Oon 16 vuotias poika ja oon 173cm pitkä ja painan 84 kg mut paljo mun pitäs oikeesti pitäs painaa ja sit toi laihduttaminen. Oon nyt tehny vatsalihaksii ja pyöräilly ja käyny lenkillä mut ei tunnu et niinku mihinkään laihdu.
Paljo mun pitäs painaa
3
69
Vastaukset
- gdgdgdrgrd
Ensinnäkää et sä ´´tuntemalla´´ voi kertoa ootko laihtunut vai et. Toisekseen se että jatkat samaan tapaan syömistä ja liikut vähän päälle, ei välttämättä pudota painoa. Jos käytössäsi on vaaka, se kertoo oletko laihtunut vai et. Samoin mittanauha.
Painonpudotuksessa ruokavalio on valtti, liikunta plussa. Painonpudotuksessa se mitä kehoonsa laittaa vaikuttaa enemmän kuin se mitä keholla tekee, paras on tietenkin näiden molempien keskeinen synfonia. Liikkuu ja syö oikein. - frgsdhd
Sä olet lievän lihavuuden puolella, et sä ole epäterveellisesti lihava. Katot vaan ettet liho hirveesti enempää. Painoindeksin mukaan ihanne kuitenkin olisi että painaisit 65-75 kg.
Kuitenkin jos harrastat jotakin liikuntaa joka kasvattaa lihaksia (kuten painonnosto yms) niin asia on ihan toinen. Kehonkoostumusmitat kertoo enemmän ku painoindeksi. - oonko lihava?
oon 10 vuotias ja 147cm pitkä ja painan 40kg paljon mun pitäs painaa?
tunnen itseni tosi lihavaks :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069