Liivit kulmahousut heimohame?

democrat

Mikä näistä on Suomen suurimman järjästäytyneen rikollisjengin kiellettävä ulkoinen pukeutumis sääntö jota sisäministeri Päivi R vaatii rangaistaviksi?Kaikkia näitä tunnutaan käytettävän laittomaan rikolliseen toimintaan ,onko ne todella kiellettävä(sossuhan avustaa jonkun tällaisen vaatekappaleen hankinnassa vuosi avustuksella)miksi ei myös MC-liivi ostossa voi esittää sossun maksutositetta,tasa-arvoako??????

15

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maketheoriginal5

hävetkää, romanikulttuuri on eri asia kuin rikollisjärjestöiksi nimetyt mopokerhot. siihenkö viittasit tuolla hameasialla?

• democrat

juuri siihen , 50vuotta asiaa seurannut

• persläpiä ovat

make puhuu pskaa pussihousujen puolesta koska pelkää pussihousuja.
      tosiasiassa make varmasti myös tietää että pussihousut on vähemmistöä ja 90% täysiä persläpiä. Niin se vaan menee.

• Tietäjä!

Miten niin vähemmistöjä, EU:ssa romaneja on 20 miljoonaa!

• umpirehellinen

minä voisin kieltää ovelta ovelle kiertävät vartiotornin tyrkyttäjät. Kun se ei ole minun vakaumukseni mukaista niin koen sen häirintänä. Kaupustelu kielletty ei kuulemma koske lehden levittäjiä.

onhan tuo kiskontajuttu kieltämättä vähän rikollisjengimäistä toimintaa mutta syyttömiä on kaikki kunnes tuomio tulee ja saa lainvoiman.

• UMPISÖKÖ OLET!!

Hyppää volttia kulmahousujen muuli!!!!!

• maketheoriginal5

minun mielestä rasistiset puheet saisi loppua. faktaa pöytään sitten mielummin ja asiallista ja rakentavaa keskustelua kiitos. miksi muka hameet olisi kiellettävä?

• demovrat

perinnehame tuomittiin rikoksentekovälineenä menetetyksi valtiolle ,käräjäoikeuden päätös.onko oikeuslaitos rasisstinen, kysyn vaan edelliseltä.

• ihmeheimoo
        demovrat kirjoitti:

perinnehame tuomittiin rikoksentekovälineenä menetetyksi valtiolle ,käräjäoikeuden päätös.onko oikeuslaitos rasisstinen, kysyn vaan edelliseltä.

On kunnon hamonen. Sieltä löytyy 6 kossua hetkessä,ehkä enempikin. Sieltä on löytynyt myös moottorisaha,ilmeisesti jälkimarkkinointiin,itsehän eivät töihin koske.
        Laskokset on hyvin suuniteltu.Sinne sujahtaa ostoakassillinen elintarvikkeita.Olen nähnyt kun tenava menee edellä ja repäisen tarran irti tuotteesta,ja äitee sujauttaa hamoseen,ei näet piippa hälytä.
        Eräiden elämäntapa.Me muut maksamme hävikin.Joten kielteiset tuntemukset ei ole rasismia, ainoastaan syvää inhoa.

• Siffot ja pussihousu

"minun mielestä rasistiset puheet saisi loppua. faktaa pöytään sitten mielummin ja asiallista ja rakentavaa keskustelua kiitos. miksi muka hameet olisi kiellettävä? "

Miten pussihousujen haukkuminen liittyy rasismiin?
      Pussihousuja saa vapaasti käyttää kuka vaan. Tiedätkö edes
      mikä on pussihousu?
      Onko laissa pykälää pussihousujen haukkumisesta?
      Entä Siffon pieksemisestä? Onko Siffoa olemassa? Mielestäni ei.
      Ainakaan en tiedä kenenkään olevan sen niminen henkilö.

• maketheoriginal5

voisi olla parempi idea että tää miesten uusi hamemyymälä toimis ja vain miehet käyttäis hameita. en edes ymmärrä mitä naiset niillä kouvostoliitossa tekee. hameet sopis miehille paremmin et karvatkin näkyy. ihan tarpeeksi jo turhia hameita joka naisella.
        monissa kulttuureissakaan ei naiset käytä vaan miehet.

• aito suomalainen

siis eikö ole muuta päässä kun rasismi ottakaa nyt hyvät ihmiset oppia kannattaako rasismi katsokaa jo persuja miten rasismin viljely vei kannatuksen.lopettakaa oikeesti tuo rasisti paska ette voi uskoa miten hävettää sanoa joskus ulkomailla kun sanon olevani suomesta näkee ihmisten ilmeistä ja eleistä kun luulevat että olemme kaikki suomalaiset rasisteja onneksi näin ei ole

• outo kuvio

Näinkö ajattelit. Jos pöllin kaupasta kahvipaketin,niin olen myylävaras. Jos tumma pöllii kahvipaketin,´siitä puhuminen on rasismia.

Miksi eräillä sekä mamuilla on oikeus elää ilman lain noudattamista.

Miksi laki ei ole sama kaikille. Miksei noita erillisvapauksia ole kirjattu samaiseen kirjaan.

• normi kousaa
        outo kuvio kirjoitti:

Näinkö ajattelit. Jos pöllin kaupasta kahvipaketin,niin olen myylävaras. Jos tumma pöllii kahvipaketin,´siitä puhuminen on rasismia.

Miksi laki ei ole sama kaikille. Miksei noita erillisvapauksia ole kirjattu samaiseen kirjaan.

Tuohon ei kouvolan niinsanottu oikeuslaitos osaa vastata. Ainakaan asiallisesti

• Hametaiei
        outo kuvio kirjoitti:

Siksi että suomessa aina ajatellaan mitä ne muut meistä ajattelevat. jos vihdoinkin ajateltaisiin omillamme niin lähtö olis monella vaatteista riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe