Vaihdoin 2006 focukseen kesäkumit ja täytyy myöntää, että takaosaan siis lokasuojan sisälle tulee paljon kuraa ja savea, vaikka en hiekkateillä ajele.
No eikun painepesuri käteen ja t-putkella koko lokasuoja ja jarrusatulat ym. puhtaaksi.
Näin tehdessä myös jarrutkin toimii hyvin ja saa suolat pois.
Kuraa kerää ???
9
231
Vastaukset
- sadadad
äläs
- WWWOOOW Einstein!
Laitas heti niksi pirkkaan..et autoo kannattaa pestä!!!!
Mitäs varten loka suojat olis ellei sitä sinne kertyvää shaissea!!! onneks sisäloksut on nykysin muovia... - qqqaw
en puhu nyt lokasuojista vaan auton takatukirakennelmista..
olen omistanut monta autoa ja yhdenkään auton kohdalla ei sellaista kuramäärää ole ollut, kuin focuksessa.. kuraa jarrujen päällä noin 2-5 cm..- Peltoautoa pessy??
Oletko omistanut rumpujarrullisia autoja???
Enkä ainakaa omissani o huomannu vastaavaa ajatko kokonaan pellolla??
Tottakai tukivarsien päällä voi jotain skeidaa olla, mut en ymmärrä miten jarrujen päällä???
Voi olla et Fordissa on sit sellanenki vika...kumma ku on useissa autoissa ihan samanlaisia jarrut ja tukirakenteet???
- joojoo lässytystä
Taitaa jottai tojooti miestä taas harmittaa ja keksii nuita hölmöjä vikojaan....
Ei miul ainaskaa jää pa**aa JARRUJEN päälle, eikä pahemmin tukivarsienka! - köf
focuksessa on väärin suunniteltu koko taka-osa.. auto on kurankerääjä..
saisivat myydä painepesurin kylkiäiseksi, kun ostaa focucksen.
mutta autohan on foordi..hahhhhaaaaaaaa - Lännen lokari
TIedä Focuksen kurankeräämisen ominaisuudesta mutta ainakin vanhemmissa oli
takalokarit jotain huopaa joka imi vettä kun sieni seurauksena lahot lokasuojat en
tiedä onko uudemmissa Focuksissa vielä huopalokarit takana. - hahhhaaaaaa
kyllä niissä huopalokarit on..
foord laatua katos... ja auto lahoaa silmissä....- jopas naurattaa ;)
hhhaaaahaaaaa!!
Muovii on ainaki mun fiikuksessa ja muovin päällä vaimennus huopa!! Haaahaaa ei ruostu!! Fordilla on ollu muoviset sisäloksut jo 90luvulta asti, kun esim.avensikseen saa lisävarusteena "vaimennus lokasuojat" ettei kivet ja irtoovat nastat kolaja niin kovin!
Hahahahahahahahah
se parhaiten nauraa joka...........fordilla ajaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673