Mikä sulle sanottu lause

on satuttanut

sua eniten?

57

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puheesi leimaa itses

Sanat on vain sanoja, itse tarkoitus satuttaa sinänsä on lausetta, tai sanoja pahempi. Sanojaa sattuu yleensä eniten, pahat puheet muokaa muiden käsitystä itestään, tämä ikävä mielikuva pysyy ihmisen mielessä usein koko eliniän, siihen ei tekopyhät anteeksipyytelyt vaikuta. Sano sellaisia asioita, mistä halut sinut muistettavan.

• ehdoton lisäys

Totta.

Mutta ajatella, että usein yhdellä osapuolella on toista satuttaakseen sanat vasta sen jälkeen, kun toisella on ollut häntä loukkaavat teot. Teot muokkaavat muiden käsitystä itsestään, tämä ikävä mielikuva pysyy ihmisen mielessä usein koko eliniän, siihen ei tekopyhät makeilevat sanat enää vaikuta. Tee sellaisia asioita, mistä haluat sinut muistettavan.

• fghjkjhf
        ehdoton lisäys kirjoitti:

Totta.

Mutta ajatella, että usein yhdellä osapuolella on toista satuttaakseen sanat vasta sen jälkeen, kun toisella on ollut häntä loukkaavat teot. Teot muokkaavat muiden käsitystä itsestään, tämä ikävä mielikuva pysyy ihmisen mielessä usein koko eliniän, siihen ei tekopyhät makeilevat sanat enää vaikuta. Tee sellaisia asioita, mistä haluat sinut muistettavan.

Taidatkin olla näitä kuolemattomien pahojen lauseiden kylväjiä, joihin keksit aina oman oikeutuksen, kuten kuvasit, hakemalla syyn toisesta. Jokatapauksessa sinä olet muiden mielessä helposti vastemielinen ihminen, et ehkä sitä ymmärrä. Jokainen kantakoon itse seuraukset, eikä kannata ihmetellä, jos jotkut haluaa etäisyyttä, eikä kannata haikalla näiden haukuttujen ystävyyttä takaisin.

• oijoijoi....
        fghjkjhf kirjoitti:

Taidatkin olla näitä kuolemattomien pahojen lauseiden kylväjiä, joihin keksit aina oman oikeutuksen, kuten kuvasit, hakemalla syyn toisesta. Jokatapauksessa sinä olet muiden mielessä helposti vastemielinen ihminen, et ehkä sitä ymmärrä. Jokainen kantakoon itse seuraukset, eikä kannata ihmetellä, jos jotkut haluaa etäisyyttä, eikä kannata haikalla näiden haukuttujen ystävyyttä takaisin.

Ihan kiva syytös tuokin, mutta niinhän se menee, että muita sopii syytellä - vaikka nettikirjoittajia - mutta olla täysin sokea sille, että teet juuri sitä mistä itse kirjoitat. Otat oman oikeutuksen, haet syyn nettikirjoittajasta, olet vastenmielinen, etkä todellakaan sitä ymmärrä. Kiitos.

Jokainen kantakoon myös tekojensa seuraukset. Jos ja kun toimii muita kohtaan väärin, muut siihen tulevat aina reagoimaan.

• oijoijoi...
        fghjkjhf kirjoitti:

Sen verran vielä sanon, vaikkei asia sinulle kuulukaan, että olen pikemminkin niitä, joiden ystävyyttä haikaillaan takaisin useasta suunnasta - turhaan.

• kuvittelet vaan
        oijoijoi... kirjoitti:

Sen verran vielä sanon, vaikkei asia sinulle kuulukaan, että olen pikemminkin niitä, joiden ystävyyttä haikaillaan takaisin useasta suunnasta - turhaan.

Ei sinua kukaan fiksu haikaile oikeasti, ne jota sinä haikailet, tietävät mikä olet ja karttavat sinua.

• oijoijoi.....
        kuvittelet vaan kirjoitti:

Ei sinua kukaan fiksu haikaile oikeasti, ne jota sinä haikailet, tietävät mikä olet ja karttavat sinua.

Etpä näytä sinäkään "karttelevan" sitä, jonka perään täällä katkerana vingut ja nyt toivot epätoivoisesti, että minä olisin hän. Turhaa roikkumista? Hän taitaa kartella sinua, kun joudut täällä vinkumaan randomien perään.

En tarkoita haikailulla typeriä palstoja, kuten sinä "fiksu", vaan yhteydenottoja maailmassa.

• olet vastemielinen
        oijoijoi..... kirjoitti:

Etpä näytä sinäkään "karttelevan" sitä, jonka perään täällä katkerana vingut ja nyt toivot epätoivoisesti, että minä olisin hän. Turhaa roikkumista? Hän taitaa kartella sinua, kun joudut täällä vinkumaan randomien perään.

En tarkoita haikailulla typeriä palstoja, kuten sinä "fiksu", vaan yhteydenottoja maailmassa.

Usko nyt lapsonen, ei sinua kukaan kaipaa, kovasti se totuus ottaa luonnollesi :D

• Olet vastenmielinen
        olet vastemielinen kirjoitti:

Usko nyt lapsonen, ei sinua kukaan kaipaa, kovasti se totuus ottaa luonnollesi :D

En jaksa tyhmän ja lapsellisen kanssa. Kovasti sun luonnolle ottaa, että toisia pyydetään ja toisia ei.

Hyvää loppuelämää, jätä noi säälittävät tekonaurut.

• ;D
        Olet vastenmielinen kirjoitti:

En jaksa tyhmän ja lapsellisen kanssa. Kovasti sun luonnolle ottaa, että toisia pyydetään ja toisia ei.

Hyvää loppuelämää, jätä noi säälittävät tekonaurut.

: D:D: D: D: D:D

• jeee mä saan huomioo
        ;D kirjoitti:

:-P
        ;)
        ;-D
        :-D
        :DDDDD

• illan kohokohta :DDD
        ;D kirjoitti:

huomioo nettikirjoittajalta

;-D

• :D BUBUUAAHHAAA...
        illan kohokohta :DDD kirjoitti:

huomioo nettikirjoittajalta

;-D

Keskonen kävi näköjään hyökkäykseen, oiken viestin laittoi tuplana :)))))

ps. sua ei kukaan kaipaa ;D :D :D :D

• sääliksi käy
        :D BUBUUAAHHAAA... kirjoitti:

Keskonen kävi näköjään hyökkäykseen, oiken viestin laittoi tuplana :)))))

ps. sua ei kukaan kaipaa ;D :D :D :D

Voi sua ressukkaa, mene juomaan aamuolues loppuun.

Häiriköit mua yhtä paljon kuin jotkut livenä. Onneks ei ole aivan noin tyhmiä häiriköitä siellä.

• Niitä on...

liiankin monta.Miltäs kuulostaa...isäukkoni kuoltua kysyin vaimoltani:lähdetkö hautajaisiin?vastaus:en lähde, enhän edes tuntenut koko ihmistä!!! näin sanoi ihminen, jonka vein "näytille" kun jo seurustelimme.Ei siinä mitään...mutta minä vastaavasti kävin hänen ystävän siskon miesystävänkin hautajaisissa, vaikka en oikeesti edes tuntenut, eikä kyllä tuntenut vaimonikaan.Nää tämmöset ei ole tuntemisjuttuja, vaan kumppanin arvostuksesta on kyse.Edellä mainittu oli ns.viimeinen pisara, satutti muutenkin arkaan paikkaan.

• Tämä lause minua

eniten satuttanut..soitan kun taas tarvitsen sinua..tapaamisen päätteeksi :(

• Ei kuulosta...
        Tämä lause minua kirjoitti:

eniten satuttanut..soitan kun taas tarvitsen sinua..tapaamisen päätteeksi :(

tuokaan mukavalta :( miks ihmiset ei osaa ajatella, mitä suustaan laukoo? onneks ei kuitenkaan kaikki oo "possuja" :) pärjääthän?

