Radiokanavat esille: Näytä-> Verkkokaupat-> Media Guide ja satoja kanavia avautuu Windows-käyttäjälle!
Ubuntussa nämä pitää erikseen hakea ja yksitellen tallentaa sinne "rytmilaatikkoon" - sairaan hidasta.
On se työlästä ja hidasta ubutubuilla! Vaihtakaa Windowsiin, kun haluatte helppoutta ja toimivuutta!
Mainio MediaPlayer! Windowsissa!
10
109
Vastaukset
- Huhuu hihhulit...
Eikös vain olekin näin!!
- on noita radio
softia erikseenkin ja taitavat olla myös parempia käytännössä sitä mieltä ainakin itse olen
- Joo, mutta...
on noita radio kirjoitti:
softia erikseenkin ja taitavat olla myös parempia käytännössä sitä mieltä ainakin itse olen
..nää tuleekin valmiina MediaPlayerin mukana! Linuxiin nämä pitää erikseen ladata ja se on tosi työlästä!
- no more wmp
Joo, mutta... kirjoitti:
..nää tuleekin valmiina MediaPlayerin mukana! Linuxiin nämä pitää erikseen ladata ja se on tosi työlästä!
On niitä jo valmiina rytmilaatikossa ja lisääminen on liiankin helppoa. Niin ja kaikki valikot on suomeksi.
- <<<>>>
no more wmp kirjoitti:
On niitä jo valmiina rytmilaatikossa ja lisääminen on liiankin helppoa. Niin ja kaikki valikot on suomeksi.
Niistä ei vain toimi mikään ilman valtavia, päätteelle lyötäviä sudo-apteekkeja, joita ei tiedä kukaan muu, kun ubuntu-profeetat.
- no more wmp
<<<>>> kirjoitti:
Niistä ei vain toimi mikään ilman valtavia, päätteelle lyötäviä sudo-apteekkeja, joita ei tiedä kukaan muu, kun ubuntu-profeetat.
Hiirellä joutuu napauttaa 2 kertaa ja voit lisätä kotimaisen radiokanavan rytmilaatikkoon.
- piratti-kuratti
Sulla on ilmeisesti piraatti-windows, kun on suomi-englantia valikot :DDDD
Ei tuo wmp löydä edes yhtään suomalaista radiokanavaa :(((.- linux4ever
Linux-käyttäjät ei tartte ilmaisradioita. Ne on tarkoitettu köyhille windows-reppanoille joilla ei ole varaa maksaa musastaan.
- no kiva jos edes
linux4ever kirjoitti:
Linux-käyttäjät ei tartte ilmaisradioita. Ne on tarkoitettu köyhille windows-reppanoille joilla ei ole varaa maksaa musastaan.
niistä maksat, onkohan totta kuitenkaan ..
- 200 € WMP
Maailman kallein mediasoitinräpellys tuo erittäin suppean formaattivalikoiman omaava buginen ja raskas windows mediaplayer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182017Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11695"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1951300Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2151066Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781061Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.343988