Reklamaatio-osoite DNA:lle

Anonyymi

DNA on markkinahäirikkö, jolla on vetävät mainokset ja tarjoukset, mutta siihen se sitten loppuukin.
Virheellisiä laskuja, olematon asiakaspalvelu, viivytystekniikka virheiden korjaamisessa jne.Lista on loputon.

Tässä meiliosoite, johon kannattaa lähettää yksilöidyt ja selkeät valitukset.
Säästäkää DNA:n vastaukset, jos on tarvetta viedä asiaa eteenpäin.
mobiiliasiakaspalvelu@dna.fi
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/reklamaatio/

Jos asiat eivät ratkea DNA:n kanssa, tässä linkki, johon asian voi lähettää jatkokäsittelyyn - https://qune.kuluttajavirasto.fi/kuluttajaneuvonta/public/web_aloitus.aspx

39 kommenttia

Vastaukset

  • Kyllä olen samaa mieltä. Laitoin tuon yhteydenottopyynnön kuluttajavirastoon.
    Ihan kauheeta huijausta. Jätin myös DNA:lle esimiehelle soittopyynnön. Pakko tuo koko paska on irtisanoa, toi on jo niin naurettavaa ku maksan 100-200e/kk ja vielä kun selvisi että he ovat kuukaudessa huijanneet minulta 14e jostain netti jutusta mitä minä en edes käytä!
    Nyt vain miettimään hyvää liittymää. Dna asiakkaana kun olen ollut jo vuosia ja nyt ne tollai kusettaa... huh huh.

  • Saunalahdella on paljon parempi asiakaspalvelu, kannattaa kokeilla. Jos lasku on enemmän, kuin on sovittu, hyvittävät sen.

  • Haluaisin reklamoida ns.ajanvieteviesteistä,jotka dna:n tietojan mukaan tulevat Virosta.En ole niihin vastannut,niitä on saattanut tulla kerralla kymmenenkin.Kysymys on jonkin sortin kilpailusta.Viestien lähettäjä kuulemma laskuttaa viesteistä minua,joka on aivan törkeää.
    Nyt on kaikki mahdolliset estot,mutta aikaisemmin olen maksanut tyhmyydestänin.200 E.Olisi tosi kivaa,jos DNA tekisi jotain hyväkseni maksujen lähettäjän suhteen ja palauttaisi vaikka rahaa takaisin.

    Riitta Vanhahonko p040-8381048

  • Laskun numero 29446363.
    Tullut 03.01.2013 ja eräpäivä jo 10.01.
    Sisältöpalvelu tekstiviestillä: Ajanvietepalvelut 50€.
    Mitkä palvelut maksaa näin paljon. Niitä ei ole eritelty.

    Terv. Pekka Levänen 43922749

    • Ei dna näitä viestejä lue!

    • Ei lue kirjoitti:

      Ei dna näitä viestejä lue!

      Hei!

      Tätä nykyä ollaan kyllä paikalla kuuntelemassa ja neuvomassa, saa nykiä hihasta. :)

      Ketjussa olleista tapauksista ollaan jo toivottavasti ollut yhteydessä asiakaspalveluun.

      Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät tarvittaessa osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

    • Minä jo tyydyin kohtalooni, vaan DNA näyttää vain jatkavan.

      Sain tänään klo 13.18 puhelun nuoren mieshenkilön mukaan DNA:n myynnistä, numerosta +358444333411 .
      Nimeään tai esimiestään mies ei suostunut kertomaan tenttauksestani huolimatta. Löi lopuksi luurin korvaan.

      Mies tarjosi minulle mahdollisuutta 'laskea' tämän ko. mobiililaajakaistan hintaa 14,90 EURoon.
      Ihmettelin kun sen hinta on ollut 12,90 EUR/kk, että mitenkäs tämä nyt laskee yhtään mitään.

      Miehen mukaan etu, joka tilausvahvistuksen mukaan on voimassa 24kk ajan (tilattu 22.9.2016) loppuu pian, ja normaalihinta on 19,90 EUR/kk. Etu on kuulema myyty siksi, että minulla olisi Rajaton-liittymä, jota miehen mukaan minulla ei enää ole. MINULLA EI OLE KOSKAAN OLLUT RAJATON-LIITTYMÄÄ!

      Mieskin ihmetteli miten olen saanut netistä tilattua tällaisen 12,90 liittymän, kun se vaatii Rajaton-liittymän.
      Ilmeisesti jo myynnissä DNA:n webbisivuilla on siis tapahtunut DNA:n virhe, koska miehen mukaan DNA:n ei olisi koskaan pitänyt myydä minulle tällaista liittymää.

      Miehen mukaan DNA kiristää minulta nyt enemmän rahaa, koska miehen mukaan DNA:n sitoumukset ilmeisesti virheellisesti myöntämästään 12,90 EUR hinnasta eivät sido heitä, mutta edun kestoksi mieltämäni määräaikaisuus taas miehen mukaan sitoo minua.
      Miten tämä on kohtuullista kuluttajaa kohtaan? Pörssiyhtiö sanelee laskun loppusumman ja kuluttaja ei voi valittaa?

      Aiemmin liittämässäni tilausvahvistuksessa lukee
      "Määräaikaiskauden kokonaishinta 309,60 €." Tämä on 24kk * 12,90EUR/kk.

      Nyt DNA ilmeisesti yrittää kiristää minulta jo laskutetun 6kk * 12,90EUR/kk lisäksi 18kk * 19,90 EUR/kk.
      Tällöin määräaikaiskauden kokonaishinnaksi tulee 435,60 EUR - mihin en ole suostunut!

  • Dna:n laskut monikertaistuivat viime talven aikana ja palveluneuvojat yrittivät koko ajan sanoa, että puhelinlaskut on oikein ja ihan paras eräs vastaus, että ottakaa yhteys kuluttaja-asiamieheen. Vastausajat heillä on ihan järkyttävän pitkiä ja tuntuu niinkuin porukka nuoria olisi laitettu heittämään mikä minkäkinlaista vastausta vähäb sinne toista tänne. Olemme sanoneet liittymät irti ja pitänee sitten antaa tämäkin kuluttaja asiamiehelle. Uskomatonta asiakaspalvelua.

    • DNA TOIMII MAINIOSTI ! EI YLIMÄÄRÄSIÄ LASKUJA ! YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU !!
      TOISIN KUN SANALAHDELLA JA SONERALLA !!!

    • TYYTYVÄINEN kirjoitti:

      DNA TOIMII MAINIOSTI ! EI YLIMÄÄRÄSIÄ LASKUJA ! YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU !!
      TOISIN KUN SANALAHDELLA JA SONERALLA !!!

      Mistä näitä HUUTAJIA riittää. Varmaan henkilökuntaa.

  • Surkeaa asiakaspalvelua DNA:lla ! Kun saan tämän laskusotkun selvitettyä niin en IKINÄ enään ota DNA:n palveluja. Asiakaspalvelussa ylimielistä porukkaa !

  • olen ostanut maksuasiakassopimuksella 620 nokia lumianhinta 239 euroa kuitti 287541 tuo puhelin kuumeni jonka toimesta putosi kädestäni rappusille ja etu lasi rikkoutui käytin puhelinta ensin valtakadulla dna liiikkeessä ja kerroin mitä oli tapahtunut ja myyjä sanoi rttä jos jätän puhelimen heille menee helsinkiin tarkastettavaksi ja että minulle tulee tarkastuksesta 35 euron lasku myyjä kehotti viemään puhelimen lappeen rannan FiXFONE ratakadulle minulle sanottiin heti että etu lasi paska na ei mene takuuseen millään ei otettu huomioon mitenkä asia oli tapahtunut kun kerroin että puhelin kuumeni jonka toimesta putosi kädestäni rappusille elikä ei tahdota uskoa että asia tapahtui kertomallani tavalla hinnaksi sanottiin vain 95 euroa meni viikko kun minulle soitettiin ja sanottiin puhelimessa olevan myös kosteus vaurio en ole ainaskaan itse aiheuttanut kosteusvauriota puhelimeen enkä ymmärrä mistä se tulee kukaan ei tyodellakaan uita puhelimiaan vesiastioissa uskon kuitenkin että tuo kosteus vaurio syntyy kun puhelin kuumenee mitä se ei saisi tehdä joten vaurio tulee puhelimen kuumenemisesta ei käyttäjien toimesta mielestäni puhelin myyjät ja takuun tuotteelle antajat ovat maksu ja korvaus velvollisia eikä kuluttaja ELIKÄ MINÄ EN OLE KORVAUS VELVOLLINEN JA HALUANKIN ETTÄ JOS TAKUU EI KORVAA MINULLE UUTTA PUHELINTA SANON IRTI OSTTAMANI LUMIA 620 PUHELIN MAKSUASIAKASSOPIMUKSEN MINUUN VOI OTTAA YHTEYTTÄ PUHELIMN NUMEROON 0466404714 SÄHKÖPOSTINI ON jalmari:miranda@hotmail:com odotanpikaista yhteyden ottoa terveisin hilja åkerlund kalliokatu5 53400 lappeenranta

  • Oletteko te, jotka kirjoittelette DNA:lle tällä palstalla ihan vajaaälyisiä? Tämä palsta on keskustelupalsta, ei DNA:n asiakaspalvelupiste. Kukaan DNA:asiakaspalvelutyöntekijöistä ei lue tätä palstaa, joten ette saa apua ongelmiinne täältä. Soittakaa DNA:n asiakaspalveluun jos haluatte asiakaspalvelua.

  • 9pvä avautui uusi tukisivusto johon kannattaa kirjoittaa Dna / welho kyssärit ja saa vastauksenkin! Asiakaspalvelulta. Jaa osoite?
    Etsi itse asiakastiedotteista.

  • Irtisanoin tyttärien 2 liittymää dnalta ja otin 5 uutta koko perheelle. Toista liittymää ei voinut iritsanoa heti määräaikaisuuden vuoksi, vaan se sovittiin irtisanottavaksi määräajan loppumiskohtaan. Liittymää ei enää koskaan käytetty ja sim-kortti hävitettiin.

    Myöhemmin dna myyjä soitti ja halusi päivittää liittymiäni, koska niiden alennukset olisivat päättyneet. Sovittiin että uusitaan, muttei mitään määräaikaisuuksia laiteta.

    Soparit tuli kotiin, ja niissä oli pitkät määräaikaisuudet ja ne tuli irtisnoat tietyssä ajassa, tai sopimukset katsottiin hyväksytyksi.

    Sain raivarin myyjän kusettamisesta ja pyysin myyjän yhteistietoja dnalta, eivät antaneet ja lupasivat irtisanoa liittymät ja näin tehtiin.

    Myöhemmin alkoi tulemaan laskuja tästä toisen tyttären vanhemmasta liittymästä, joka oli pitänyt irtisanoa jo kauan sitten. Dna sano ettei heillä ole merkintää sen irtisnomisesta! Haloo iidiootit.

    Siitä oli tullut laskuja pitkään ja vaimo oli luullut niiden liittyvän mobiililaajakaistaan ja oli maksanut niitä.

    Dna ilmoitti että laskut on maksamalla hyväksytty, vaikkei koko liittymää ole enää ollut käytössä 2 vuoteen. Hyvityksiä ei ole luvassa.

    Sovin asiakaspalvelun kanssa, ettei viimeistä laskua makseta ja liittymä irtisanottiin.

    Vaimoni oli kuitenkin samana päivänä maksanut karhulaskun ja näin se hyvitys meni hukkaan. No. Maksamisesta jne. huolimatta, liittymästä tulee laskuja edelleen vaikka se näkyy asiakaspalvelussa irtisanotuksi.

    Laskuissa on uhkauksia perintätoimistosta ja liittymän katkaisemisesta ellei maksa. Ja jos menen maksmaan olen hyväksynyt peruustettoman laskun ja sama touhu jatkuu. Tämä on aivan käsittämätöntä paskaa.

    Ryöstävät ihmisiä laillisesti.

    Teen tutkintapyynnön poliisille, toteutuuko tässä kiristämisen ja petoksen tunnusmerkistö.

  • Vihaa vaan mutta jo ensimmäinen lause antaa ymmärtää, että vaikeutesi jatkuu olipa liittymänne vaikka kehäkolmonen...

  • 0405285218,onni M
    Laskutus05.05.2014,Tiedonsiiron päivähinta.16 kpl 26.02e yhteensä 32.26e.
    Vaikka ei ole palvelua,odotan vastausta,

  • Minullekin tuli DNA:lta mokkulan lasku kaksi viikkoa sopimuksen päättymisen jälkeen. Myyjä ei kertonut, eikä missään papereissa ei lukenut että sopimus jatkuisi 24 kk jälkeen määräaikaisena. Soneralla tehtiin nuo asiat varsin selväksi.

  • Minä vaihdoin vanhan kännyn, jota käytetään vain tekstiviesteihin, samsung C3595 peruspuhelimeen. Vaihdoin vain simkortin, en aktivoinut mitään nettiyheyksiä.

    Ensimmäisessä laskussa oli tiedonsiirtomaksua. Kysyin siitä kaksikin kertaa, molemmat vastaukset oli eri ihmisiltä, ja eivät vastanneet peruskysymykseen.
    Känny voi kuulemma käyttää tiedonsiirtoa esim tietojen hakemiseen, vaikka nettiä ei ole aktivoitu...Käskettiin tutustua puhelimen ohjeisiin. Siinä ei ole mainintaa asiasta.

    Mielenkiintoiseksi asian tekee, että toinen puhelin (nokia) vaihdettiin muutama kk aiemmin, sim-kortin vaihatamisen jälkeen ei mitään erilaisuuksia. Normaali puheliittynä. Samsungilla ei ole edes outoja tekstiviestejä tullut.

    Tein heti ekälaskun jälkeen dataeston operaattorille (kytkettiin vasxta parin pv päästä). Nyt tuli uusi lasku, tiedonsiirtoa joka päivä siihen saakka! Takuulla sitä ei käytetty, edes yhteyksiä siis ei aktivoitu.
    En saa selviä vastauksia, jankkaavat vain, että mahdiollisuus tiedonsiirtoon on oletuksena...ehkä joku sovellutus on jäänyt päälle... Mikä sovelus kun pihelimessa ei niitä ole? Tuntuu, että nämä "palvceluneuvojaeT luulevat, että ei ole olemassa muita kuinm älypuhelimia!

  • Kun laitoit sim-kortin puhelimeen sait varmaan dnalta tekstiviestin, joka piti tallentaa ohjeenn mukaan. Siinä sulle tuli oletuksena kaikki yhteysasetukset automaattisesti. Vai ei 3g puhelimessa ole mitään sovelluksia?. Katkaise nettiyhteys poistamalla internet profiilisi.

    • Kun en oleedes luonut internet-profiilia! Tästä en saa dna:lta vastausta, toimiiko tiedonsiirto ilman internet-profiilia?

      Tuoasetusviesti viesti tuli, mutta ei auennut mitä se sisältää, en sitä tietoisesti tallentanut, ellei sitten avaaminen sitä automaattisesti tehnyt,Varoin luomasta profiilia.

      Kesällä ostettuun Nokian kännyyn ei tälläista tullut.
      Jos tälläinen seikka on olemassa, pitäisi jossain olla selkeä varoitus yhtysasetusten hyväksymisestä.

      Mitä muuten puhelin päivittää joka päivä, kun profiileja ei ole luotu, eikä dataa käytetty?
      Siis toimiiko netiyhteys automaatisesti, ilman profiilin luomista?

  • DNA ryösti minutkin. Törkeä ryöstö!!! Ja valittaa ei edes voi kun kyse on pienyrityksen liittymästä.

