Leikitään

leikkikenttä

nyt vaikka laiva on lastattu sanaleikkiä, mä muutakaan keksi. Aloitetaan A:sta. Saat aloittaa.

42

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l o l

aspartaamilla

• diet cola

Ihan hirveen makusta paskaa! Light on terveysdeksi. En sen terveysvaikutuksista tiedä varmaksi, mutta maku on jotain...

• :)

ajatuksilla

• sokeri epäterveellis
        diet cola kirjoitti:

Ihan hirveen makusta paskaa! Light on terveysdeksi. En sen terveysvaikutuksista tiedä varmaksi, mutta maku on jotain...

Ei olla se olla hyvää,minä ostan aina light colaa.Varsinkin pepsi maxia ei voita mikään.Miksi saada turhia kaloreita jostain juomasta.

• hampaiden lähtö ja
        diet cola kirjoitti:

hedelmättömyys vaikka alkajaisiksi :)

• diet cola
        sokeri epäterveellis kirjoitti:

Ei olla se olla hyvää,minä ostan aina light colaa.Varsinkin pepsi maxia ei voita mikään.Miksi saada turhia kaloreita jostain juomasta.

Hyi helvetti. En ole ikinä voinut sietää sen makua ja ei se kuulemma mitään sokeria ole muutenkaan. Ei ne keinotekoiset kemikaalit ikinä mitään kovin terveellisiä oo.

• diet cola
        diet cola kirjoitti:

Hyi helvetti. En ole ikinä voinut sietää sen makua ja ei se kuulemma mitään sokeria ole muutenkaan. Ei ne keinotekoiset kemikaalit ikinä mitään kovin terveellisiä oo.

Sano ihan omallatunnolla vaan, että kumpaa pidät terveellisempänä. Lunnontuote sokeria vai keinotekoisesti valmistettua aspartaamia? Ihan nyt vaan järjellä mietittynä.

• kyl kyl
        diet cola kirjoitti:

Sano ihan omallatunnolla vaan, että kumpaa pidät terveellisempänä. Lunnontuote sokeria vai keinotekoisesti valmistettua aspartaamia? Ihan nyt vaan järjellä mietittynä.

Siis eihän aspartaami ole vaarallista,jos ei sitä litratolkulla lipitä,siis on tutkittu,että pitää juoda yli 5 litraa päivässä aspartaamilla maustettuja möttöjä,ennenkuin on vaarallista.Sokeri nostaa nopeasti veren insuliinipitoisuuden korkealle ja lopulta haimasi pettää ja sinulle pukeaa 2 tyypin diabetes

• diet cola
        kyl kyl kirjoitti:

Siis eihän aspartaami ole vaarallista,jos ei sitä litratolkulla lipitä,siis on tutkittu,että pitää juoda yli 5 litraa päivässä aspartaamilla maustettuja möttöjä,ennenkuin on vaarallista.Sokeri nostaa nopeasti veren insuliinipitoisuuden korkealle ja lopulta haimasi pettää ja sinulle pukeaa 2 tyypin diabetes

Jos en nyt aivan paskaa jauha, niin Aspartaamin kehittivät tai joko alkoi markkinoimaan sama firma(Monsanto) joka myrkyttin Vietnamin orange myrkyllään ja ne kärsivät siitä vieläkin. Tutkittu varmasti todella hyvin. Aina mielummin sokeri, kuin kemikaali. Tai sitten kohtuudella kaikkea.!

• diet cola
        diet cola kirjoitti:

Jos en nyt aivan paskaa jauha, niin Aspartaamin kehittivät tai joko alkoi markkinoimaan sama firma(Monsanto) joka myrkyttin Vietnamin orange myrkyllään ja ne kärsivät siitä vieläkin. Tutkittu varmasti todella hyvin. Aina mielummin sokeri, kuin kemikaali. Tai sitten kohtuudella kaikkea.!

