Mikään ei ole sen parempaa kuin muutama hyvä ystävä. Olen aina halunnut kutsua heidät kyläilemään ja jutella naisten asioita. Leipoa muutaman kakun:) Mikä minun kohdallani mättää koska tuo on ollut toteutumaton haave? Olen yrittänyt
asiaa, mutta se on ollut kuin "kristallimaljakko" kun saan sen käsiini se putoaa ja murskaantuu sirpaleiksi. Onko tähän asiaan tulossa muutos? Parannusta? Minut on toisinsanoen lyöty polvilleni monta kertaa, mutta aina olen sieltä noussut.
Olen ollut itsekkin laiska asioissa, mutta jaksan silti toivoa parempaa huomista.
Keskiyölle. sua kiittäen
uusi alku
1
51
Vastaukset
Hei
ensinnäkin, sinä olet äärettömän fiksu ihminen. fiksumpi kuin nimimerkkisi.
ajatellessani suomalaista tapaa, voisit saada enemmän vieraita viinilasillelle ja suolaisille makupaloille, kuin kakkukahville. sinulla on kirjoitustaito hyppysissäsi ja sinun tulisi hyödyntää sitä!!!
ota osaa kirjoituskilpailuihin, kirjoita pari lyhyttä ja ytimekästä lyhytromaania tai pakinaa, se on sinun avaimesi sosiaalisuuteen! sinun ei tosiaankaan tarvitse kerjätä ketään, päinvastoin.
jos vain tahdot, tulee aika, jolloin sinun kakkukahvejasi kerjätään.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707