    Pitkään meni ihan hyvin, minulla oli samsungin 3g puhelin ja laskut olivat ok.

    Sitten halusin vaihtaa 3g simpukkaan. Välittömästi puhelimen käyttöönoton jälkeen laskut moninkertaistuivat tiedonsiirtojen takia, eli puhelin alkoi "päivittää" itseään netissä. kukaan ei vain minulle eli asiakkaalle kertonut tästä mitään.

    Sain isot laskut vaikka en ole koskaan käynyt puelimellani netissä.

    ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA IKINÄ TEHKÖ MITÄÄN SOPIMUKSIA DNA:N KANSSA!

    • Dnan toiminta ja laskutus on törkeää. Dna laskuttaa multimediaviesteistä, joita ei ole lähetetty.

      Tarkkailkaa laskuanne minulle tullut seuraavia veloituksia:
      Multimediaviestit ulkomaille *** Muu operaattori

      Asiakaspalvelu ei vastaa asiaan, eikä tutki. Ilmoittavat, että viestit on lähetetty ulkomaille, vaikka ei mitään numero tms tiedosta.. Puhelimesta tarkistettu, että ko. ulkomaan viesteiksi laskutetut viestit on lähetetty suomalaiseen liittymään suomeen.

      Numerotietona on *** eli ei numeroa. Dna keksii tällaisiä ylimääräisiä laskuja, jotta pakettiliittymään tulisi lisää laskua. Vaikka sinulla on rajaton liittymä, olen 100% varma että laskusi ylittää pakettihinnan reippaasti tekaistuilla viesteillä tms.

  • Irtisanomme sopimuksemme , asiakastunnus 323709, sillä asuinalueellamme nettiyhteys DNa:n kautta on niin hidas etteivät sivut aukea kunnolla ja yhteys pätkii. Mokkula ei toimi kuten on luvattu 3G:n nopeudella. Nyt yhteys ei ole toiminut kohtaa kahteen viikkoon. Emme halua enää maksaa turhasta. Olemme olleet yhteydessä firmanne nettitukihenkilöihin, eivätkä hekään ole voineet auttaa. Kirjaukset yhteydenotoistamme voitte tarkistaa tiedostoistanne.

  • Ikävää, että joku luulee tätä DNA:n asiakaspalveluksi!

    ON HAASTAVAA OLLA DNA:N ASIAKAS – VINKKEJÄ MUILLE ASIAKKAILLE

    Täytyy myöntää, että suurimmaksi osaksi olen saanut ystävällistä kohtelua DNA:n asikaspalvelulta, muutamaa kertaa lukuunottamatta. Yhteydenottoja tosin on ollut monta, koska yritys

    1) lähettää aivan käsittämättömiä ja jopa käsittääkseni virheellisiä laskuja

    2) ei toimita yhdellä kertaa sovittuja palveluja

    3) markkinoi puhelimitse valheellisesti, eli pakkomyy turhia palveluja vanhoille asiakkaille

    4) ei aina vastaa yhteydenottopyyntöihin

    5) puhelimitse tavoitettu henkilökunta ei ole teknisesti koulutettua

    6) ei pidä puhelimitse sovituista asioista kiinni

    7) ei toimita ainakaan automaattisesti uusien laitteiden vaatimien toimintojen tilalle uusia laitteita vanhojen tilalle (Digiboksi vaatii ainoan kaapelimodeemin ulostulon, joka olisi muuten tietokoneen käytössä).

    Varoitan siis kaikkia DNA:n kanssa asiointia harkitsevia miettimään uudelleen tai pyytämään vähintään kirjallinen todiste sovituista asioista. Kirjallisena todisteena ei voi pitää tilausvahvistusta, koska siitä ei saane selvää kuin asiaan vihkiytynyt lakimies – jos hänkään.

  • Tässä vastaus kun ilmoitin toimimattomasta veppi liittymästä, liittymällä ei voi käytännössä tehdä mitää mutta dna mittaus järjestelmälle riittää gprs yhteysnopeus. Kyseessä on dc veppiliittymä mikä toimii muilla operaattoreilla noin 21mt nopeudella.

    Kiitos yhteydenotostasi koskien markkinointiviestejä ja liittymän irtisanomista.

    Olen nyt poistanut tiedoistasi markkinointiluvan, joten sinulle ei jatkossa tule mainoksia DNA:lta sähköpostiisi.

    Liittymälläsi DNA Veppi 04******** on 24 kuukauden määräaikainen sopimus, joka on tehty 18.9.2013. Täten määräaikaisuutesi päättyy 17.9.2015, jonka jälkeen liittymän voi halutessaan irtisanoa. Mikäli irtisanot liittymän kesken määräaikaisuuden, erääntyy kaikki jäljellä olevat kuukausierät sopimuskauden loppuun asti, maksettavaksi kerralla seuraavalla laskullasi.

    Jos sinulla heräsi kysymyksiä asian suhteen, saat lisätietoa asiakaspalvelustamme 044 144 044 (ma-pe 8-18 ja la 9-16.30) tai vastaamalla tähän viestiketjuun.

    Hyvää viikonloppua toivottaen

    Janne Pasanen
    palveluneuvoja
    DNA asiakaspalvelu
    p. 044 144 044

  • Kuluttajilla on onneksi tuo kuluttajavalituslautakunta jolla jopa DNA:n saa tottelemaan. Taloyhtiötä ei kuluttajavalituslautakunta kosketa, joten vilkaiskaa keskustelua
    http://keskustelu.suomi24.fi/node/12585806 siitä miten DNA vastaa (= jättää vastaamatta) palvelupyyntöihin.
    Siitä näkyy DNA:n toiminta:
    - 1300 eur/v yhdestä narusta
    - ei neuvoja, ei apua jos tonttijohdossa on vika
    - 9 kk irtisanomisaika

    Yksinkertainen ja toimiva ohje: Kiertäkää DNA ja kaukaa (muuten voipi jälkikäteen kaduttaa).
    Jos olette erehtyneet DNA:n asiakkaaksi, varmistakaa DNA:lta mihin asti määräaikaisuus teitä sitoo ja vaihtakaa halvempaan ja parempaan sitten.

    • Ai niin. Vielä tiedoksi:
      - DNA:n johtoryhmässä ketään ei näyttäisi olevan nimetty vastaamaan markkinoinnista ja viestinnästä. Ilmeisesti jaettu vastuu heillä toimii parhaiten ;-)
      - kun en johtoryhmätason vastuuhenkilöä löytänyt pistin viestin tiedoksi toimitusjohtajalle ja markkinointipäällikölle. Arvatkaa vastasiko kumpikaan ?
      Juu ei vastannut.

      Niin että voitte muutkin kokeilla onneanne..

      Mutta odotellessa kannattaa vaihtaa palveluntarjoajaa..
      Goodbye DNA :-)

    • Toivojan kirjoitti:

      Ai niin. Vielä tiedoksi:
      - DNA:n johtoryhmässä ketään ei näyttäisi olevan nimetty vastaamaan markkinoinnista ja viestinnästä. Ilmeisesti jaettu vastuu heillä toimii parhaiten ;-)
      - kun en johtoryhmätason vastuuhenkilöä löytänyt pistin viestin tiedoksi toimitusjohtajalle ja markkinointipäällikölle. Arvatkaa vastasiko kumpikaan ?
      Juu ei vastannut.

      Niin että voitte muutkin kokeilla onneanne..

      Mutta odotellessa kannattaa vaihtaa palveluntarjoajaa..
      Goodbye DNA :-)

      Hei Toivojan!

      Operatiivinen johtomme ei käsittele reklamaatioita. Jos asiasi vaatii käsittelyä niin tämä hoituu kyllä kuntoon asiakaspalvelun kautta. :)

      Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

    • dna_fi kirjoitti:

      Hei Toivojan!