• parempimyöhään...

Kyllä mä sua katsoisin vähän yläviistoon vaikka en korkkareissa taida alempana paljon olla. Ihastukseni on kylläkin aikamoisen jääräpäinen joten ylläkuvattu ei taida ihan häntä olla. Muuten voisi olla.

• ehkä se on tää

"mitä siinä pillität,ihan hyvä että se paska kuoli",lause mieheni suusta,kun tulin sairaalasta,jossa äitini oli juuri kuollut. oli muuten kertalausahduksella entinen mies.

• Eikä tarvitse

Minun ei tarvitse ajatella, minun ei tarvitse ymmärtää. En tiedä. En ole ajatellut mitään.

• en ikinä kerro

en kerro :P

• teot muistan

Ei mitään käsitystä, en anna sanoille niin suurta merkitystä. Tulevat ja menevät kuin ukkospilvet, enkä takerru sanoihin, korkeintaan niiden välittämään asiaan.

• kaakaopapu

Että en ole ansainnut äitienpäivälahjaa ( mieheni minulle esikoisen jälkeen kun olin ollut masentunut ekan vuoden ja toinen vuosi oli viedä multa hengen)

• pahoillani : (

kyllä on järkyttäviä ihmisiä olemassa...

• kaakopapu
        pahoillani : ( kirjoitti:

kyllä on järkyttäviä ihmisiä olemassa...

Kiitos, meille syntyi vielä lisää lapsia ja seuraavan sain kinuta, sillä hän oli tuominut äitiyteni että olen kyvytön hoitamaan lapsia.

Hän suostui lausahduksella: "no, olkoon, kyllä mä (Hän )sen hoidan".

Sen jälkeen keskityin vain syntyvään lapseen ja siihen että elin mahdollisimman tasapainoista ja stressitöntä elämää, jotta lapsi ei saisi yhtään ylimääräistä annosta stressihormonia.

Tämä seuraava lapsi pelasti minut elämään, enkä päästänyt ketään tuohon vauva-ajan symbioosiin. Suljon ulos mieheni ja vein esikoisen perhepäivähoitoon ihanalle hoitajalle.

Todistin hänelle olevani hyvä äiti.

Ja nyt, on hänen vuoronsa prkl ansaita!

• ed
        kaakopapu kirjoitti:

Kiitos, meille syntyi vielä lisää lapsia ja seuraavan sain kinuta, sillä hän oli tuominut äitiyteni että olen kyvytön hoitamaan lapsia.

Sen jälkeen keskityin vain syntyvään lapseen ja siihen että elin mahdollisimman tasapainoista ja stressitöntä elämää, jotta lapsi ei saisi yhtään ylimääräistä annosta stressihormonia.

Tämä seuraava lapsi pelasti minut elämään, enkä päästänyt ketään tuohon vauva-ajan symbioosiin. Suljon ulos mieheni ja vein esikoisen perhepäivähoitoon ihanalle hoitajalle.

:), siis suljin mieheni ulos tuosta symbioosista , en suinkaan mistään muusta.

• kaakopapu
        kaakopapu kirjoitti:

Mä luulen että sama tapahtui tämän Tuplaiin kohdalla. Todistin hänelle että en ole idiootti, ja loppu on historiaa :D

• ed
        kaakopapu kirjoitti:

Mä luulen että sama tapahtui tämän Tuplaiin kohdalla. Todistin hänelle että en ole idiootti, ja loppu on historiaa :D

Hänestä ja mun miehestä tulisi varmasti toisiaan täydentävä pari.

• ed
        ed kirjoitti:

Hänestä ja mun miehestä tulisi varmasti toisiaan täydentävä pari.

Molempia vetää liha.

• ed
        ed kirjoitti:

Molempia vetää liha.

