Pääsisinkö kyyttiin kiltille tanssitaitoiselle motoristi miehelle. Vaikka kokoontumisajoihin jakamaan matkakulut. Ja sit kaveripohjalla. Kohta ajokausi alkaa ja tekee niin pahaa katsella kun pyöriä on jo niin paljon liikenteessä.
Kesä ajelulle!!
21
486
Vastaukset
- motoristi
Tanssitaitoa ei kyllä ole,mutta kyytiin pääsee.Pyörä vielä talviteloilla,mutta eiköhän vapuksi tien päälle pääse.Kuopioon olis tarkoitus toukokuun loppupuolella lähteä motoristin kevätpäiville.
- tuuli
No Moi!! Jaa että kyytiin pääsisi ..mistä olet lähdössä ..tosin jos se on toukokuussa helatorstain aikoihin, olen silloin keski-suomessa muutenkin.
Lähden tosi mieluusti, en ole vielä käynyt katsomassa kokoontumisajo kalenteria, joten tapahtumia on tosi runsaasti varmaan taas kesälle.. Niihin vain täytyy ilmoitella ajoissa. Joko olet Kuopioon ilmoittanut itsesi?- motoristi
Se on just sinä lauantaina kun helatorstai.Sinne ei tarvitse ilmoittautua,olis tarkoitus tulla lauantai-iltana takaisin.Kaikki kuitenkin vielä säästä kiinni,ei viitsi lähteä ajelemaan jos sateista.Minä Etelä-Pohjanmaalta.
- Tuuli
Niin olikin.. kävin katsomassa sivut..Niin Etelä-Pohjanmaalta tietenkin, siellä niitä motoristeja riittääkin. No se siitä... Ilmoistahan se lähtö on kiinni tietenkin,ei kiva jos kokoajan sataa. Tosin olen varannut kevään eka helteet silloin kun olen saanut pidennetyn viikonlopun vapaaksi. Olen siis silloin Jyväskylässä ja siitä sinäkin kait ajat vai ajatko sieltä vähän ylempää Kivijärvi jne..tai jotain..
- motoristi
toivottavasti toi ennuste pitää paikkansa.Kyyjärvi,viitasaaren kautta.Mistäs sinä sitten olet.Tulee kesällä reissattua niin vois käydä morjestamassa.Taidat aika etelästä olla
- motoristi
Sitten vielä sellanen pikkujuttu, että se on sellaanen moposkootteri. Eli jos painat yli 100kg, niin voi tulla hiki työntäessä.
- Tuuli
Hah!! En paina 50 kg ,joten ei huolta.. kyllä etelästä olen. Mutta, mutta olen vanha-akka.
- motoristi
Eihän se ikä haittaa. Olen itse 15v mutta pian jo 16.
- Tuuli
No ei todellakaan!! Olen todella pahoillani, vaan meillä ei taida olla paljon toisistamme edes juttu seuraksi. Toivon että löydät ikäistäsi seuraa ja mukavia aurinkoisia ajokelejä sinulle!
- motoristi
Pitäis varmaan käyttää rekisteröityä nimimerkkiä,kun tuntuu että motoristeja syntyy kun sieniä sateella.Se oikea on yli nelkyt.
- motoristi
tämä oli aika hupaisa jutska.feikki feikin jälkeen
- Tuuli
Joo!!!! hei vaan kaikille !!!...Toi 17.37 oleva Tuuli, en ollut minä joka avasi keskustelun,, luulin että näitäkin valvoo joku????Terveisiä vaan vaan sillekin häirikölle!! Ilo on antaa pieniä tytinöitä niitä tarvitseville. Mutta ne täyspäiset, oikeasti motoristit ottakaa yhteyttä..
- Tuuli
Hei tosi motoristit Jyväshovi 18.05-12. luultavasti Markku Aro esiintyy ja mun parhaat kamut on siellä. Se oikea Tuuli.
- Honda CBF1000FA
Oisko teitä kyydittäviä montakin? Onks sul paljon kokemusta kyydissä olosta?
- Tuuli
Montako meinasit ottaa kyytiin??Nyt tää taitaa riittää, täällähän ei oo kuin pellejä.
- motoristi
Se eka jolle kirjoitit ihmettelee kans näitä pellejä.19.5 kuitenkin Kuopioon,jos sää suosii hymyilevän motoristin kevätpäiville:)
- sähkömotoristi
Mulla olis tällanen SHOPRIDER TE-889SL 4-pyöräinen sähkömopo, jolla voitais taittaa matkaa. Olen itse 85-vuotias, mutta varsin irstas ukko. Jos pistät numeron tähän, niin voidaan sopia puhelimitse yksityiskohdista. Eihän haittaa, jos läähätän puhelimessa?
- tuuli
Ikähän on vaan numeroita. Kuulostat mukavan miehekkäältä eikä pikku läähätys haittaa hihihihiiiii :)
- mirppuliinikko
Mieluusti lähemmä myös ajelul Meitä on pari tyttöö minä ja mun kaveri jokka haluis kanssa lähtee ajelee .mitä isompi moottoripyörä sen pareee niinku meillä sanotaa
- motoristi
mirppuliinikko kirjoitti:
Mieluusti lähemmä myös ajelul Meitä on pari tyttöö minä ja mun kaveri jokka haluis kanssa lähtee ajelee .mitä isompi moottoripyörä sen pareee niinku meillä sanotaa
Edelleen olis paikka vapaana pohjanmaalla,kun tuuliat tuntuu vähän sekavalta;)
- Kesätyttöset
Tuo Shop-Raider kyyti vois olla aika kivaa!!! Kaikenlaisten japanilaisten pärisevien pyörien kyydissä ollaan oltu mut ne haisee bensalle ja kuskitkin on ollu aika veteliä monesti. Shop-Raideri kuulostaa aika ärtsyltä! Voitas tulla mun kaverin kanssa kyytiin jos voit hakee meidät Heinolasta :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905