      Operatiivinen johtomme ei käsittele reklamaatioita. Jos asiasi vaatii käsittelyä niin tämä hoituu kyllä kuntoon asiakaspalvelun kautta. :)

      Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

      Sinnekö se irtisanomisilmoitus halutaan toimitettavan? ;-)

      Minulle riitti ihan kun Elisalle sanoin että hoitavat irtisanomisen puolestani :-)

      Taloyhtiöliittymän varmaan hoitaa isännöitsijä kun hallituksen puheenjohtajana käsken, eli en taida enää tarvita sitä palvelua jota pyytämällä en loppukesästä saanut. Olisin tosiaan ollut vailla neuvoja, mutta kun niitä ei löytynyt niin kaivoin ne sitten muualta.

      Edelleen suosittelen kaikille tutuille ja tuntemattomille että hakevat parempaa, nopeampaa ja halvempaa palvelua, kun sitäkin kerran on tarjolla :-)

  • DNA laskuttaa liikaa, ilman perusteita. Asiakaspalvelu näiden korjaamiseksi on surkeaa ja hidasta. Koko yritys on tässä vaiheessa kasvoton peluri josta ei saa mitään otetta. En todellakaan suosittele kenellekään..!!!

  • Itsellä ei mitään ongelmia DNA:n kanssa, vikapalvelu toimii ja korjaavat viat nopeasti, asiakaspalvelu toimii myös, kunhan kaikki kertoo alusta loppuun.

    Elisasta ja saunalahdesta sellaista kokemusta, että eivät vikoja korjaa jos ei ole riittävästi valittajia, eli vähintään vuosi menee ja aina yrittävät lisämaksullisia asioita tyrkyttää, esim. SIM-kortin vaihto 5€, halvempi vaihtaa operaattoria ja DNA:lta ja Soneralta taisiat kortit olla ilmaisia kun liikkeestä hakee.

    Täällä ja lähialueilla ei juuri missään Elisan verkko toimi kunnolla ja ei kenelläkään, kuuluvuus saattaa täysistä mennä yhtäkkiä nollaan, netti on epävarmempi kuin vanha modeemi yhteys ja nopeus monesti alle puhelinmodeemin nopeuden eli google ehkä voi aueta 30sekunnissa. DNA:lla ja Soneralla aukeaa noin 0,1 sekunnissa.

    • Dna uusi simkortti 10€ ps. korjasin virheesi,olen myös dna:n asiakas. Riippuu kuka hoitaa asiaa missäkin firmassa. Välillä kärsii asiakas,välillä operaattori.

  • kun tulot meni nollaan pyysintarjousta Soneralta 2lapseni ja omaan liittymään 044 348nnnn ja yllätyksekseni sain DNAa edullisemman 6€/kk Soneralta tänä vuonna. Sonera ja itsekin OmaDNA sivulta tarkistin, että liittymän kampanja olisi loppumassa 29.6. -16 vaikka viikkoa aiemin oli DNAmyyjä tyrkttänyt että jatkoaikaa pitää tilata muuten, jos et vaihda operaattoria joudut seuraavan kuukauden maksamaan korotettuahintaa yms. Sonera kuitenkin kertoi 20.6. onnistuneensa korvamaan liittymäni.
    Nytpä DNA oli ponkaissut minulle uuden nron 041 nnnnnnn, ja viikko sitten tuli lasku siitä entisestä poisheitetystä SIMkortista tolla uudella puhnrolla. 250€ tulossa lqskua siis puhelinmyyjän klikkauksen perusteella!, vaikka olen korvannut SIMin Soneralla!! Mitään reklamaatioyhteyttä eivät ilmoittaneet, kun huomautin DNA-asiakaspalveluun olevani vailla koko SIMiä ja maksukyvytön.
    Toivottavasti Kuluttajan suoja hoitaa homman. Olen vain rääpäle suuren oikeusmurhaajan rinnalla.

  • DNA soitti eilen. Meillä toimiva nettiliittymä, 17,90 /kk puoli vuotta, sen jälkeen 19,90.
    Myyjä sanoi että kyseinen liittymätyyppi loppuu ja edullisin jatkossa olisi tuplalaajakaista jossa 2 korttia. Mieheni sotten tyytyi siihen koska nettiä nyt tarvitaan.
    Otin asiaan selkoa netissä, se mitään oo loppumassa, ...eiku autoon ja lähimpään dna kauppaan.
    Siellä asia selvisi, eli myyjä puhunu täyttä paskaa.
    Onneksi korjasivat siellä asian.
    Hitto näitä pellejä joita ne sinne palkkaa, todella montaa ihmistä näin huijattu, varsinkin vanhuksia.
    Myydään nettiyhteyksiä sellasille jotka ei omusta edes tietokonetta, valehdellaan vaan että tällänen nyt pakko olla nyt kaikilla.
    Suoraveloituksella kun laskut menee niin perunkirjoituksessa sitte ihmetellään että ai mummalla oli tällänen nettiliittymäkin vaikka ei omista tietokonetta eikä älypuhelinta, huh huh

  • Joo kajaanin dna juoksutti asiakasta turhaan , kun tarjoustuote oli loppunut kuulmma perjantaina ja kotisivujen mukaan niitä piti olla.

  • Kuka muistaa aloittajan ensimmäisen lauseen sanojan? Oli aikoinaan Soneran toimari mutta sai kenkää osakesotkujen takia. Kyse on Pekka Vennamosta, postipatesta joka ilmeisen huonosti ymmärsi alan kovaa kilpailua. Silloinhan liittymän hankkija voi saada 600 markalla puheaikaa.

  • dna on täyttä paskaa, äidilleni tyrkytettiin jotain paskaa android pohjaista digiboxia. Vaikka hän useaan kertaan sanoi että on viemässä mummia sairaalaan eikä ehdi puhua. "joo mä ymmärrän" totesi myyjä ja jatkoi tyrkyttämistä.
    Yhteydenoton syyhän oli se että määräaika liittymälle tuli umpeen.
    Äiti pyysi minua puhumaan asiakaspalveluun koska myyjä uhkasi soittaa uudestaan seuraavana päivänä. Niin teinkin.
    Sanoin puhelun aluksi että tarve on saada uusi puhelinliittymä ja kysyin hintoja. Kun hinnat olivat jotain 35e+/kk tuumasin että kilpailijalla löytyy vastaavaa halvemmalla - ilman jotain 12kk sitoutumista. Sitten myyjä siirsi taas aiheen johonkin vitun digiboxiin. Sanoin ettemme tarvitse digiboxia. Myyjä hetken tuumi ja sanoi "eihän sitä kukaan TARVITSE mutta nyt tämä androidpohjainen..." arvaa leikkasiko kiinni.
    Tuli tehtyä aika selväksi mitä olen mieltä vanhusten kusettamisesta yms. Pyysin päästä juttelemaan esimiehelle. Myyjä kävi jossain ja tuli takaisin että ei käy. Aha, valitus pitää tehdä jotain virallista reittiä pitkin. Teimmekin, mutta mitään vastausta ei kuulunut.
    Loppupuhelun myyjä vain totesi toteamistaan että hän on tässä toiminut oikein ja oikeassa, ehdotin että lopetamme tyhmän jankkaamisen ja keskustelemme siitä että mitä nyt oikeasti tarvitaan. Myyjällä meni kuitenkin hiekkaa (!)naan ja sanoi että kyllä tämä nyt oli niin IKÄVÄÄ että hyvää päivänjatkoa.
    Saako nuo saatanan huijarit rahaa siitä että ne myy jotain paskadigiboxia? Se on meinaa sillai et pai pai dna 4ever ja nyt siirtyy useampi liittymä ja tabletin mokkulan liittymä ihan jonkun toisen tarjoajan leipiin.
    Oikeasti tuo on niin sairasta paskaa, pitääkö tästä tehdä jonnekkin kuluttajavirastolle jo valitus? En ole koskaan saanut noin huonoa asiakaspalvelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.