Ei kait sulla ole?

hyi hyi

Mielessä mitään tuhmia suunnitelmia sen miehen päänmenoksi?

17

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisjakuus

      Eihän mulla nyt semmosia...näin kiltillä tytöllä...kunhan unelmoin vaan ja ihailen kauempaa... ;)

    • Ei oo

      Ei tuhmia, eikä kilttejä suunnitelmia. Olen voitavani tehnyt. :(

    • ottajaansa

      On tietty,kun näen hänet niin syöksyn kimppuun ja avaan vyön hitaasti,suutelen kiihkeästi hänen huuliaan.Kourin hänen lihaksikasta peppuaan toisella kädellä.Siirryn vetoketjuun/nappeihin ja aaah,siellä se ihana kovuus odottaa....

      • hiplaten

        Samanlaisia suunnitelmia kun yllä. Hellästi hiplaten päämäärään.


      • hiplaa vaan
        hiplaten kirjoitti:

        Samanlaisia suunnitelmia kun yllä. Hellästi hiplaten päämäärään.

        et näytä pääsevän päämäärään hih...:D


    • kalualuu

      Kova kalu taitaa olla tyttöjen mieleen :)

      • kovajakookas

        Toim. Huom. Kova ja kookas kalu tyttöjen mieleen. :)


    • so nasty

      eiei mitään tuhmaa....eihän se oo tuhmaa eihän, jos kokovartalohierontaa ajattelin....kielellä..hei eihän????

    • ei missään

      nimessä :)))

    • extas

      voisin lirkutella kielellä päästä varpaisiin ja takaisin :))))

    • Suunnitelmia

      on vain oman pään menoksi, tai omaan päähän menoksi, tai pään tyhjentämiseksi, tai päähän nousemiseksi, tai pufff on lohikäärme!

    • so nasty

      hei kuulehan my dream, siellä jossain..voisitkohan saada siihen ihanaan päähäs ajatuksen, siis sellasen,että, hmmm, soittaisit, katoku, enhän mää kehtaa häiritä sua....

    • Voi anoa armoa ;)

      Senhän se mies haluais tietää. No jos se vielä nakkelee mulle tietystä aiheesta, mun on pakko raahata se nurkan taakse ja . . .

      • tunnistettua

        selvästi secretin kirjoittama


      • Voi anoa armoa ;)
        tunnistettua kirjoitti:

        selvästi secretin kirjoittama

        Olen pahoillani mutta en ole nimim. Secret. Ja tää viesti ei ollut tarkoitettu vihaisessa mielessä vaan juuri siinä toisessa.


    • ÖhÖm "

      ajattelin ottaa SAKSET ja tasoitella latvoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1727
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1187
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      905
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      52
      806
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      735
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe