Kumpi iPad kannattaa ostaa, Uusi iPad vai iPad 2? Tarkoitus olisi melkeinpä vain surffailla sillä. 3g:tä en tarvitse, enkä myöskään paljoa tallennustilaa. Minulla on tietokone sitä varten. Tällä hetkellä olen kallistumassa siihen 399e maksavaan "karvalakkimalliin". Kameraa en myöskään tarvitse.
Mitkä ovat uuden iPadin hyvät/huonot puolet verrattuna iPad 2:een? Onko esim. lämpeneminen ongelma?
Kumpi iPad kannattaa ostaa?
4
699
Vastaukset
- Karvahattula
Kuulemma tehot, puolet enemmän ja sovellukset tulevaisuudessa varmaan tulee olemaan tehokkaampiakin.
Näyttö on kuulemma karu verrattuna uuteen, tiedä sitten, itse samaa mietin että vanha vai uusi. - 1stMacFinn
Kyllähän se suurin ero on siinä näytössä. Kokeilleet tuppaa sanoon, että uutta käytettyään ei tahdo olla paluuta vanhaan. Tiedä sitten, en osaa sanoa kyllä.
- Amat00ri
Mitä itse olen lukenut, niin nopeudessa ei ole suurta ero peruskäytössä. Näyttö taitaa tosiaan olla se suurin ero. Uuden mallin lataaminen on kuulemma hidasta. Jos tuossa on suuri ero mallien välillä, niin se saattaa itselleni ratkaista homman. Puhelintakin joutuu joka päivä latailemaan, joten olisi kiva jos ei tarvitsisi käyttää kaikkea aikaa laitteiden latailuun.
- Ipad hyyppä
Uusi iPad kannattaa ostaa 80 euroa eroa rahaa ko roskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658