Kuinka moni palstalaisista osallistui tänä vuonna Pirkanmaan kirjoituskilpailuun? Tuloksethan julistetaan 12.5, onko kenelläkään tietoa koska suunnilleen palkitut saavat tiedon sijoittumisestaan?
Itse osallistuin sekä proosasarjaan että lyriikkasarjaan, laskeskelen tässä koska jännittämisen voi lopettaa, mikäli tietoa sijoittumisesta ei ole saapunut.
Pirkanmaan kirjoituskilpailu 2012
15
554
Vastaukset
- Pauli K.
Miksi helvetissä kirjoituskilpailuissa on tuommoisia keinotekoisia rajoituksia osallistumisen suhteen? Missä asuu, kuten tässä. Joskus on ikärajoja.
Vissiin on pituus- ja painorajoituskin ja sitten on kilpailu, johon saa osallistua vain ruskeasilmäiset. Kaksi ruskeaa silmää ja niiden on sijaittava kirjoittajan yläpäässä. - Ei niin ihmeellistä
On paikallisia, on valtakunnallisia kirjoituskilpailuja. Tukijat ovat alueellisia ja valtiollisia taidetoimikuntia.
- Pauli K.
Meillä ei ole ihan kauheasti kirjoituskilpailuja, jotka olisivat mielestäni hyvä tapa yrittää saada itselleen alkumeriittiä, siksi kommentoin niitä rajoitteita. Valtakunnallisia ovat esimerkiksi Martti Joenpolven novellikilpailu, joka on nykyisin aika harvoin. Ja romaanipuolella vaikkapa Liken dekkarikisa ja tuo mikä oli Otavalla. Mutta ei kauheasti muuta, ne mitä muita on, on sitten jotain sci-fiä tai muuta usvaista.
- kaarina
Onhan niitä joitakin valtakunnallisiakin kilpailuja, esim. J.H Erkon kirjoituskilpailu. Ja nyt juuri alkoi Nuoren Voiman Liiton suuri runokilpailu.
Nuo Pirkanmaan kirjoituskilpailun tulokset julkaistaan kylläkin 14.5.2012, tuloksia odottelen minä myös.- Pauli K.
Erkon kisa on nuorille. Eli taas yksi keinotekoinen rajoitus: ikä.
- Scribentus
Tulokset tapaavat tulla erittäin lähellä tulosten julkistamista. Vielä ei todellakaan kannata heittää kirvestä kaivoon. Sijoituinpa kerran itsekin siinä kilpailussa ja olin jo luovuttanut, kun mitään ei kuulunut, mutta tiedon sijoituksesta sain muistaakseni runsaan viikon ennen varsinaista palkintojenjakoa. Silloinkaan ei kerrottu vielä, mille sijalle olin sijoittunut. Sen kuulee vasta paikan päällä.
- sivusta sanottu
Voittajille on kai ilmoitettu jo. Jotain sadomasokismia ja feminismiä käsitteleviä juttuja oli päätynyt finaaliin.
- Scribentus
Onko kilpailun käytäntöjä siis muutettu? Aiempina vuosina voittajat eivät ole tienneet sijoituksestaan etukäteen, vaan kuten sanoin, palkintojenjakoon mennessään ei ole tiennyt, saako kunniamaininnan vai voiton.
- nimerkitön
Tieto on tullut yleensä noin kolme viikkoa ennen palkintojen jakoa, mutta sijoitusta eivät kerro. Yksi kaveri kyllä sanoi, että kun sai kunniamaininnan, ei kysytty tilinumeroa etukäteen, mutta en ole varma miten menee.
- bjorni
Kai ne tulokset pitäs tulla tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla. Tosin ei kauheesti jännitä, osallistuin ensimmäistä kertaa ja en usko sijoittuvani.
Joko jollekin on tulokset tulleet? - joshua tree
Hmm, 2,5 vikkoa aikaa palkintojenjakotilaisuuteen. Vielä en ole kirvestäni kaivoon heittänyt, tyydyn vasta roikottelemaan sitä huolimattomalla otteella veden yllä. Ensi viikolla sitten molskahtaa, jos ei arvoisalta raadilta postia kusti tuo.
- vierastus
Aikaisempi vuosina ovat ainakin soittaneet henkilökohtaisesti, eli puhelinsoittoa odottelisin ennemmin kuin postia.
- nimimerkittä
Nyt pitäisi tiedon olla jo sijoittuneilla.
- Nimerkillä
Jaaha, onko tää tieto vai oletus? Jos on tietoa, niin mistäs sen sait?
- tuo edellinen nimim
Nimerkillä kirjoitti:
Jaaha, onko tää tieto vai oletus? Jos on tietoa, niin mistäs sen sait?
No ainakin minulle soittivat jo perjantaina. Eli sijoituin itse kilpailussa. Luulisin, että ovat soittaneet samana päivänä muillekin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910