Hieno lisäosa firefoxiin!

Onneksi on Windows!

Mutta taas: "......ettei Collusion toimi kaikilla Linux-koneilla. "

Missä linux - siellä ongelma!

27

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiiko windowsilla

Fedoralla toimii mainiosti mutta mahtaako onnistua windowsilla ? ;)

• widowsilla juuri

toimii tuo uusi juttu mutta linkkuroilla ei toimi !

• Kerro lisää
        widowsilla juuri kirjoitti:

>...linkkuroilla ei toimi !

No kerrohan mikä tämä minun Fedora kun just tuo uusi juttu toimii mainiosti?

• ei ole mitään
        Kerro lisää kirjoitti:

>...linkkuroilla ei toimi !

No kerrohan mikä tämä minun Fedora kun just tuo uusi juttu toimii mainiosti?

todisteita toiminnasta nähty ja kuten hyvin tiedät ei linkkura-urpon sanaan voi luottaa !

• «»
        widowsilla juuri kirjoitti:

Hienosti toimii, mutta näkymä on kalpea, johtuen kaikista seurantabloggereista, jotka toimivat.

• Kelpaako tämä?
        ei ole mitään kirjoitti:

todisteita toiminnasta nähty ja kuten hyvin tiedät ei linkkura-urpon sanaan voi luottaa !

>...todisteita toiminnasta nähty...

Näkyykö tämä?

http://aijaa.com/005389990085

• on sillain rajattu
        Kelpaako tämä? kirjoitti:

>...todisteita toiminnasta nähty...

Näkyykö tämä?

http://aijaa.com/005389990085

että on varmaan windowsilla saatu tuo näkymä ..

• Kelpaako tämä?
        on sillain rajattu kirjoitti:

että on varmaan windowsilla saatu tuo näkymä ..

>...varmaan windowsilla...

Ei ole mulla ollut windowsia moneen vuoteen. ;)

• ei enää ikinäubuntua

"......ettei Collusion toimi kaikilla Linux-koneilla. "

Ei tietenkään!

Ubutubuilla alkaa taas se sudo-apteekkien selvittely, niinkuin AINA, kun jokin uusi ohjelma tai lisäosa tulee johonkin selaimeen!!

Paitsi tietysti IE9:ään, jota ei edes saa ubutubuun! Jatkuvaa arpapeliä, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.....

Ei tule ubuntuilla ikinä valmista, aina sama laulu...sudo apt-get....sököti sököti...toimii....ei toimi...toimiiko...ei toimi...jne..jne...
      olkoon kyse sitten mistä tahansa!

• ei toimi linux
    • 19+7

MikroPC kirjoittaa:
      "Jotkut ovat valittaneet, ettei Collusion toimi kaikilla Linux-koneilla."

Ainahan nämä MS-peelot väittävät, ettei mikään toimi Linuxeissa.

Eiväthän ne saa mitään toimimaan missään tai osaa kokeilla itse mitään. Pentillekin äiti-Anneli sitoo kengännauhat aamulla ja irrottaa illalla kengät jalasta kun kaveri röhöttää sammuneen sinolihumalassaan.

• ...

Mitä sitten mainostat sitä paska-linuxia, kun ihmiset eivät osaa edes käyttää sitä.

Pitäydytään helppokäyttöisessä Windowsissa! Koskapa siinä toimii kaikki - ihan kaikki!

• 19+7

Tuo Collusion on toiminut kaikissa Linuxeissa, missä minä olen sitä kokeillut.

Teillä peeloilla ei ole mitään muuta todistetta sen toimimattomuudelle kuin tuo yksi lause:
      "Jotkut ovat valittaneet, ettei Collusion toimi kaikilla Linux-koneilla."

Suurin osa tällekin palstalle kirjoittavista Windows-peeloista ei ole ikinä itse kokeillut yhtään mitään. Ainoa tieto Linuxeista on heillä satunnaiset nettijutut.

Eivät tietenkään kaikki ohjelmat tai lisäosat toimi samalla tavalla kaikissa käyttöjärjestelmissä, mutta ei se oikeuta jatkuvaan älyttömään höpötykseen

• laita nyt jo se

kaappaus siitä näkymästä jos kerta muka toimii se sun kämäsessä linkkurassas ?

• Oliko muita
        laita nyt jo se kirjoitti:

kaappaus siitä näkymästä jos kerta muka toimii se sun kämäsessä linkkurassas ?

Nyt on jo todistettu että Collusion toimii ainakin Fedoralla ja Ubuntulla. Olisiko kohtuullista että sinä esittäisit todisteen missä se EI mahdollisesti toimi? ;)

• 19+7

Kesti minuutin verran asentaa tuo Collusion ja Shutter-kuvankaappausohjelma tähän 11.04 Lubuntuun, jossa Ubuntun virallisista lähteistä asennettu Firefox 11.

http://img6.imagebanana.com/img/kd02jt2z/tyoetila1_001.png

Joka ikisessä kokeilemassani puolessakymmenessä Linux-versiossa tuo on toiminut. Voihan tietysti olla, ettei sitä ole tarkoitettukaan esim. ikivanhoihin Firefoxeihin, joita jotkut nostalgiset distrot tyrkyttävät käyttäjille.

• Tulipa retro fiilis. Valikkorivi selaimessa näkyvissä. Miten wanha firefox on kyseessä?

• En postannut tuota
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Tulipa retro fiilis. Valikkorivi selaimessa näkyvissä. Miten wanha firefox on kyseessä?

Veikkaan uusinta. Taustalla on kuitenkin LXDE joka on tunnetusti aika retro työpöytä...

• 19+7

.."Tulipa retro fiilis. Valikkorivi selaimessa näkyvissä. Miten wanha firefox on kyseessä? "

Kuten kerroin, Firefox 11, viimeisin virallinen siis. Kaikissa minä sen valikkorivin otan näkyviin joka tapauksessa ja nostan kirjanmerkkipalkin linkit tuonne ylös.

Tämä Lubuntu 11.04 on siis kevytdistro, jonka remasterointia testasin. Vielä kevyempiä ovat mm. Peppermint Two ja Bodhi 1.4, jotka mahtuvat kaikilla tarpeellisilla ohjelmilla (mm. java) CD:llekin. Jos pitäisi vaikka asentaa vanhaan usb:ltä buuttaamattomaan koneeseen.

• >¤_¤<

On siis löytynyt yksi linux, jossa tämä lisäosa toimii! No, onhan se sekin jotain.....

• nähdyn perusteella

ei vielä tiedä että kauanko toimii linkkurassa, voihan se tiltata jo muutaman sekunnin jälkeen ..

• <¤_¤>

>...löytynyt yksi...

Kommunistit katseli matikankirjasta vain kuvat. ;)

• winkyttääjät

Tuntuuko että vakoillaan? Semmosta se winkkuran käyttö on. Tuommosia turhakkeita joutuu asentaan ja kyttäämään...
      Toimi tuokin Ubuntu 12.04 FF 11.
      http://aijaa.com/002039992952

• Onneksi on LINUX

"Missä linux - siellä ongelma!"

Niin ja ongelma on se että pitäisi nyt päästä Windowsista eroon. Siis poistaa koko roska koneelta.

• näin luulee tyhmä

urpo vieläkin, kaikki ovet auki vaikka mille vakoilulle on näillä tuputtajilla mutta nyt niitä haitakkeita alkaa jo olla senverran liikkeelä että tulee urpokin pian toisiin ajatuksiin ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe