Mielessä mitään tuhmia suunnitelmia sen miehen päänmenoksi?
Ei kait sulla ole?
17
347
Vastaukset
- Viisjakuus
Eihän mulla nyt semmosia...näin kiltillä tytöllä...kunhan unelmoin vaan ja ihailen kauempaa... ;)
- Ei oo
Ei tuhmia, eikä kilttejä suunnitelmia. Olen voitavani tehnyt. :(
- ottajaansa
On tietty,kun näen hänet niin syöksyn kimppuun ja avaan vyön hitaasti,suutelen kiihkeästi hänen huuliaan.Kourin hänen lihaksikasta peppuaan toisella kädellä.Siirryn vetoketjuun/nappeihin ja aaah,siellä se ihana kovuus odottaa....
- hiplaten
Samanlaisia suunnitelmia kun yllä. Hellästi hiplaten päämäärään.
- hiplaa vaan
hiplaten kirjoitti:
Samanlaisia suunnitelmia kun yllä. Hellästi hiplaten päämäärään.
et näytä pääsevän päämäärään hih...:D
- kalualuu
Kova kalu taitaa olla tyttöjen mieleen :)
- kovajakookas
Toim. Huom. Kova ja kookas kalu tyttöjen mieleen. :)
- so nasty
eiei mitään tuhmaa....eihän se oo tuhmaa eihän, jos kokovartalohierontaa ajattelin....kielellä..hei eihän????
- ei missään
nimessä :)))
- extas
voisin lirkutella kielellä päästä varpaisiin ja takaisin :))))
- Suunnitelmia
on vain oman pään menoksi, tai omaan päähän menoksi, tai pään tyhjentämiseksi, tai päähän nousemiseksi, tai pufff on lohikäärme!
- so nasty
hei kuulehan my dream, siellä jossain..voisitkohan saada siihen ihanaan päähäs ajatuksen, siis sellasen,että, hmmm, soittaisit, katoku, enhän mää kehtaa häiritä sua....
- Voi anoa armoa ;)
Senhän se mies haluais tietää. No jos se vielä nakkelee mulle tietystä aiheesta, mun on pakko raahata se nurkan taakse ja . . .
- tunnistettua
selvästi secretin kirjoittama
- Voi anoa armoa ;)
tunnistettua kirjoitti:
selvästi secretin kirjoittama
Olen pahoillani mutta en ole nimim. Secret. Ja tää viesti ei ollut tarkoitettu vihaisessa mielessä vaan juuri siinä toisessa.
- ÖhÖm "
ajattelin ottaa SAKSET ja tasoitella latvoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650