Mitä mieltä olette Karhu III -oluesta? Itselläni oli viime syksyyn asti tapana nautiskella litran tölkki sellaista, kun olin jo tukevassa jurrissa. Sitten lokakuussa sen jälkeen lensi laatta, kun olin juonut erilaisia kaljoja tylsyyteen ja kurjuuteen hieman liian nopeassa tahdissa. Sen jälkeen Karhu III -olut on minulle tuonut (ei vielä tuoksullaan, mutta maullaan) mieleen sellaisia asioita kuin pahoinvointi ja masennus. Enää en sitä kovin mielelläni juo. Surullista. Mitenköhän pääsisin tästä kammostani eroon? Litran tölkki oli niin kätevä. Sellainen olisi hauska voida kiskaista ilman ikäviä mielleyhtymiä silloin, kun olen jo juonut hienot, vahvat oluet ja jäljelle jää enää aivojen turtumuksen edistäminen ja lopulta sammumus.
Karhu-olut
12
1485
Vastaukset
- sdwefrg
Tempase litra alkuun pohjiksi.
"Surullista. Mitenköhän pääsisin tästä kammostani eroon?"
Kannattaa hakeutua mielenterveystoimistoon terapiaan, jossa Karhu-kaljakammosi todennäköisesti saadaan muutamalla kymmenellä käyntikerralla hoidettua.
Itse voit yrittää omaehtoista siedätyshoitoa niin, että katselet litran Karhu-tölkkiä, ja samalla ajattelet positiivisia asioita, vaikkapa kesäistä uimarantaa.
Sitten haistele avattua tölkkiä, ja kuvittele kukkaniittyä ja sen tuoksuja.
Sen jälkeen ota pieniä kulauksia, ja kuvittele lapsuuden mansikkamaidon tai muun piintyneen mielijuomasi makua.
Tällä meditointimentelmän muutamalla kymmenellä sessiolla voit saada itsekin hoidettua vaikean psyykkisen traumasi, röörit aukeavat, ja kaljahissisi alkaa asianmukaisesti toimimaan vain alaspäin pötsiin, ja sieltä verenkierron kautta nuppiin.- Cattus Maximus
Laittavat karhunvirtsaan kuulema hartsia ja muutenkin on käsittämätöntä että joku maksaa siitä litkusta jopa 18 egeä /mäykkis.
Minun puolestani voivat haistaa vaikka veen siellä kaljafirman konttorilla. - HeikkiJns1982
Vieläkö tämä lääkäri Torvinen toimii Joensuussa ?
Nyt olis pakko päästä asioimaan hänen luokse.
Jos itse lääkäri luet tämän niin ottaisitko yhteyttä, kiitos.
[email protected] - sepevaan
No ontuo kanssa ongelma! Koittaa kaljalla vetää lärvit!!! Eihän siitä saa ku kovan kusihätän aikaseks hähhäh!
Vetäse kuule iso leka etelä-pohjalaista ohrapirtelöö (kossua), ni eiköhän aatokset
kirkastune! - efeggrf
Itse aloitin alkoholijuomien nauttimisen lonkerolla (0,5l pullolla). 2 viikon sisään toinen, jonka jälkeen meni n, vuosi ennenkuin ostin 6 tölkkiä upcideriä (kuivaomenaa). Sen jälkeen hommannu Liitelistä grafenwalderia ja fosterssia tarjouksesta. Nyt tuli tokmannista karhua mukaan, ja voin sanoa että näistä itse juosuista karhu parasta1
- KARHU-SAAB
Ryyppään sitä paljon. Se on myös nimeni.
- PaSIIIPASIIIII
Älä höpsötä.
- markassa_on_voimaa
Vanhoina hyvinä aikoina lähisiwasta sai sibeliuksella neljä litran karhua, topan mallua ja iltiksen. Niillä lähti ilta mukavasti käyntiin :D
- Anonyymi
Kerran kävelin metsässä ja yhtäkkiä rupes kusettaan ihan hirveesti. No mitäpä muutakaan ku äkkiä housut pois ja kyykkyyn. Sitten kohta ilmesty karhu ja aattelin että nyt tuli loppu mutta karhu säikähtikin mua ja lähti karkuun tuhatta ja sataa. Ei kai ollu ennen nähny kusevaa ihmistä. Voisko olla täydellisempää ajotusta kusihädälle.
- Anonyymi
Karhujuttuja on kiva lukee Otso-nimisenä.
- Anonyymi
Onpas hyviä marjoja! Omnomnomnom... no voi perkele! Mikä siellä perseessä kutiaa niin perkeleesti! Aah, en kestä, nyt pitää raapia! Mutta ei tassut ylety. No sitten kiehnätään maata vasten! No niin, johan rupee helpottaan! Aah, aah, kun helpottaa. Vielä vähän! Noin nyt loppu! Ja sitten taas marjoja suuhun! Omnomnomnom!
https://www.youtube.com/watch?v=hJ78lGrR4hc
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376