Vuokra-asunto. Jossakin sanotaan, että Sossu avustaa, jos vankeusrangaistus on lyhyt. Kuinka kauan?
Minulla ei ole ketään. Ja, jos joudun vankilaan tulen menettämään kaiken. Uuden alun ja työn. Jäämään yhteiskunnan elätiksi. Olin tyhmä työttömänä elätin luuseria, velkaannuin ja petin Kelaa. Kelan kanssa on maksu suunnitelma. Velkaa enää n. 1500 e. Osittain velkaantuminen Kelalle johtui myös omasta tietämättömyydestäni. Väsymyksestäkin, turhaantumiesta, kun joutui tappelemaan työkkäriä vastaan. Nyt olisi töitä ja maksanut olen velkaani ja kuitenkin asia on käräjillä. Näyttää siltä, että ainoa keino minulle on lopettaa oma elämäni, sillä, jos huonosti käy joudun lopetuttamaan ainoat rakkaani. Kolme lemmikkiäni. Tuntuu siltä, että sydämeni pakahtuu ja kuitenkin huomenna on työpäivä. En jaksa enää tapella tuulimyllyjä vastaan...
Ajattelin kysyä tätä asiaa
itkuinen+3
2
184
Vastaukset
- Ei huolta!
No ethän sä Kela-petoksesta vankilaan joudu, ellei sulla ole jo rikosrekisterissä aikaisempia tuomioita. JOS tuomitaan vankeutta (mikä sekin on iso jos, sillä kyllä petoksesta sakkoakin voidaan tuomita), niin ensikertalaiselle tulee aivan varmasti ehdollisena. Eli ei heilahda häkki!
Itku pois, ei hätä ole ollenkaan tämän näköinen. - kohtalotoveri1
Hei,sinun tapahtumistasi kaiketinkin jo kulunut jnkin aikaa,mutta miten asiasi eteni ja selviydyit......jos saa vielä tässä vaiheessa kysyä?Painin itse nyt parhaillaan samojen asiiden kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658