Muuten pakko sanoa, että mua vähän pelottaa millaisessa maailmassa eletään. Ehkä vaan vainoharhanen. :/

• Anonymous.

B

• l o l

botoxilla

• B

Baja-maja

• sinä olet

Apina

• ap

Kuka on apina? Nyt ollaan jo B kirjaimessa pysy perässä aasi :)

• ap

Bootseilla. Uudet kevät kengät pitäisi ostaa, mutta ei vielä ole hyviä sattunut kohdalle.

• Tosimies71

Laiva on täytetty Banaaneilla.

• cajun pippurilla

diskanttikaiuttimilla elämyksillä fiaskoilla goljateilla hoopoilla ilmiselvyyksillä juoksijoilla kaivinkoneilla limulla mukeilla naisilla oravilla pelisilmällä kuukirjaimilla reisillä sitaateilla taikureilla ulvojilla vainoharhaisilla xenonvaloilla ylimielisillä zorroilla ånkijåilla äideillä öyskyillä

• 32312321

Aloitan Z:llä kuten Zeppelin :)

• mennään (kÖ)

Baariin

• hetikohta

Mennään vaan muttei juomaan vaan kuuntelemaan yleistä hälinää, kattomaan tanssimista ja kännisiä ukkoja ja akkoja ja sitten voidaan nauraa niiden perseilyille.

• tenavatähti

Ei sun kanssa voi mitään. Annetaan olla. Sun vuoro keksiä mitä tehdään seuraavaksi. Pistä haria nyt kello on jo paljon.

• alaks laivanupotusta

eikä sit saa fuskaa

mä alotan. E 16. osuks ?

• B12
        alaks laivanupotusta kirjoitti:

eikä sit saa fuskaa

mä alotan. E 16. osuks ?

ei osunut, B12

• B12
        alaks laivanupotusta kirjoitti:

eikä sit saa fuskaa

mä alotan. E 16. osuks ?

ei osunut, B12

• kato perkele
        B12 kirjoitti:

ei osunut, B12

osu mut EI uponnut

järjestelmällisesti tulittaen, F 16. nyt on pakko osuu

• F16 osu
        kato perkele kirjoitti:

osu mut EI uponnut

järjestelmällisesti tulittaen, F 16. nyt on pakko osuu

Hornet 1. Varmasti osu.
        Sun F16 oli osuma kans.

• jee ! mut ei uponnut
        F16 osu kirjoitti:

Hornet 1. Varmasti osu.
        Sun F16 oli osuma kans.

vai ? täs voi mennä aamuyöhön ;)

• paa luuriin

ni mennään baariin..

• Uber alles

Blitzkrieg Sex

• Foepoijaat

Epistä, en osaa..jotain toista nyt jooko?

• mää tiijän

tuu hei kuule tänne....silleen niinku yöx.

• voidaanks olla sit

peukkuhippaa. vaik pimeessä saman peiton alla ?

• aamupano
        voidaanks olla sit kirjoitti:

peukkuhippaa. vaik pimeessä saman peiton alla ?

Sulla on mielessä vaan petipuuhat, mä en nyt sänkytouhuista piittaa.

• pois se
        aamupano kirjoitti:

Sulla on mielessä vaan petipuuhat, mä en nyt sänkytouhuista piittaa.

minusta. ihan genuiinilla peukkuhipan tarpeella olen liikenteessä

• ni otetaan erä

tyynysotaa....n>m

• pussaa peppuun

hei en kuule tuu, en oo sellanen niiku sä luulet.

• kiss my ass

mitäköhän luulet mun luulevan

• pussaa peppuun

Luule mitä luulet, en ole sellainen mitä sä luulet. Olen kunnollinen, viaton, siveä ja nuhteeton.

• ihan viatonta

tyynysotaa aattelin..mikä on peukkuhippa?

• se on eri

kivaa. kvg

• älä ny vaan sano

et jotai hanurikamaa, heheh, voihan viude taidan olla ihan hysterical väsy..yx ihana sais kyl tulla laittaan mut uneen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe