Radiokanavat esille: Näytä-> Verkkokaupat-> Media Guide ja satoja kanavia avautuu Windows-käyttäjälle!
Ubuntussa nämä pitää erikseen hakea ja yksitellen tallentaa sinne "rytmilaatikkoon" - sairaan hidasta.
On se työlästä ja hidasta ubutubuilla! Vaihtakaa Windowsiin, kun haluatte helppoutta ja toimivuutta!
Mainio MediaPlayer! Windowsissa!
10
121
Vastaukset
- Huhuu hihhulit...
Eikös vain olekin näin!!
- on noita radio
softia erikseenkin ja taitavat olla myös parempia käytännössä sitä mieltä ainakin itse olen
- Joo, mutta...
on noita radio kirjoitti:
softia erikseenkin ja taitavat olla myös parempia käytännössä sitä mieltä ainakin itse olen
..nää tuleekin valmiina MediaPlayerin mukana! Linuxiin nämä pitää erikseen ladata ja se on tosi työlästä!
- no more wmp
Joo, mutta... kirjoitti:
..nää tuleekin valmiina MediaPlayerin mukana! Linuxiin nämä pitää erikseen ladata ja se on tosi työlästä!
On niitä jo valmiina rytmilaatikossa ja lisääminen on liiankin helppoa. Niin ja kaikki valikot on suomeksi.
- <<<>>>
no more wmp kirjoitti:
On niitä jo valmiina rytmilaatikossa ja lisääminen on liiankin helppoa. Niin ja kaikki valikot on suomeksi.
Niistä ei vain toimi mikään ilman valtavia, päätteelle lyötäviä sudo-apteekkeja, joita ei tiedä kukaan muu, kun ubuntu-profeetat.
- no more wmp
<<<>>> kirjoitti:
Niistä ei vain toimi mikään ilman valtavia, päätteelle lyötäviä sudo-apteekkeja, joita ei tiedä kukaan muu, kun ubuntu-profeetat.
Hiirellä joutuu napauttaa 2 kertaa ja voit lisätä kotimaisen radiokanavan rytmilaatikkoon.
- piratti-kuratti
Sulla on ilmeisesti piraatti-windows, kun on suomi-englantia valikot :DDDD
Ei tuo wmp löydä edes yhtään suomalaista radiokanavaa :(((.- linux4ever
Linux-käyttäjät ei tartte ilmaisradioita. Ne on tarkoitettu köyhille windows-reppanoille joilla ei ole varaa maksaa musastaan.
- no kiva jos edes
linux4ever kirjoitti:
Linux-käyttäjät ei tartte ilmaisradioita. Ne on tarkoitettu köyhille windows-reppanoille joilla ei ole varaa maksaa musastaan.
niistä maksat, onkohan totta kuitenkaan ..
- 200 € WMP
Maailman kallein mediasoitinräpellys tuo erittäin suppean formaattivalikoiman omaava buginen ja raskas windows mediaplayer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664