Nimimerkki on v,.,.n h.....a yhdellä kirjoittajalla, aika ankea, sanoisin.
Jonkun
9
132
Vastaukset
- sama se
Kaikkea sä kuvittelet itsestäsi,vähän liikoja varmaan.
- Joku toinen
Et sä tiedä mun kuvitelmista.
- eunukki ukki
vanha huora, niin joo.. se on tuo yksi häiriintynyt, joka naisen puutteessaan kiukuttelee ja huorittelee meitä ihania naisia. Se ei ole saanut pitkään aikaan naista ja silloin sitä kiukuttaa ja silloin kaikki naiset on huoria.
- Uskoisin,syy
Ikä ei riitä.
- vanha huora
haista sinä vitun huora vittu
haista isoäitisi vittua ja kerro miten se haisee märille sipulin kuorille
vitun huora olet pelkkää paskaa mulle vitun huora- Joku toinen
Se toi murrosiän kuohuntavaihe menee joillakuilla pitkäksi. Kyllä se pian helpottaa, ei sitten ole enää niin paha olla.
- mene viha palstalle
Yleensä juuri sellainen huorittelee,jonka naiset on liian usein torjunut ja alkanut katkeruuttaan vihaamaan naisia.Miksiköhän on täällä ikävä palstalla,ei ainakaan ikävöi naisten perään.
- Joku muu
Teinipoju.
- iisisti nyt poju
Nyt lopetat tuon tai pesen saippualla suusi pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834