Ja materia. Sekä ulkoiset kulissit. Ja ovat hyviä vanhempia lapsilleen.

• ed
        ed kirjoitti:

Ja materia. Sekä ulkoiset kulissit. Ja ovat hyviä vanhempia lapsilleen.

Sillä erotuksella että äidin rakkautta ei koskaan voi viedä. Piste. Se kestää vaikeuksienkin yli. On pitkämielinen ja kärsivällinen että viisas.

• samantyyppinen

täälläkin.
        oli ensimmäinen äitienpäiväni, ts ainutlaatuinen ja ikinä toistumaton tilanne, ja kysäisin mieheltäni, lapseni isältä, eikö ole jotain pientä muistamista. tokaisi minulle, etten ole hänen äitinsä, joten hänen ei tarvitse minua muistaa, ja lähti.
        vaikka ei ollut muistanut silloinkaan, kun lapsensa syntyi.

eikä ikinä myöhemminkään.
        en ole koskaan ymmärtänyt, mitä tein, että alkoi minua niin vihaamaan. oman lapsensa vuoksiko?
        ikävä kyllä asia muistuu edelleen mieleen jokainen äitienpäivä, kohta 20v myöhemmin.

• kaakaopapu
        samantyyppinen kirjoitti:

täälläkin.
        oli ensimmäinen äitienpäiväni, ts ainutlaatuinen ja ikinä toistumaton tilanne, ja kysäisin mieheltäni, lapseni isältä, eikö ole jotain pientä muistamista. tokaisi minulle, etten ole hänen äitinsä, joten hänen ei tarvitse minua muistaa, ja lähti.
        vaikka ei ollut muistanut silloinkaan, kun lapsensa syntyi.

eikä ikinä myöhemminkään.
        en ole koskaan ymmärtänyt, mitä tein, että alkoi minua niin vihaamaan. oman lapsensa vuoksiko?
        ikävä kyllä asia muistuu edelleen mieleen jokainen äitienpäivä, kohta 20v myöhemmin.

Oi oi, olen pahoillani :(.

• kaakaopapu
        kaakaopapu kirjoitti:

Oi oi, olen pahoillani :(.

Mä en edes oikeasti edes ole lahjojen perään, mutat kun hän toi esiin tuon ansaita -termin, mikään ei ollut enää samoin kuin ennen.

Voi kele millä egolla sitä päästetään suusta sammakoita!

• edell.
        kaakaopapu kirjoitti:

Mä en edes oikeasti edes ole lahjojen perään, mutat kun hän toi esiin tuon ansaita -termin, mikään ei ollut enää samoin kuin ennen.

Voi kele millä egolla sitä päästetään suusta sammakoita!

en minäkään lahjoja varsinaisesti odottanut, ihan aamukahveet ja joku tulppaani olisi riittänyt :)

kaikenlaisia sitä onkin.. en vaan tosiaankaan ymmärrä, miksi jotkut isät kokevat niin uhkaavaksi lapsen tulon. maailma mullistuu äideillä, näköjään myös isillä, ja kaikki eivät pysy kyydissä.

• Verellä kirjoitettu

Kultaseni tuli kotiin ja sanoi" Voi vittu, kun rakastan sua niin paljon, etten voi naida muita naisia. Täytyy päästä sinusta ensin eroon."
      Eihän siinä mitään...pakkasin laukkuni ja lähdin...
      Herra oli täysin vapaa naimaan ketä ikinä halutti, ei vaan tainnut enään olla yhtä kivaa, kun ei ollutkaan kenelle siitä kertoa ja ketään ketä satuttaa.
      Tosin hyvinkin äkkiä löysi tilalle uuden ja sama peli jatkuu, kohde jota satuttaa on vain vaihtunut. Sääliksi käy, molempia.
      EI kiitos, ei enään koskaan minulle ainakaan.

• kaduttaa

Ääretön kylmyys lauseissa. Jotain muuta myös.

