloota kertoo
Stora Enso on halvempi ja tekee pakkauspapereita joille kyllä menekkiä piisaa!
- raipe57
Halvempi missä suhteessa. Joo €/osake on halvempi, mutta ei sitä voi suoraan noin ajatella. 80-luvun 100 euroa maksava volvo voi olla kallis ostos, jos on laho paska
- hoipeipör
Itse olen kuullut enemmän suositeltavan Stora Ensoa ja onhan se muutenkin legendaarisempi yhtiö.
- Nämä vastaukset
ovat tosiaankin "legendaarisia" tai niistä on ainakin tulossa sellaisia. Olisi pitänyt ja olisi pitänyt....................? Tulevaisuuden miljonäärejä tehdään juuri nyt kun kaikki on sekaisin. Nykyiset miljonäärit tietysti säilyttävät omaisuutensa jatkossakin.
- toratrora
Eiköhän Stora Enso ole kuitenkin loppupeleissä parempi UPM:ää. Kotikaupungissani on kaksi Stora Enson sellutehdasta joten jo senkin takia pitää vetää kotiinpäin ja tukea omia. Eli kyllä suomalaisesta metsäteollisuudesta tulee Stora Enso enemmän mieleen kuin UPM.
- pottumenee
Molemmat ovat maailman parhaimpia sellunjauhajia! Paperia tarvitaan aina ja sellua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862