• V K

mitä yrität lukea rivien välistä" kaduttaa"?

• satuttavat sanat

Monetkin lauseet ovat satuttaneet, senhän takia ne sanottiinkin, että ne satuttaisivat. Jotkut ihmiset nauttivat huomatessaan, että heidän sanomat sanat loukkaavat toista. Yleensä loukkaajat ovat niitä, jotka ns.hyvää hyvyyttään sanovat toiselle suoraan mitä toisessa on vikana eli katsottavat olevansa oikeutettuja sanomaan rumasti toiselle. Meneppä sellaselle sanomaan takaisin, mitä hänessä on vikana, niin se on jotain aivan hirveää, ihan kuin olis tehnyt majesteettirikoksen. Enempi niitä satuttavia lauseita on kuullut kuin niitä, joissa kehutaan toista.

• ylä-puolella

Ihmiset ovat joskus sokeita. Loukkaantumisen sijaan voit käyttää aikasi asian noteeraamiseen ja hiljaiseen hymähtämiseen. Vaikka tuollaiset, jotka aina sanovat mitä sattuu ja joille sanominen on majesteettirikos tai heti "kateutta". Heh.

• jooko..

Toivoisin niin ettei tartisi menneitä enää vatvoa..

• jooko..

Ainakaan täällä, kasvotusten sopii oikein hyvin;)

• pä pä pätkii..
        jooko.. kirjoitti:

Ainakaan täällä, kasvotusten sopii oikein hyvin;)

Rauhassa ja rauhallisesti tottakai;)

• ehkä tämäkin
        pä pä pätkii.. kirjoitti:

Rauhassa ja rauhallisesti tottakai;)

sattuu ... tottakai hymynaaman kera eikä aavistustakaan kenelle lupailee .. !!

• Sattuihan se,
        ehkä tämäkin kirjoitti:

tänne ainakin kun oli tuttu ihminen sanomassa mutta kaikkeen tottuu kun tätä tehdään tarpeeksi kauan. Sainhan itsekin tuolla toisaalla pari vastausta vaikkakin eri sävyisiä mutta ehkä sitten se sävy on varattuna minulle.

• HöpötiPöpötiPöö
        ehkä tämäkin kirjoitti:

tolla mitää merkitystä oo sehän on tää hymynaamamies joka on joka naisen kimpusa, alati ja aina vaan, palstojen vakikamaa ajalta kirves ja miekka.

• My choice nro1

Ei tarvii vastata.

• Hän tietää kyllä

Hän tietää sen sanomattakin, että ne sattuivat kaikki. Pieni lapsi tekee asioita ymmärtämättömyyttään, ei koskaan aikuinen ihminen.

• 16+16

" Sun parasta ennen päiväyksesi ja viimeinen käyttöpäivä
      on jo aikoja sitten ohi ", et kelpaa . Nämä olivat ne sanat ja
      " jos sul olis lasipää, vois nähdä miten kusi läikkyy " .

Vaikka sanotaan että " ei haukku haavaa tee ", niin kyllä
      se tekee, murentaa itsetuntoa ja sattuu ihan sairaasti .

Kai mä sitten olen kaiken tuon ansainnut.
      Hiivin luolaani enkä koskaan tule ihmisten ilmoille.

• Q

Eivät ne lausutut, vaan se hiljaisuus.

• A

Usein ansaittua.

• Eeee

Et ansaitse muuta kuin tekstarieron..

• cu.

"Perkele!"

• menneet on menneitä?

Jos niitten voi jo antaa olla? Satutettuja molemmin puolin? Tulevaisuutta jos koittaa/koitettaisi tavoittaa ja jättää menneet??

• Tuon edellytys on

varmasti se että sanoo tuon oikealle ihmiselle eikä tuntemattomalle nettikirjoittajalle.!

• eihän se noin

tapahdu.!!!

• Ehkä se ettei

koskaan sanottu mitään, kaikki sanottiin muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe